درگیری فوتبال ایران سوریه

 درگیری فوتبال ایران سوریه . آن چه در این فیلم بسیار کوتاه می بینید، بازیکنان فوتبال ایران و سوریه چه طوری با هم درگیر می شوند و داور بیچاره نمی داند چه طور در این زمینه حکم کند. کلیپ دیدنی است حتما بهش نگاه کنید.

اما انصاف این است که آیا ارزش دارد به خاطر یک توپ آن هم در زمین فوتبال در گیری به وجود آورد. این دنیا محل امتحان است و همه در این دنیا به نحوی امتحان می شویم یک روز با برد در زمین فوتبال روز دیگر با باخت در زمین فوتبال به هر حال باید صبر کرد. در حدیثی از امام علی علیه و آله سلام می خوانیم که دنیا دو روز است روزی به نفع تو و روزی به ضرر ما می باشد.

حماقت در دعوا زمین فوتبال

درگیری فوتبال ایران سوریه . اما روزی که به نفع ما درش وظیفه مخصوص داریم و آن هم این است که باید از حق تجاوز نکنیم نکند خدای نکرده دنیا به ما روی آورد و ما در حال گناه باشیم بله باید این پیروزی ما را از حق خارج نکند.

داستان کسانی را مطالعه کنیم که در حالی که موفق و پیروز بودند چه غروری و چه گناهی انجام دادند. یزید یکی از کسانی است که در این زمینه می توان گفت. در حال مستی و غرور چه جنایاتی مرتکب شد. و در قسمت دیگر حدیث می‌فرماید دنیا روزی هم به ضرر ماست اما وظیفه ما در این زمینه چیست؟

وظیفه در این هنگام درگیری 

در این زمینه امام علی علیه و آله و سلم سلام، می فرماید باید صبر کرد. نکند خدای نکرده این شکست باعث ضایع کردن حقوق دیگران و ضایع کردن حق خدا باشد پس دو وظیفه داریم یکی این که اگر موفق شدیم و دنیا به نفع ما بود ما از حقوق خود تجاوز نکنیم و اگر دنیا به ضرر ما بود باید صبر کرد در هر حال باید شاکر خدا بزرگ بود. تمام شد.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.