خرید و معرفی ۳۵ مدل پرفروش سشوار صنعتی

خرید سشوار صنعتی

سشوار صنعتی در واقع یک سشوار خانگی است که ما اغلب از آن برای خشک کردن موهای مرطوب استفاده می کنیم ، تفاوت کمی که وجود دارد این است که این سشوار به دلیل محیط کار در صنعت ، ظرفیت تولید حرارت بسیار بالاتری دارد. صنعتی و احتمالاً حتی توانایی فنی آنها برای شما صاحبان مشاغل و صنایع گرما با دمای بیش از ۷۰۰ درجه ایجاد کنید.

از سشوارهای صنعتی می توان برای انجام بسیاری از کارها مانند: خم شدن لوله های پلاستیکی ، از بین بردن آلودگی های جامد از سطح ، از بین بردن رنگ ، کشیدن درهای شیشه اتومبیل و غیره استفاده کرد. برای آشنایی با راهنمای خرید سشوار صنعتی داناکده را دنبال کنید.

[digikala71616950757]

نکات مهم هنگام خرید سشوار صنعتی


نوع آن را انتخاب کنید:

اولین نکته ای که باید هنگام خرید سشوار صنعتی به آن توجه کنید ، انتخاب آن نوع ابزار صنعتی است. امروزه ۳ نوع سشوار صنعتی وجود دارد: برقی ، گازی و مادون قرمز ، شما باید با توجه به نوع کار و حجم تقاضا انتخاب کنید و هرکدام را برای محل کار یا کارگاه خود بخرید. .

توان خروجی باد:

توان باد در سشوار صنعتی به لیتر در دقیقه بیان می شود و قدرت محصول را در حذف گرمای داخلی نشان می دهد. بدیهی است که هرچه ظرفیت باد سشوار بیشتر باشد ، ظرفیت اتلاف حرارت آن نیز بیشتر است.

سشوار صنعتی
سشوار صنعتی رونیکس
سشوار صنعتی توسن
سشوار صنعتی دست دوم
سشوار صنعتی ادون
سشوار صنعتی ارزان
سشوار صنعتی محک
سشوار صنعتی بوش
سشوار صنعتی کرون
سشوار صنعتی ماکیتا

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *