خرید و مشاهده ۸۰ مدل زیبا و پرفروش گل و گلدان

خرید گل و گلدان

گلدان ها در انواع ، اندازه ها ، رنگ ها ، اشکال و مواد مختلف وجود دارند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در انتخاب گلدان مناسب ، شرایط آب و هوایی محیط ، سهولت نگهداری و قیمت از فاکتورهای مهمی هستند که باید همیشه به آنها توجه کنید.
ما در گلستان انواع گلدان ها را به طور کامل بررسی و معرفی کرده ایم تا انتخاب گلدان مناسب را برای شما آسان کند.

[BASALAM31623398210]


همانطور که در مقاله در مورد زمان و روش مناسب برای جایگزینی خاک گلدان گفتیم ، هنگامی که علائمی از تخمگذاری مجدد مشاهده می کنید ، باید این گلدان جدید را بخرید ، انتخاب های زیادی وجود دارد اما بهترین انتخاب کدام است.

[digikala11623398056]
[digikala11623398116]

گلهای آپارتمانی یک عنصر تزئینی با نشاط برای فضاهای داخلی است و به این فضاها رنگ و روح می بخشد. گیاهان مبلمان می توانند خانه شما را گرم کنند ، تفاوت بین فضاهای مختلف را نرم کنند و به عنوان نقطه کانونی یک اتاق عمل کنند. کاشت گیاهان در گلدان های مناسب باعث سلامتی می شود و باعث برجسته شدن دکوراسیون شما می شود.

[digikala91623399165]

یک گلدان در اندازه مناسب انتخاب کنید
خاک یک گلدان بسیار بزرگ به آرامی خشک می شود و گیاه را مستعد پوسیدگی ریشه می کند. وقتی گیاه بسیار بزرگتر از گلدان خود باشد ، گلدان می تواند کج شود و سقوط کند. در یک گلدان بسیار کوچک ، خاک خیلی سریع خشک می شود بنابراین شما باید گیاه را به طور منظم آبیاری کنید. درخت شما ممکن است فقط ریشه بزند و رشد آن متوقف شود.

[digikala41623399204]

در حالت ایده آل ، شما باید گیاه را در گلدان به بزرگی خود درخت قرار دهید. وقتی گلدان فعلی کوچک است و می خواهید گلدان دیگری بکارید ، یک گلدان با قطر ۵-۱۰ سانتی متر بزرگتر از گلدان فعلی انتخاب کنید. گلدان بزرگتری برای رشد سریع گیاه انتخاب کنید. برای گیاهان کم رشد ، گلدانهای بزرگتر ۵-۲ سانتی متری مناسب خواهد بود.

در مورد مواد گلدان تصمیم بگیرید
متداول ترین مواد گلدان ها پلاستیک ، سرامیک یا خاک رس است. گلدان های پلاستیکی رنگارنگ ، سبک و ارزان هستند. آنها می توانند رطوبت را نگه دارند بنابراین گیاهان به آبیاری کمتری احتیاج دارند. هنگامی که وزن گلدان مهم است ، به عنوان مثال یک گلدان پلاستیکی را در گلدان آویز یا گلدان قرار داده شده بر روی دیوار نصب کنید. گلدان های سفالی سنگین تر ، طرح های زیبایی هستند ، بنابراین اغلب گران ترند. این گلدان ها متخلخل هستند بنابراین گیاهان به آب بیشتری احتیاج دارند. گلدان های سفالی گزینه خوبی برای گیاهانی است که خاک خشک یا متخلخل را ترجیح می دهند ، از جمله کاکتوس ها ، کاکتوس ها ، ارکیده ها و آناناس.

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *