خرید و معرفی ۱۲ نمونه عسل و فرآوردهای آن ۲۲ دی ۱۴۰۰

خرید عسل طبیعی

خرید عسل طبیعی

انواع عسل طبیعی را می توان بر اساس رنگ ، طعم و بو خاص و متمایز از سایرین دانست. در این نوشتار به ۱۲ نوع معروف عسل و خواص هر یک اشاره خواهیم کرد.

خرید بهترین عسل

با توجه به تقلب و سوء مدیریتی که سالانه در تهیه و تولید عسل رخ می دهد، یکی از دغدغه های افراد در هنگام خرید به خصوص اگر به دنبال خواص درمانی عسل هستند این است که آیا عسلی که می خرند واقعا طبیعی است یا خیر؟ و به همین دلیل است که بسیاری از آنها به دنبال راه های مطمئنی برای شناسایی عسل طبیعی و پاسخ به سوالاتی مانند زیر هستند.

خرید انواع عسل طبیعی با تخفیف ویژه

هنگام صبحانه ، او از خوردن کره و مربا خسته شده و می خواهد مربا را جایگزین عسل کند. او برای خرید عسل به فروشگاهی رفت. اما در قفسه مورد نظر ، او با بسیاری از عسل های مومی و غیر مومی با رنگ تیره روشن روبرو شد. خیلی عسل تقلبی شنیدم. او عسلی را انتخاب می کند که تیره و مومی باشد. بدون شک عسلی که مومی باشد و رنگ تیره تری داشته باشد قطعاً عسل طبیعی است. اما آیا این باور واقعاً درست است؟


انواع عسل ها با توجه به شهدی که زنبور تغذیه کرده متفاوت است. برخی از زنبورداران معتقدند که عسل به دو نوع طبیعی یا تقلبی وجود دارد و طبقه بندی عسل در انواع مختلف درست نیست. اما حقیقت این است که هر عسل ویژگی ها و فواید خاص خود را دارد.

[BASALAM91622731839]

خواص و خرید انواع ژل رویال

میکروب کشی: جلوگیری از آلزایمر: جلوگیری از فشار خون: جلوگیری از تصلب شرائین: جوانی و شادابی پوست و ضد پیری: ضد سرطانی:

خرید و معرفی انواع گرده گل 

گرده غنی از مواد معدنی ، ویتامین ها ، پروتئین ها ، چربی ها ، اسیدهای چرب و آنزیم ها است. اعتقاد بر این است که کاروتنوئیدها بیوفلاونوئیدها عامل گرده ، ضد باکتری ، ضد قارچ و ضد ویروس هستند که باعث تقویت مویرگ ها ، کاهش التهاب ، تحریک سیستم ایمنی بدن و کاهش سطح کلسترول به طور طبیعی می شوند. در حقیقت ، گرده پروتئین بیش از هر منبع حیوانی و اسیدهای آمینه بیشتری نسبت به وزن تخم مرغ یا گوشت گاو دارد.

برای خرید گرده گل کلیک کنید

خرید و معرفی انواع گرده گل

جهت خرید و معرفی معجون عسل مغز کلیک کنید

عسل مخلوط شده چیست و چگونه تهیه می شود؟دستور تهیه عسل وحشی ترکیبی از عسل طبیعی و چهار نوع پسته ، بادام ، گردو و بادام هندی است.سرشار از پروتئین و مواد معدنی است ، بسیار مقوی و انرژی زا است.

خرید و معرفی معجون عسل مغز

جهت خرید و معرفی انواع بره موم کلیک کنید

موارد استفاده از بره موم شامل: تجویز سرماخوردگی ، بیماری های تنفسی فوقانی ، آنفولانزا ، کاربردهای پوستی از جمله ترمیم زخم ، ترمیم زخم ، آکنه ، تبخال دستگاه تناسلی ، همچنین بیماری های عصبی ، خمیردندان برای جلوگیری از پوسیدگی دندان. آدامس به دهانشویه و خمیر دندان اضافه می شود.

خرید عسل طبیعی

۱- عسل آویشن

عسل آویشن را میتوان جزو معروف ترین عسل ها بین ایرانیان معرفی کرد که بسیار انرژی زا می باشد و برای درمان مشکلات تنفسی، تسکین سرفه و گلودرد و همچنین درمان زخم ها مورد استفاده قرار میگیرد.

۲- عسل گون

عسل گون خود به تنهایی دارای ده ها گونه مختلف می باشد که در هر منطقه نوع بخصوصی رویش دارد. این عسل برای تقویت مغز و اعصاب، درمان درد معده و مشکلات گوارشی مفید می باشد.

۳- عسل گشنیز

دارای طعم خاص و متفاوتی نسبت به عسل های چند گل و عسل های معمول در بازار می باشد و از جمله خواص آن می توان به اشتها آوری، درمان مشکلات معده و درمان سرماخوردگی اشاره کرد.

۴- عسل کنار

نام دیگر آن عسل سدر عربی می باشد و مصرف کنندگان خاص خود را دارد. این عسل برای تقویت قوای جنسی، تقویت حافظه و تقویت اعصاب موثر می باشد.

۵- عسل مریم گلی

عسل مریم گلی به رنگ کهربایی روشن تا تیره زرین با بو و مزه دلپسند است. از فواید آن می توان به تصفیه خون، رفع تعریق بیش از حد بدن و درمان مشکلات گوارشی اشاره کرد.

۶- عسل اقاقیا

یکی از بهترین انواع عسل است که نسبت به دیگر عسل ها دیرتر رس می بندد. عسل اقاقیا مقوی و انرژی زا می باشد و برای مصرف ورزشکاران توصیه میگردد.

۷- عسل یونجه

از گل های بنفش رنگ یونجه بدست می آید، میزان برداشت این نوع عسل در ایران بسیار بالاست و به همین دلیل قیمت مناسب تری نسب به دیگر عسل ها دارد. مهم ترین خاصیت عسل یونجه را میتوان تقویت حافظه معرفی کرد.

۸- عسل کتیرا

عسل خاصی می باشد که برای درمان مشکلات گوارشی بسیار سریع نتیجه میدهد. این نوع عسل برداشت منطقه گلیل در استان خراسان شمالی می باشد و زنبورستان آهوتا بیشترین حجم برداشت این نوع عسل را در منطقه دارد.

۹- عسل زرشک

عسل زرشک در اردیبهشت و خرداد برداشت می شود و در دسته عسل های بهاره می باشد که خاص منطقه خراسان است و به دلیل شرایط اقلیمی و پوشش گیاهی خاص از خواص زیادی از جمله تصفیه خون، کاهش فشار خون و درمان مشکلات کبدی برخوردار است.

۱۰- عسل بابونه

عسل بابونه عطر و طعم فوق العاده ای دارد و برای التهاب مغز، انواع ورم ها، کاهش تب، میگرن، سردرد، آرتروز و کاهش حساسیت مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید انواع عسل های طبیعی روی عکس زیر کلیک کنید

خرید عسل طبیعی

کلیپ سرا وب‌سایت

‫112 نظر

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *