دانلود بهترین ها در زمینه دانلود پاورپوینت آمیخته بازاریابی و تاثیر اینترنت

سایت جامع داناکده تقدیم می کند، یکی از بهترین فایل ها به شما تقدیم می شود، با قیمتی عالی و استثنایی 


پاورپوینت آمیخته بازاریابی و تأثیر اینترنت در ۳۱ اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. بخش هایی از پاورپوینت اسلاید اول – آمیخته بازاریابی فیلیپ کاتلر (۱۹۹۱) آمیخته بازاریابی را مجموعه ای از متغیرهای (ابزارهای) قابل کنترل بازاریابی می داند که شرکت آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزد. آمیخته بازاریابی دربرگیرنده همه کارهایی است که شرکت می تواند انجام دهد تا بر میزان تقاضا برای محصولاتش اثر بگذارد. اسلاید دوم – طبقه بندی ۴p 1 – محصول(PRODUCT): ترکیبی از کالاها و خدمات که شرکت به بازار هدف خود عرضه می کند. ۲ – قیمت(PRICE): مقدار پولی است که مشتری باید برای یک محصول بپردازد. ۳ – ترفیع (ترویج و گسترش)(PROMOTION): شامل فعالیتهایی است که محصول را دردسترس متقاضیان قرار می دهد. ۴ – توزیع (مکان)، (PLACE): فعالیتهایی است که ارزش محصولات را بیان کرده و مشتریان را به خرید آنها تشویق می کند. اسلاید سوم – عناصر امیخته بازاریابی و اینترنت ترکیب عناصر بازاریابی یکی از مراحل مهم در تدوین استراتژی بازاریابی و از وظایف اصلی بازاریابان است. موفقیت ب …

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.