خبری از تمدید قرارداد نیست/ «مسی» دو ماه دیگر بازیکن آزاد است


خبری از تمدید قرارداد نیست/ «مسی» دو ماه دیگر بازیکن آزاد است

  اخبار ورزشی  ,خبرهای ورزشی ,مسی

لیونل مسی از اول ژانویه مجاز است با هر تیمی که می‌خواهد مذاکره کند و طبق قوانین فیفا بازیکن آزاد به حساب می‎آید. او هنوز قراردادش را با بارسا تمدید نکرده است. 

به گزارش مهر، اسپرت در گزارشی از نگرانی هواداران تیم فوتبال بارسلونا درباره قرارداد مسی که هنوز تمدید نشده، نوشت.

 

در حال حاضر بارسلونا خوب نتیجه می‎گیرد و تیم حاشیه زیادی ندارد. اما سکوت درباره وضعیت تمدید قرارداد مسی آن هم در شرایطی که به ماه نوامبر رسیده‎ایم باعث نگرانی بارسایی‌ها شده است. تنها چیزی که آن‌ها می‌دانند این است که هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

 

انگلیسی‌ها ضرب‎المثلی دارند که می‌گوید «این که خبری نیست خودش خبر خوبی است». اما درباره موضوع مسی و قرارداد با بارسا بعید است که نظر هواداران بارسا با انگلیسی‌ها مشابه باشد. حتی در بدترین کابوس‌های شبانه هم آن‌ها نمی‌توانند بارسلونای بدون مسی را تصور کنند.

 

صحبت‌های سران بارسا در این باره هم قانع کننده نیست. مدام صحبت از این است که همه‌چیز خوب است، باید چند روز صبر کرد، به دنبال زمان لازم هستیم، جای نگرانی نیست و …. اما با این صحبت‌ها کسی نمی‌تواند آرام باشد.

 

در تاریخ یکم ژانویه ۲۰۱۸، یعنی کمتر از دو ماه دیگر، مسی بازیکن آزاد است و می‎تواند با هر تیمی مذاکره کند. البته قرارداد او تا ۳۰ ژوئن اعتبار دارد، اما طبق قوانین فیفا او می‎تواند از یکم ژانویه مذاکرات با تیم‌های دیگر را آغاز کند.

 

هواداران بارسا ایمان دارند که مسی در این تیم می‌ماند و دوست ندارند ایمانشان را از دست بدهند. اما این که هیچ اقدامی از سوی باشگاه برای تمدید قرارداد او انجام نمی‌شود و از طرفی ناتوانی سران فعلی باشگاه و سیاست‌‎های اشتباهشان در زمینه نقل و انتقالات آن‌ها را نگران کرده است. 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.