درمان فوری چرک گلو و گلو درد در طب سنتی، درمان فوری گلو درد

درمان فوری گلو درد

درمان فوری چرک گلو و گلو درد در طب سنتی با این معجون معجزه کننده، برای دیدن این معجون کلیپ زیر را ببینید

درمان فوری گلو درد

اگر سرما خورده‌اید و گلویتان درد می‌کند و وقت دکتر رفتن ندارید یا اهل دارو و به خصوص آمپول زدن نیستید نگاهی به این مقاله بیندازید.

سرماخوردگی، آنژین، لارنژیت و …. از بیماری‌های شایع فصل سرما محسوب می‌شود. اگر سرما خورده‌اید و گلویتان درد می‌کند و وقت دکتر رفتن ندارید یا اهل دارو و به خصوص آمپول زدن نیستید نگاهی به این مقاله بیندازید. ما ۸ روش کاملاً طبیعی برای حل مشکلتان ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

درمان فوری گلو درد

وقتی اولین علائم گلو درد را احساس کردید فرصت را از دست ندهید و به سراغ عسل بروید. در این صورت گلودردتان خیلی زودتر درمان می شود.
اغلب قرار دادن یک آب نبات نعنایی ساده در گوشه ی لپتان بیشترین کمک را به درمان سرفه های خشک و گلودرد می کند. در حالت کلی اگر مشکل خاصی ندارید و فقط سرفه می کنید از آبنبات هایی که در داروخانه ها و برای تسکین گلو درد به فروش می رسند استفاده کنید. توجه داشته باشید که در این مواقع مایعات زیادی بنوشید و نگذارید گلویتان خشک شود.

درمان فوری گلو درد

زمانی که اولین علائم گلو درد را می‌بینید وقت را تلف نکنید و به سراغ عسل بروید. در این صورت گلودردتان خیلی زودتر درمان می‌شود.

عسل و لیمو

بگذارید خیالتان را راحت کنیم: ۸۰ درصد داروهایی که برای تسکین گلودرد و رفع سرفه به فروش می‌رسند اثری ندارند. تنها راه خلاص شدن از این مشکل مرطوب نگه داشتن گلو است. گاهی وقت‌ها قرار دادن یک آب نبات نعنایی ساده در گوشه‌ی لپتان بیشترین کمک را به درمان سرفه های خشک و گلودرد می‌کند. در حالت کلی اگر مشکل خاصی ندارید و فقط سرفه می‌کنید از آبنبات‌هایی که در داروخانه‌ها و برای تسکین گلو درد به فروش می‌رسند استفاده کنید. توجه داشته باشید که در این مواقع مایعات زیادی بنوشید و نگذارید گلویتان خشک شود.

 

منبع: tebyan.net  namnak.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.