درمان ترشحات واژن در طب سنتی

اگر ترشح اضافی واژن دارید توصیه می کنیم اول کلیپ زیر را مشاهده کنید تا راه درمان را به شما بگوید:

  همیشه با انصاف و عدالت، مهر و محبّت، نوع دوستى، احساس مسئولیّت و با یک رنگى و شخصیّت مورد اعتماد و اطمینان و آرام و … بوده، بدون تردید موضوع زندگى و هدف اصلى آن را فهمیده بود، همین اثر ارزنده بهترین دلیل بر آگاهى او از معنا و تعریف صحیح زندگى مى باشد، چون به کارهایى پرداخته و یا در جهت برنامه هایى حرکت نموده که او را به زیباییهاى حقیقى آراسته است و همین سند، نشان دهنده تشخیص درست اوست.
و اگر تابلوى زندگیش سیاه و ظلمانى و تاریک و غمبار است که تمام لحظاتش به چیزهاى کم ارزش و زود گذر و به کارهاى حیوانى مانند، ظلم، ستم، خشونت، تجاوز به حقوق دیگران، شهوت رانى، فساد، گناه، و … معطوف شده و هیچ عمل معقول و منطقى درستى در آن مشاهده نمى شود.

ترشحات واژن کدام طبیعی و کدام غیر طبیعی است؟

 ترشحات واژن از جمله مواردیست که تمام زنان باید اطلاعات بیشتری در مورد آن داشته باشند. مایعی که توسط غده های داخل واژن و دهانه رحم تولید می شود، باعث تمیز شدن واژن از باکتری و سلول های مرده شده و از عفونت واژن جلوگیری می کند. بسیاری از مواقع ترشحات واژن کاملا طبیعی هستند.

 

به گزارش آکاایران: میزان ترشحات، بو و رنگ آنها بستگی به زمان ترشح در طول یک دوره قاعدگی دارد. به عنوان مثال ترشحات واژن در هنگام تخمک گذاری، شیر دهی و تحریک جنسی بیشتر می شوند و بوی ترشحات در شرایطی مانند بارداری و عدم رعایت بهداشت فردی تغییر می کنند.

 

هیچ کدام از این تغییرات علامتی هشدار دهنده نیستند. با این حال اگر میزان ترشحات، رنگ و بوی آنها غیر طبیعی به نظر رسید، علل خصوص زمانی که با خارش واژن و سوزش واژن نیز همراه باشد، ممکن است به عفونت و یا یکی از مشکلات و بیماری های واژن مبتلا شده باشید. در چنین شرایطی به پزشک مراجعه کنید.

 

 

هر گونه تغییر در تعادل باکتریایی واژن می تواند بر روی بو، رنگ و بافت ترشحات تاثیر بگذارد. در ادامه به برخی از عواملی که می توانند این تعادل را به هم بزنند اشاره خواهیم کرد:استفاده از آنتی بیوتیک ها یا استروئید ها واژینوز باکتریال (عفونت باکتریایی شایع که در زنان باردار و زنانی که شرکای جنسی متعدد دارند بیشتر بروز می کند.)

 

 قرص های ضد بارداری
    سرطان دهانه رحم
    دیابت
    کلامیدیا یا سوزاک (بیماری های مقاربتی)
    دوش مهبل، صابون ها و لوسیون های معطر
    عفونت لگن بعد از عمل جراحی
    بیماری التهابی لگن
    تریکوموناسیس
    آتروفی واژن (نازک و خشک شدن دیواره واژن در سنین یائسگی)
    عفونت واژن (سوزش در داخل و یا اطراف واژن)
    عفونت های قارچی

 

ترشحات غیر طبیعی واژن چگونه تشخیص داده می شود؟پزشک در مورد سوابق پزشکی و علائم شما سوالاتی خواهد پرسید. برخی از این سوالات عبارتند از:

 

 

  زمان شروع ترشحات غیز طبیعی
    بوی ترشحات
    رنگ ترشحات
    سایر علائم مانند خارش، درد، سوزش و ورم
    تعداد شرکای جنسی
    استفاده یا عدم استفاده از دوش واژن
    ممکن است پزشک برای شما آزمایش پاپ اسمیر تجویز کند.

 

درمان ترشحات غیر طبیعی واژن چگونه است؟

 

درمان بستگی به علت ترشحات دارد. لذا برای دریافت دارو و یا سایر روش های درمانی برای درمان ترشحات غیرطبیعی واژن حتما به پزشک مراجعه کنید.چند نکته ساده برای پیشگیری از بروز عفونت های واژن خواهیم پرداخت:واژن خود را تمیز نگه دارید و به صورت منظم با صابون غیر معطر و ملایم و آب گرم بشویید.

 

از صابون ها و سایر محصولات زنانه معطر و دوش واژن استفاده نکنید. از استفاده از اسپری های زنانه در ناحیه واژن نیز دوری کنید.پس از اجابت مزاج و یا ادرار کردن حتما خودتان را از جلو به عقب تمیز کنید. این کار احتمال ابتلا به عفونت های واژن را کمتر می کند.لباس های زیر پنبه ای بپوشید و از پوشیدن لباس های بیش از حد تنگ بپرهیزید.

 

بى تردید وضعیّت او را به طور کامل روشن مى سازد که وى در قیافه انسان بوده ولى در واقع هیچ رابطه اى با انسانى که باید نورانى و روحانى باشد نداشته، و پیوسته در بخش هوى و هوسهایش فعالیّت نموده که هیچ نوع تأثیرى در رشد و تعالى و کمالش نداشته، و بلکه هر لحظه وى را در سراشیب سقوط به باتلاق بدبختیها و ذلّتها قرار داده است.دکتر کارل مى گوید:«هدف زندگى این است که از هر فرد یک نمونه اصلى آدمى بسازد و براى انجام وظایف انسانیّت خود، باید تمام امکانات بدنى و فکرى را پرورش داد، پایان تکامل فرد و نژاد، تعالى روان است‏

 

منبع :irannaz.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.