داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری

داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری

داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری

عنوان پایان نامه: داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریفرمت فایل: word
تعداد صفحات: ۱۳۸
شرح مختصر:
رقابت­های جهانی، بازارهای پویا و چرخه­های نوآوری و فناوری که به سرعت در حال کوتاه شدن هستند همگی چالش­های مهمی را برای صنعت مالی و بانکداری ایجاد کرده­ اند و نیاز به استفاده از سیستم­های پشتیبان از تصمیم جهت بهبود فرآیندهای تصمیم­گیری در این سازمان­ها بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. در این میان داده­ هایی که در…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.