درمان سنتی سینوزیت به روشی آسان و صد در صد عملی

درمان سنتی سینوزیت

چگونه سینوس های چرکی را در طب سنتی درمان کنید فقط کافی است کلیپ زیر را ببینید

چگونه سردردهای سینوسی را طب سنتی درمان کنید

درمان سنتی سینوزیت

به حفره هایی که در اطراف بینی و در سایر قسمتهای صورت در استخوانها وجود دارند و در آنها هوا وجود دارد،سینوس گفته می شود.در سینوزیت حاد سینوسها ملتهب و متورم می شوند.التهاب و تورم سینوسها در تخلیه ی ترشحات اختلال ایجاد می کند و موجب افزایش ترشح مایع مخاطی می شود.این بیماری شایع است و تنفس عادی فرد، ا ز طریق بینی را با مشکل مواجه می کند.اگر دچا ر سینوزیت شوید ممکن است نواحی اطراف بینی و چشمها متورم شوند و احساس کنید صورت شما کمی متورم شده است. ممکن است در صورت خود درد ضربان داری حس کنید و یا دچار سردرد شوید.

درمان سنتی سینوزیت

سینوزیت

بیشتر اوقات سینوزیت حاد به دنبال سرماخوردگی رخ میدهد و بینی شما مانند یک شیر آب چکه می کند و احساس می کنید که سرتان را با یک گیره گرفته اند شما با بسته نگه داشتن چشم خود احساس بهتری دارید زیرا آنها باد کرده و دردناک هستند و در گلوی خود احساس بلعیدن ناخن دارید.

سینوس‌ها حفره‌های مملو از هوا در استخوان‌های جمجمه و صورت هستند. هر عاملی مانند موکوس یا عفونت که موجب پر شدن و گرفتگی آن‌ها شود، موجب بروز عارضه سینوزیت می‌شود.
بسیاری از ما تا زمانی که تجربه زجرآور درد شدید زیر گونه و اطراف ابروها، همراه با سردرد و گرفتگی بینی ناشی از مسدود شدن سینوس ها سراغمان نیاید، از وجود این حفره ها آگاه نمی‌شویم.
عفونت سینوس یا سینوزیت می تواند در هر سن و سالی سراغ افراد بیاید. در اغلب موارد، عفونت های سینوسی را می توان با داروهای خانگی درمان کرد اما نباید از این بیماری غفلت کرد زیرا این کار می تواند عوارض جدی به همراه داشته باشد.

 

منبع: namnak.com  yjc.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.