جزئیات قتل آتنا اصلانی دختری که مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و کشته شد

آتنا اصلانی تجاوز جنسی

دختری که بعد از تجاوز جنسی به طرز فجیعی به قتل رسید

جزئیات قتل آتنا اصلانی دختری که مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و کشته شد. آتنا اصلانی دختری بود که اردبیل زندگی می کرد و این دختر هفت ساله مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و بعد او را کشتند. جزئیات قتل و نحوه تجاوز به این دختر را در کلیپ زیر ببینید. چه دختر زیبا و مظلومی .

آتنا اصلانی تجاوز جنسی

مشاهده کلیپ در زیر

 مشاهده کلیپ در زیر:و اما بالاخره آهنگ ترکی غم انگیز برای آتنا اصلانی هم نواخته شد. می توانید این آهنگ را در کلیپ زیر ببینید، بسیار غم انگیز و گوش دادانی است.انسان اشکش در می آید.

مشاهده کلیپ در زیر: و اما نظرات دختران بد حجاب و سوسول ایرانی را درباره اعدام قاتل آتنا اصلانی را ببینید 

 کلیپ سنگ باران کردن خانه قاتل آتنا اصلانی توسط مردم خشمگین، در زیر

کلیپ اقرار قاتل درباره نحوه تجاوز جنسی به آتنا اصلانی، در زیر ببینید این قاتل به چه جنایتی و تجاوزی اقرار می کند.

 اما چگونه از تجاوز جنسی کودکان جلوگیری کنیم. کلیپ را ببینید.کلیپی مهم برای خانواده ها

 آتنا اصلانی تجاوز جنسی

چقدر انسان باید رذل و کثیف باشد و چه قدر از مرتبه انسانیت دور باشد که دست به چنین جنایت هولناکی بزند. کسانی که از شیطان پیروی کنند نتیجه اش همین تجاوز جنسی و آدم کشی است.البته در زمان های قبل هم از این گوته جنایت ها بوده است. قاتل آتنا اصلانی بعد از این که تجاوز به دختر هفت ساله می کند از ترس این که مبادا این دختر او را لو دهد، او را می کشد تا مبادا رسوا شود. به راستی چه علت اصلی باعث شد که آتنا به این وضعیت گرفتار شود؟

آیا مشکل از پدر و مادر آتنا بود که نتوانستند از او خوب محافظت کنند؟ یا مشکل از کثیف بودن و خون آشام بودن و پست بودن قاتل بوده است که این بلا را سر آتنا اصلانی آورد؟

آتنا اصلانی تجاوز جنسی

در تاریخ هم نمونه ای از این جنایات ثبت شده است. اما پدر آتنا اصلانی که فقط می گوید باید قاتل آتنا اصلانی قصاص شود. واقعا هم حق دارد جنایت به این بزرگی نمی شود راحت از کنارش گذشت. آن هم جنایت بر یک دختر هفت ساله که قدرت دفاع از خود ندارد.باید کسانی که این کار وحشیانه کرده اند را به جزای خود رسانید.ما خواهان اجرای صریح قانون درباره قاتل آتنا هستیم.

ناگفته های مادر اسماعیل قاتل آتنا اصلانی+ عکس

مادر قاتل: الان نزدیک ۱۵ روز است که از خانه خارج نشدم از مردم این شهر خجالت می‌کشم، نمی‌توانم حتی برای خرید یک نان از خانه خارج شوم

او صاحب ۷ پسر و یک دختر است که به گفته خودش پس از وقوع این حادثه و انتشار اخبار در شهر پسرانش هر یک به شهری سفر کرده و پارس آباد را ترک کرده‌اند به طوری که از آنها خبری ندارد و تنها دخترش نیز با شنیدن خبر این قتل به قدری شوکه شده که دیگر نمی‌تواند صحبت کند.

این‌ها را می‌گوید و چادرش را بر سرش می‌کشد تا متوجه نگاه همسایه‌ها نشود. گریه امانش را بریده طوری که اشک‌ها اجازه نمی‌دهند که حرف‌هایش را تمام کند. همسایه‌ها نیز از در و پنجره‌های نیمه باز به او خیره شده‌اند.برخی زیر لب می‌گفتند این مادر قاتل  آتنا است و او را با انگشت نشان می‌دادند، برخی هم با گفتن کلماتی مانند بیچاره، بنده ‌خدا و … سعی داشتند با او هم‌دردی کنند.

خشم همسایه‌ها

مادر اسماعیل در حالی که به دیوار خانه همسایه تکیه کرده بود صحبت می‌کرد که در همین حین خانم همسایه او را صدا کرد و از او خواست که از جلوی در آنها کمی آن طرف‌تر برود برای همین مادر اسماعیل رنگ‌رز از ما خواست تا به داخل منزلش برویم که کمی از نگاه‌ها و حرف‌های مردم آرام بگیرد.

وقتی صحبت از روز حادثه می‌شود، می‌گوید: ای کاش لحظه‌ای که پسرم دستانش را جلوی دهان آتنا گذاشته بود، خودش جان می‌داد و می‌مرد. من شرمنده خانواده که نه شرمنده شهر و شرمنده یک کشور شده‌ام.

او می‌گوید: عروسم به تازگی فارغ شده، او مستاجر اسماعیل بود که بعد از حادثه از ترس نگاه‌های مردم شبانه اسباب‌کشی می‌کند و به منزل من می‌آید من هم شرایط مالی خوبی ندارم و حالا با عروسم در یک خانه زندگی می‌کنم.

واکنش های مردم غم زده پارس آباد مغان که بیش از ٢٠ روز تمام در اطراف شهر به دنبال گمشده خویش می گشتند، به این واقعه دور از انتظار نبود. اما در این گیرودار و پس از دستگیری قاتل، آیا هنوز می شود این حق را به مردم داد که آنها به محل کار قاتل یورش ببرند و آنجا را سنگ باران کنند و به آتش بکشانند؟ شاید احساسات و هیجانات مردم داغدیده را نشود به راحتی کنترل کرد، اما آیا می شود قانون را نادیده گرفت؟ از طرفی در این گیرودار، چه تقصیری متوجه خانواده آتنا و سیستم آموزشی کشور است؟ چقدر می توان با اظهارنظرهایی از قبیل اینکه آتنا قربانی پوشش نامناسب بود، هم نوا شد؟ یا اینکه آیا حمله به خانه یا محل کار قاتل می تواند نشانه ای از اطمینان نداشتن مردم به قانون باشد؟

پدرش هنوز خبر ندارد

مادر اسماعیل ادامه می‌دهد: دلم می‌خواهد به منزل آتنا بروم و برایش گریه کنم، اما نمی‌دانم آنها با من چه برخوردی می‌کنند. همسرم هم گوش‌هایش سنگین است و حال خوشی ندارد. از این حادثه خبر ندارد و فکر می‌کند که اسماعیل به دلیل مشغله‌های زیاد کاری به ما سر نمی‌زند. برای آتنا و پسرم پنهانی گریه می‌کنم.

وقتی صحبت از ملاقات با پسرش می‌شود، عنوان می‌کند:‌ اگر به ملاقات بروم، می‌خواهم داغی را که پسرم بر دل ما گذاشته را در صورتم ببیند و از او می‌پرسم لحظه‌ای که این فاجعه را به بار می‌آورد به من، همسرش و فرزندانش فکر نکرد. می‌دانم تمام شهر خون‌خواه پسر من شده‌اند و منتظر اعدام سرم در ملأ عام هستند، برای همین از مسئولان می‌خواهم اجازه دهند دقایقی کوتاه با پسرم دیدار کنم که شاید این دیدار آخرین دیدار ما باشد.

تصویر آتنا و قاتلش

آتنا و قاتلش

او می‌افزاید: بعد از اینکه از ملاقات پسر بیایم به مردم شهر قول می‌دهم که در خرابه‌های این شهر به عزای پسر بنشینم و مردم می‌توانند با شور و شادی برای مرگ پسرم شیرینی پخش کنند و شادی کنند، با فاجعه‌ای که پسرم به بار آورده همه مرگش را جشن می‌گیرند

پیشنهاد بسیار زشت قاتل آتنا اصلانی به زن دومش

در روزهای دستگیری اسماعیل رنگرز، شیطان پارس آباد بخاطر شکی که ماموران به او داشتند چندین بار خانه و محل کار او برای یافتن ردی از آتنا زیر و رو شد اما کاراگاهان موفق به یافتن چیزی نشدند. در یکی از روزهایی که همسر شیطان پارس آباد برای ملاقات با او رفته بود باخواسته عجیب همسرش روبه رو شد.

اسماعیل رنگرز از او خواست تا بشکه ای را که در پارکینگ خانه قرار دارد از محل خارج کند زیرا آن بشکه حاوی مقداری مواد مخدر است که احتمال دارد ماموران با یافتن موادمخدر برای او دردسر جدیدی درست کنند. همسرش نیز به همراه برادر اسماعیل راهی پارکینگ شدند. البته با توجه به اینکه پارکینگی که شیطان پارس آباد از آن استفاده می کرده در محل خانه وی قرار نداشته است به همین دلیل تا آن روز از چشم ماموران پنهان مانده بود.

زمانی که وارد پارکینگ شدند بوی نامطبوعی در محل پیچیده بود به همین دلیل همسر شیطان پارس آباد از برادر همسرش خواست هر چه سریع تر بشکه آبی رنگ را از آنجا خارج کند. زمانی که برادر قاتل اسماعیل در بشکه را باز می کند با تارهای موی یک دختربچه مواجه می شود، بیشتر که بررسی می کند متوجه می شود که جسد یک دختربچه که دست و پاهایش شکسته و پوستش سیاه و کبود شده داخل آن قرار دارد.

قاتل آتنا برای اینکه جسد بوی تعفن نگیرد، او را در سرکه نگه داشته بود، برای همین تمام موهای آتنا ریخته بود و برای اینکه بتواند آتنا را درون ساک پنهان کند پاها و کمر آتنا را می‌شکند و درون ساک می‌گذارد، برای همین ماموران آگاهی و پزشکی قانونی به ما گفتند اجازه ندهیم پریناز و بهنام جسد آتنا را ببینند.

همسر شیطان پارس آباد با دیدن این صحنه تاب نیاورد و با بازپرس پرونده تماس گرفت و موضوع را با آن ها در میان گذاشت.در ادامه تیمی از ماموران آگاهی راهی خانه اسماعیل شدند و جسد را خارج کردند. شیطان پارس آباد تاکنون به قتل  سه نفر اعتراف کرده است اما با این وجود تحقیقات در خصوص جنایات وی همچنان ادامه دارد.

مردم شهر، اسماعیل رنگرز را حالا به عنوان قاتل سریالی می‌شناسند که چندین قتل انجام داده که تنها به تعدادی از آنها اعتراف کرده است.

برخی می‌گویند رنگرز آن روز حادثه قصد داشته که پسردایی آتنا (کودک ۱۰ ساله) را نیز همراه با آتنا بدزدد و طعمه خود کند که مهدی بداخشان، پسردایی آتنا در‌ این‌باره می‌گوید: اسماعیل رنگرز هیچوقت با کسی صحبت نمی‌کرد، اما آن روز به من گفت اگر مشتری برایش لباس آورد آن را نگه دارم که در ازای آن کار لباس‌های من را رایگان رنگ خواهد کرد، من از این موضوع بسیار خوشحال شدم و منتظر شدم تا مشتری‌ها بیایند و لباس‌ها را برای رنگرز جمع کنم، اما وقتی خبر گم شدن آتنا در شهر پیچید و ما درگیر پیدا کردن آتنا شدیم، نقشه‌های رنگرز برای من نقش بر آب شد

نظر پدر و مادر آتنا درباره مجازات قاتل آتنا چیست؟

خبرنگاری به سراغ پدر و دایی آتنا اصلانی در کنار مزارش رفته اند تا از آنها درباره چگونگی مجازات قاتل آتنا بپرسند،‌اینکه آیا سریع تر خواهان مجازات او هستند یا اینکه نیاز به زمان بیشتری برای فکر دارند و پاسخ پدر و دایی آتنا فقط یک جمله است که با قاطعیت تمام بیان می شود و آن هم اینکه :ما خواستار اشد مجازات در سریع ترین زمان ممکن برای این قاتل هستیم.

قتل زن جوان قبل از کشتن «آتنا»

فرمانده انتظامی استان اردبیل دیروز جزئیات تازه‌ای از اعتراف‌های عامل قتل «آتنا» ی ۷ ساله را تشریح کرد. سردار حسین عبدی، گفت:روز۲۸ خرداد و به‌دنبال اعلام گم شدن دخترک ساکن خیابان پزشکان شهرستان پارس آباد به پلیس، پرونده‌ای در این باره در اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تشکیل و تیمی مجرب مسئولیت رسیدگی به پرونده و کشف ماجرا را بر عهده گرفت.

در تحقیقات مقدماتی مشخص شد دختر بچه روز حادثه هنگام بازی در حوالی محل کار پدرش مفقود شده است.

بنابراین پس از بازبینی فیلم‌های ضبط شده از محل مفقودی و بررسی‌های تخصصی و تحقیقات جامع میدانی، فردی که در شغل رنگرزی فعالیت داشت و همسایه شغلی پدر آتنا بود به‌عنوان مظنون دستگیر و برای بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شد. در جریان تحقیقات برادر و همسر مظنون با حضور در پلیس آگاهی اطلاعاتی را در خصوص فعالیت‌های مجرمانه این مرد رنگرز ارائه دادند که مشخص شد مظنون به گفته خودش مقادیری مواد مخدر دریک بشکه پلاستیکی در پارکینگ منزل مسکونی‌اش جاسازی کرده است.

بنابراین با اعزام مأموران به محل و انجام بازرسی‌های لازم، کارآگاهان پلیس آگاهی با جسد «آتنا» در بشکه پلاستیکی روبه‌رو شدند. متهم در بازجویی‌های پلیسی به قتل دختربچه معصوم پارس آبادی و همچنین قتل زن دیگری در سال ۹۱ اعتراف کرده وتحقیقات تخصصی از او همچنان ادامه دارد.

در صورت ادامه‌ی چنین جرایمی در جامعه و عدم انجام اقدامات لازم در این زمینه، بی‌تردید به زودی شاهد بحرانی خاص و فراگیر به نام “کودک‌آزاری” خواهیم بود که آسیب‌های غیرقابل بجرانی را به دنبال خواهد داشت؛ آسیب‌هایی که نه تنها یک فرد و یک خانواده، که جامعه و کشور را متضرر خواهد ساخت. پس بر مسئولین مربوطه ضروریست تا با رفع مشکلات قانونی و تسهیل در رسیدگی به چنین پرونده‌هایی در کنار آموزش‌های لازم، جامع و فراگیر به کودکان و نوجوانان، سدی بزرگ در برابر این حوادث دلخراش ایجاد نمایند.

شکایت خانواده آتنا اصلانی از تتلو خواننده معروف

خانواده دختر هفت ساله ای به نام آتنا که یک ماه پیش به قتل رسیده بود، از هنرمندان خواستند تا آن‌ها را درشکایت علیه امیر تتلو، خواننده رپ معروف حمایت کنند. معلوم نیست این اقدام به چه علت صورت گرفته است؟ آیا خانواده آتنا اصلانی می گویند که قتل آتنا به خاطر امیر تتلو بوده است؟ یا حرفی دیگر می زنند و اصلا قتل فرزندانشان ربطی به امیر تتلو ندارد.

آیا قاتل آتنا سنگسار خواهد شد؟

به گزارش سایت داناکده، نورالله عزیز محمدی با اشاره به اشد مجازاتی که برای قاتل آتنا اصلانی در نظر گرفته می‌شود، اظهار کرد: اگر تجاوز منجر به زنا صورت گیرد، فرد متجاوز به اعدام محکوم می‌شود. به گفته وی حکم تجاوز به عنف هم در قانون اعدام در نظر گرفته شده است.
قاضی بازنشسته درباره حکم در نظر گرفته شده برای قتل توضیح داد: اگر در خصوص پرونده آتنا تنها جرم، قتل اثبات شود، قاتل به قصاص محکوم می‌شود.عزیز محمدی تاکید کرد که اگر فردی که مورد تجاوز قرار می‌گیرد باکره باشد در قانون برای او مهر‌المثل هم در نظر گرفته شده است.

دو روز کمین شیطانی برای شکار «آتنا»

وقتی جسد پیدا شد، دیگر «اسماعیل» رنگرز چاره‌ای جز اعتراف نداشت. او به مأموران گفت: «دو روز بود که در فکر شکار آتنا بودم. وقتی برای آب خوردن آمد او را گرفتم. با یک دست دهانش را گرفته بودم و فشار می‌دادم که صدایش درنیاید. با دست دیگرم کشان کشان او را به اتاق پشتی کارگاه بردم. آنجا خفه‌اش کردم. می‌دانم کاری که کردم و آتنا را کشتم حکمش فقط اعدام است.»رنگرز قاتل ساعت ۲ نیمه شب روز گمشدن آتنا، در خلوت خیابان به کارگاه بازگشته بود و با قرار دادن پیکر نحیف و بی‌جان دخترک درون یک ساک دستی، جسد را از کارگاه به پارکینگ مخوفش انتقال داده بود.

 دو روز کمین شیطانی و پست برای شکار «آتنا»

وقتی جسد پیدا شد، دیگر «اسماعیل» رنگرز چاره‌ای جز اعتراف نداشت. او به مأموران گفت: «دو روز بود که در فکر شکار آتنا بودم. وقتی برای آب خوردن آمد او را گرفتم. با یک دست دهانش را گرفته بودم و فشار می‌دادم که صدایش درنیاید. با دست دیگرم کشان کشان او را به اتاق پشتی کارگاه بردم. آنجا خفه‌اش کردم. می‌دانم کاری که کردم و آتنا را کشتم حکمش فقط اعدام است.»رنگرز قاتل ساعت ۲ نیمه شب روز گمشدن آتنا، در خلوت خیابان به کارگاه بازگشته بود و با قرار دادن پیکر نحیف و بی‌جان دخترک درون یک ساک دستی، جسد را از کارگاه به پارکینگ مخوفش انتقال داده بود.

خانواده آتنا می خواهند با رئیس جمهمور ملاقات کنند.

درباره شغل پیشنهادی دولت به پدر آتنا، گفت: این مساله فعلا در حد پیشنهاد است. پدر آتنا معتقد است که تا زمان قصاص قاتل آتنا به هیچ شغلی مشغول نخواهد بود در حالی که وضعیت مالی آنها اسفناک است. بنا شده است که پدر آتنا در شرکت کشت و صنعت پارس یا مغان مشغول به فعالیت شود، اما ما درخواست داریم که پدر آتنا به صورت رسمی در یکی از این شرکت‌ها استخدام شود.نماینده حقوقی و قانونی خانواده آتنا در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: خانواده آتنا بی‌صبرانه مشتاق دیدار با رئیس‌ جمهوری هستند.

شکایت خانواده آتنا از امیر تتلو

به گزارش گروه داناکده: امین جباری، وکیل خانواده آتنا اصلانی درگفت وگو با خبرنگار رکنا ضمن تایید موضوع شکایت قضائی از امیرحسین مقصودلو(تتلو) در خصوص علت این شکایت بیان کرد: این شکایت بخاطر توهین های ناروای وی به خانواده آتنا اصلانی و تشویش اذهان عمومی مردم منطقه با انتشار مطالبی نامربوط و توهین آمیز بوده است.
وکیل خانواده آتنا اصلانی در ادامه افزود: تتلو علت اصلی قتل و تجاوز  را بی حجابی و بی عفتی آتنا و مادرش دانسته است و این گونه سبب هتک حیثیت خانواده آتنا و زیر سئوال بردن فرهنگ منطقه شده است.
وی خاطرنشان کرد: این شکایت علاوه بر بعد خصوصی که دارد، بعد ملی نیز دارد، زیرا این توهین فقط شامل خانواده آتنا نشده و تمام کشور از این توهین ناروا متاثر شده است.
جباری اذعان کرد: در این خصوص بیانیه ای تدوین شده که تاکنون توسط ۶۰ نفر امضا شده است، این بیانیه در روزهای آتی تقدیم دادستان محترم تهران خواهد شد تا به اتهام وی رسیدگی شود.

مجازات کودک آزادی جنسی در کشورها:

همچنین دولت اسپانیا اخیرا چنین قانونی را تصویب کرده است که ضمن اینکه براساس قانون جدید این کشور نه تنها مجازات کسانی که متهم به کودک‌آزاری و سوءاستفاده جنسی از کودکان و نوجوانان هستند به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت بلکه این افراد پس از طی دوران محکومیت در زندان و آزادی به‌مدت ۲۰ سال تحت نظر قرار خواهند گرفت تا در آینده و پس از آزادی نتوانند به استخدام هیچ نهادی درآیند که با کودکان و نوجوانان سروکار دارد.

در قوانین کیفری ایران‌، تنها در ماده ۶۴۰ قانون مجازات اسلامی (در فصل هجدهم تحت عنوان جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی‌) به طور کلی و عام مقرر شده است که‌: «هرکس نوشته یا طرح‌، گراور، نقاشی‌، تصاویر، مطبوعات‌، اعلانات‌، علایم‌، فیلم‌، نوار، سینما و یا به طور کلی هر چیز که عفت و اخلاق عمومی را جریحه‌دار کند، برای تجارت و توزیع‌…» نگهدارد و «به حبس از سه ماه تا یک سال و جزای نقدی از یک میلیون و پانصد هزار ریال تا شش میلیون ریال و تا ۷۴ ضربه شلاق یا به یک یا دو مجازات مذکورمحکوم خواهد شد».

در این ماده قانونی‌، هیچ اشاره و تاکید خاصی نسبت به کودکان در جهت حمایت بیشتر از آنها، به عمل نیامده است و به نظر می‌رسد که قانونگذار کیفری‌ باید با توجه به آسیب‌پذیری بیشتر اطفال‌، طفل بودن را از علل مشدده جرم قرار دهد و به جرم‌انگاری خاص برای اطفال در این زمینه‌ها اقدام کند.

پیشنهاد شرم آور شیطان پارس آباد به پدر آتنا اصلانی + عکس های دیده نشده

رکنا: در حالی که خانواده آتنا پس از چهل روز در غم دلبند خود همچنان می سوزند و چشمان خواهر کوچک تر او در غم آتنا اشک باران است قاتل آتنا برای فرار از محاکمه پیشنهاد عجیبی را در بازپرسی مطرح کرد.

اسماعیل رنگرز، شیطان Evil پارس آباد به ربودن آتنا اصلانی اعتراف کرد، نیت پلید او از از ربودن آتنا آزار و اذیت وی بوده است، این موضوع در گزارش اولیه پزشکی قانونی نیز به اثبات رسید.
این قاتل The Murderer شیطان صفت پس از ربودن آتنا اصلانی او را در رنگرزی خود خفه کرد و سپس به پارکینگ خانه خود در بشکه ای که پر از سرکه بود انتقال داد.

آتنا
جنایت شیطان پارس آباد موجی از واکنش ها را در سطح فضای مجازی و پارس آباد در پی داشت. هنوز ماجرای قتل Murder هولناک آتنا به پایان نرسیده بود  که قاتل آتنا به دومین قتل خود که چند سال قبل در نزدیکی روستای مجیدآباد رخ داد اعتراف کرد و در مقابل چند قتل دیگر قرار گرفت، این گونه خون آتنا راز جنایات دیگر اسماعیل رنگرز را فاش کرد و شیطان پارس آباد لقب قاتل سریالی را گرفت.
اکنون کیفرخواست شیطان پارس آباد صادر شد و انتظارها برای برگزاری جلسه دادگاه در شعبه یکم دادگاه کیفری اردبیل به ریاست قاضی Judge حسینیان در جریان است. علت طول کشیدن برگزاری جلسه محاکمه شیطان پارس آباد بررسی های مربوط به پزشکی قانونی اعلام شده است.

آتنا

چهل روز از نبود آتنا گذشت 
امروز همزمان با مراسم چهلم آتنا اصلانی است. بهنام، پدر آتنا اصلانی از اوضاع خانواده خود دراین مدت به خبرنگار رکنا گفت: متاسفانه شایعات زیادی در مورد من شکل گرفته است و گفته می شود که من از دولت پول دریافت کرده ام، این در حالی است که تاکنون من هیچ پولی از هیچ نهادی دریافت نکرده ام و تنها خواسته من این است که قاتل دخترم به سزای اعمال خود برسد.

آتنا
وی در خصوص اینکه تاکنون با خانواده قاتل برخوردی داشته است یا خیر بیان کرد: هیچ فردی از خانواده قاتل تاکنون با ما صحبتی نداشته است.

آتنا
خانه ای که با رفتن آتنا ویرانه شد
پدر آتنا ادامه داد: پس از آتنا دیگر نمی توانیم در خانه خود باشیم و خاطرات او در آن خانه ما را عذاب می دهد، به همین دلیل به خانه مادرزن خود رفته ایم.
وی در مورد وضعیت خواهر چهار ساله آتنا نیز بیان کرد: آسنا همیشه گریه می کند و سراغ خواهر خود را می گیرد، ما به او گفته ایم که آتنا برای درس خواندن به تهران رفته است، او نیز می خواهد به تهران برود و همچنان مرگ آتنا را باور نکرده است.
پدر آتنا در مورد مادر آتنا گفت: او همواره گریه می کند و هر روز روانپزشک به او سر می زند و همچنان حال روحی مساعدی ندارد.

آتنا
شکایت از تتلو ثبت شد 
پس از قتل هولناک آتنا اصلانی چهره های هنری کشور به این واقعه تلخ واکنش نشان دادند، دراین میان واکنش امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو، خواننده رپ کشور با واکنش مردم مواجه شد.
تتلو در پست اینستاگرامی خود ادعا کرده بود که علت قتل آتنا بی حجابی وی بوده است.
امین جباری، نماینده حقوقی خانواده آتنا اصلانی در مورد وضعیت شکایت از این خواننده به خبرنگار رکنا گفت: چهار روز پیش شکایت از تتلو در دادگستری ثبت شد و به ما گفته شد که تا دو هفته آینده نتیجه اعلام خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: تتلو پس از شکایت، آن پست را از اینستاگرام Instagram خود حذف کرد و با درخواست ما آن پست توسط پلیس Police فتا بازیابی شد و پس از ضمیمه پرونده، برای دادستان تهران فرستاده شد.

ماجرای پیشنهاد میلیونی شیطان پارس آباد به پدر آتنا 
بنابراین گزارش شیطان پارس آباد در جلسات بازپرسی پرونده ادعا کرده است که حاضر است تمامی اموال خود را به پدر آتنا به شرط بخشش وی انتقال دهد که این ماجرا با واکنش قاطع پدر آتنا مواجه شده است.

ماجرای استعفای وکیل پرونده آتنا اصلانی
به گفته حسینیان وکیل پرونده آتنا جلسه محاکمه رنگرز به زودی برگزار خواهد شد و بخاطر اینکه شائبه ای در روند پرونده شکل نگیرد به احتمال قوی در روزهای آینده از وکالت این پرونده استعفا خواهد داد.
وکیل پرونده آتنا اصلانی در خصوص علت استعفای خود نیز اذعان کرد: از آن جایی که پرونده در شعبه یکم دادگاه کیفری استان اردبیل و به ریاست قاضی حسینیان که از بستگان دور من است برگزار می شود، به همین دلیل از وکالت این پرونده استعفا می دهم تا شائبه ای شکل نگیرد.
حسینیان در ادامه گفت: دادستان اردبیل و مقامات قضائی اردبیل به شدت پیگیر این پرونده هستند و هر روز در خصوص این پرونده خبر می گیرند.

آتنا
امین جباری، نماینده حقوقی خانواده آتنا اصلانی در پایان سخنان خود از تلاش های میثم حیدری و سایر اعضای گروه حوادث Accidents و جنایی پایگاه خبری  رکنا در پرونده آتنا اصلانی قدردانی کرد و گفت: از تلاش های رسانه رکنا که از ابتدا دلسوزانه در این پرونده حضور داشتند و روند آن را اطلاع رسانی می کردند کمال تشکر را دارم.
اکنون خواسته تمامی مردم محاکمه قاتل دختر ایران، آتنا اصلانی است و این انتظار با محاکمه شیطان پارس آباد به سر خواهد رسید.

آتنا
امین جباری، نماینده حقوقی خانواده آتنا اصلانی در پایان سخنان خود از تلاش های میثم حیدری و سایر اعضای گروه حوادث Accidents و جنایی پایگاه خبری  رکنا در پرونده آتنا اصلانی قدردانی کرد و گفت: از تلاش های رسانه رکنا که از ابتدا دلسوزانه در این پرونده حضور داشتند و روند آن را اطلاع رسانی می کردند کمال تشکر را دارم.
اکنون خواسته تمامی مردم محاکمه قاتل دختر ایران، آتنا اصلانی است و این انتظار با محاکمه شیطان پارس آباد به سر خواهد رسید.

قاتل آتنا، ۴ شهریور محاکمه می شود

 قاتل آتنا
قاتل آتنا اصلانی دختربچه ۷ ساله اهل پارس آباد مغان که توسط مردی ۴۰ ساله به قتل رسید، روز شنبه هفته آینده چهارم شهریور در دادگاه کیفری یک استان اردبیل محاکمه می شود.
خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به تعیین زمان محاکمه قاتل آتنا گفت: متهم این پرونده روز شنبه هفته آینده چهارم شهریور در دادگاه کیفری یک استان محاکمه می شود.

۲۹ خرداد ماه مصادف با ۲۴ ماه مبارک رمضان بعد از افطاری، خبری در تلگرام مبنی بر گمشدن دختر بچه ۷ ساله بنام آتنا اصلانی در شهرستان پارس آباد منتشر شد.

پدر آتنا سال‌ها بود که در خیابان پزشکان پارس آباد دستفروشی می‌کرد و پوشاک می‌فروخت. در این میان دختربچه ۷ ساله‌اش گاهی همراه پدر می‌شد تا به او کمک کند. روز حادثه هم آتنا کنار بساط پدرش بود . آن روز وقتی پدر مشغول گفت‌وگو با مشتری بود، آنجا را ترک کرد و دیگر هرگز بازنگشت.

تلاش‌ها برای یافتن او ادامه داشت تا اینکه حدود بیست روز پس از این اتفاق یعنی ۱۹ تیر ماه، پلیس جسد او را در خانه مظنونی  که بازداشت شده بود، پیدا شد.  متهم که از ۵ روز بعد از دزدیده شدن آتنا مورد بازجویی قرار داشت، جسد دختربچه را به طور ماهرانه ای در پارکینگ خانه خود جاسازی کرده بود.

عصر دوشنبه ۱۹ تیر امسال، تیم‌های تحقیق وارد پارکینگی شدند که احتمال می‌رفت سرنخ‌هایی از دختربچه گمشده در آنجا پیدا شود. آنها در داخل پارکینگ با یک بشکه پلاستیکی روبه‌رو شدند که در گوشه‌ای قرار داشت. وقتی در بشکه باز شد، داخل آن پر از خاک بود. اما زمانی که مأموران خاک را کنار زدند به یک کیسه پلاستیکی رسیدند. داخل کیسه یک گونی بود که وقتی آن را باز کردند به یک ساک پارچه‌ای رسیدند. پس از باز شدن زیپ ساک بود که جسد بی‌جان دختربچه گمشده در داخل آن پیدا شد. بررسی‌ها نشان می‌دادکه مدت‌ها از مرگ او می‌گذرد و او در همان زمانی که ناپدید شده بود، به قتل رسیده است.

در نهایت پس از تکمیل تحقیقات، این پرونده به ططور ویژه و خارج از نوبت در دست رسیدگی دادسرا قرار گرفت و هفتم مرداد بود که مقامات قضایی استان از صدور کیفرخواست قاتل آتنا خبر دادند.

دیگر لینک ها

زنده به گور کردن یک دختر زیبا توسط پدر و برادر خود

رقص زن هندی در برنامه دور همی پخش شده از صدا و سیما با حضور مهران مدیری

صحنه های بسیار وحشتناک از عواقب گاو بازی

کلیپ پیرمرد عصبانی که با چکش شیشه های بانک ملی را خرد کرد

وقتی زن گیس بلند و زیبا توسط راننده خسته زیر گرفته می شود

مهران مدیری عاشق دختر می شود. کشیده خوردن مهران از دختری

عاقبت شوخی جنسی با دختر رزمی کار در آسانسور

اظهار نظر جنجالی مهران مدیری درباره هنرمندان، بازیگران و دخترش

کلیپ دختر زیبای کرد تک تیر انداز ضد داعشی

کلیپ لحظه جنایات تروریست های داعشی در اهواز

وقتی سگ پلیس مجرم را لخت از ماشین بیرون می آورد و تکه تکه می کند

پسران تهرانی که دقیقا مثل دختر هستند و خود فروشی جنسی می کنند

وقتی تمساح، دختر جوان و زیبا را می بلعد.

وقتی پلنگ با یک ترفند تمساح را شکار می کند

دوقلوهای دختر بهم چسبیده آمریکایی بیست ساله

کلیپ دختر زیبا که شماره موبایلش رو روی ماشین ها می نوشت

وقتی بچه شیر روی دختر جوان و برهنه ادرار می کند

دختر بازی و چشم چرانی مهران غفوریان در برنامه تلویزیونی

وقتی راسو برای شکار، خرگوش را هیپنوتیزم می کند.

دختری که ریش دارد و مورد اذیت جنسی واقع می شود

پیشگیری از پوکی استخوان با چند دستور آسان طب سنتی

کلیپ زن بسیار عجیبی که وقت استرس سنگ می خورد تا آرام شود

دزدی مسلحانه از بانک خصوصی ایرانی به روشی خیلی مسخره و خنده دار

ورود سگ به برنامه زنده خبری و ترس زن خبرنگار روس

کلیپ سرا وب‌سایت

‫21 نظر

  • علت واقعی مرگ آتنا!

    http://img.tebyan.net/big/1396/06/99124247552485315949697414311812020110011.jpg
    آزار جنسی (Sexual harassment) یکی از پُرخطرترین آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود که گاه منجر به قتل کودک می‌گردد البته …

    “آتنا ۸ ساله قربانی هوسبازی مرد رنگرز شد” ؛ این خبری بود که حدود دو ماه پیش شوک عظیمی را به جامعه وارد کرد. شوکی که اثرات آن حتی پس از اجرای حکم قاتل، همچنان باقی است.
    یکی از تهدیدات ناظر بر کودکان، آزاردیدگی جنسی است که گاه‌ و بیگاه در جوامع گوناگون مواردی از آن دیده می‌شود. این وقایع در برخی موارد پنهان باقی می‌ماند و حتی کار به طرح شکایت نیز کشیده نمی‌شود اما در مواردی هم به دلایل مختلف علنی و بعضا هم رسانه‌ای می‌شود. (۱)
    آزار جنسی در کودکان
    امروزه باتوجه به کثرت آزارهای جنسی کوکان در سطح جامعه، باید بیش از پیش به این دوره خاص (کودکی و نوجوانانی) اهمیت داد. دوران کودکی از جهات مختلفی حائز اهمیت است از جمله: نوع تربیت، نحوه تعامل والدین با یکدیگر، فرهنگ و آموزه‌های اجتماعی.
    تربیت فرزندان
    تربیت کودکان در تمامی جوامع، همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده است زیرا همین کودکان آینده یک جامعه را رقم خواهند زد. طبق آخرین آمار بیشترین آسیبی که کودکان در معرض آن قرار دارند به دو دسته اصلی “آزار جسمی” و “آزار جنسی” تقسیم می‌شود.
    – آزار جسمی (Physical abuse) به آن دسته از آسیب‌ها گفته می‌شود که عمدتا در خانواده و توسط والدین اِعمال می‌گردد. در این دسته بندی کودک بنا به دلایل مختلفی از جمله: مشکلات رفتاری والدین (اعتیاد، عقده‌های درونی و …)، رفتارهای غیرمنطقی خود، هنجارشکنی و … مورد آسیب‌ جسمی (تنبیه بدنی) از سوی والدین قرار می‌گیرد.
    شاید اگر از طریق رسانه ملی برنامه‌هایی مناسب سنین مختلف با مضمون “دفاع جنسی” (Sexual defense) تهیه شود و یا والدین با آموزش‌های فردی به کودکان بیاموزند که چگونه خود را از محیط‌های پُرخطر (مکان‌های خلوت) دور سازند و در مواقع خاص چگونه محبت را از تعرض تشخیص دهند، کمتر شاهد وقوع چنین اتفاقات ناگواری باشیم.

    – آزار جنسی (Sexual harassment) یکی از پُرخطرترین آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود که گاه منجر به قتل کودک می‌گردد. البته باید توجه داشت که گاه فردی از سوی والدین با تربیت شایسته و مطلوبی رشد یافته اما در دوره‌ای خاص توسط فردی مورد آزار جنسی قرار گرفته و همین موضوع باعث بروز آسیب‌های روحی و روانی جبران ناپذیری بر کودک می‌شود. در برخی موارد نیز که بیشتر در جوامع غربی مشاهده می‌شود؛ فردی در دوران کودکی یا نوجوانی مورد تعرض جنسی قرار گرفته و بنا به مشکلات روحی و روانی پیش آمده، در سنین بالاتر با تجاوز به کودکان دست به عقده‌گشایی می‌زند.
    زمینه بروز آزار جنسی
    معمولا در خانواده‌هایی که دارای یک یا چند ویژگی زیر هستند، آسیب‌های جنسی بیشتر مشاهده می‌شود:
    – والدین مهارت‌های اجتماعی پایین‌تری دارند.
    – مهارت‌های فرزندپروری را به خوبی نمی‌دانند.
    – تحصیلات مادر و پدر در حد پایینی قرار دارد.
    – سابقه بازداشت و یا سوءپیشینه کیفری در والدین وجود دارد.
    – سابقه‌ای از بیماری‌های روانی در خانواده دیده می‌شود.
    – طلاق و جدایی بین والدین اتفاق افتاده است. (۲)
    عوامل بروز آزار جنسی
    آزار جنسی به خصوص در کودکان عوامل متعددی دارد که از جنبه‌های مختلفی استخراج شده است که ما به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم. این معضل اجتماعی ممکن است به صورت محسوس (کودک و یا والدین از آن باخبر می‌شوند) و یا نامحسوس (معمولا پنهان از والدین می‌ماند) صورت بگیرد. البته در برخی موارد کودک نیز از وقوع این جریان ناآگاه است بدان معنا که آزار جنسی در سطح پایین‌تر و تنها به لمس سطحی بدن محدود می‌شود و کودک آن را بازی کودکانه و یا محبت استنباط می‌کند مانند بوسیدن و نوازش کردن.
    باید توجه داشت که آزار جنسی کودکان عوامل فراوانی که مهم‌ترین آنها عدم آموزش به کودکان و نیز اعتماد بیش از اندازه به اطرافیان به ویژه دوستان و همسایگان می‌باشد. شاید اگر از طریق رسانه ملی برنامه‌هایی مناسب سنین مختلف با مضمون “دفاع جنسی” (Sexual defense) تهیه شود و یا والدین با آموزش‌های فردی به کودکان بیاموزند که چگونه خود را از محیط‌های پُرخطر (مکان‌های خلوت) دور سازند و در مواقع خاص چگونه محبت را از تعرض تشخیص دهند، کمتر شاهد وقوع چنین اتفاقات ناگواری باشیم.
    سخن آخر
    از آن جهت که اغلب آزارهای جنسی در دوران کودکی و نوجوانی افراد رخ می‌دهد، توجه ویژه به این دوران باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و این مهم تنها به آموزه‌های خانوادگی محدود نمی‌شود بلکه جامعه (مراکز آموزشی، رسانه ملی و …) می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های این بحران اجتماعی داشته باشد.

    پی‌نوشت:

    article.tebyan.net

    ۱٫ دکتر سلام، عوامل ایجاد آزار جنسی در اطفال، اردیبهشت ماه ۱۳۹۵
    ۲٫ آسیب های جنسی در کودکان را جدی بگیریم، پرتال خبری سبک زندگی، آذر ماه ۱۳۹۵

  • اعتراض متهم پرونده قتل «آتنا» به حکم دادگاه

    رییس کل دادگستری استان اردبیل از اعتراض متهم پرونده آتنا اصلانی به حکم صادره خبر داد.
    خبرگزاری ایسنا: رییس کل دادگستری استان اردبیل از اعتراض متهم پرونده آتنا اصلانی به حکم صادره خبر داد.

    حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی گفت: وکیل مدافع متهم پرونده آتنا اصلانی به حکم صادره از دادگاه بدوی اعتراض کرده است.

    وی خاطرنشان کرد: اکنون پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

    بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی ۱۲ شهریور ماه در گفت و گو با ایسنا از ابلاغ حکم پرونده «آتنا اصلانی» به طرفین پرونده خبر داده بود.

    وی گفته بود که هر زمان به حکم صادره از سوی دادگاه بدوی اعتراض شود، پرونده برای رسیدگی به اعتراض به دیوان عالی کشور ارسال می شود.

    سیدناصر عتبانی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل ۸ شهریور ماه در گفت‌وگو با ایسنا از صدور حکم پرونده قاتل «آتنا اصلانی» خبر داد.

    وی گفته بود که متهم این پرونده از بابت تجاوز به عنف به اعدام، از بابت یک فقره قتل عمد به قصاص نفس و از بابت سرقت به حبس، شلاق و رد مال محکوم شده است.

    عتباتی یادآور شد: این حکم غیرقطعی است و باید در دیوان عالی کشور بررسی و تایید شود.

    حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی رییس کل دادگستری استان استان اردبیل ۴ شهریور ماه گفته بود که جلسه رسیدگی به پرونده آتنا صبح امروز (شنبه) در دادگاه کیفری یک استان اردبیل با حضور متهم و وکیل مدافع وی و اولیای دم و وکیل آنها برگزار و آخرین دفاع از متهم اخذ شد.

  • حکم پرونده قاتل آتنا اصلانی صادر شد/اجرای حکم در ملاء عام

    http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1396/6/8/6696448_327.jpg

    رئیس کل دادگستری استان اردبیل از اعلام حکم پرونده قاتل آتنا اصلانی خبر داد.

    به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت‌‎: متهم پرونده قتل آتنا اصلانی از بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام، از بابت یک فقره قتل عمد محکوم به قصاص نفس، از بابت سرقت محکوم به حبس و شلاق و رد مال شد.

    وی از اجرای مجازات به صورت علنی در ملاءعام خبر داد و افزود:پس از اینکه روند ابلاغ و رسیدگی پرونده در دیوان عالی کشور انجام شد اقدام لازم جهت اجرا به عمل خواهد آمد.

    بر اساس گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،خبر مفقود شدن آتنا اصلانی دختر بچه ۷ ساله ۲۹ خرداد ماه مصادف با بیست و چهارم ماه مبارک رمضان بعد از افطاری، در فضای مجازی تلگرام در شهرستان پارس آباد منتشر شد. پدر آتنا سال‌ها بود که در خیابان پزشکان پارس آباد دستفروشی می‌کرد و پوشاک می‌فروخت. در این میان دختربچه ۷ ساله‌اش گاهی همراه پدر می‌شد تا به او کمک کند. روز حادثه هم آتنا کنار بساط پدرش بود. آن روز وقتی پدر مشغول گفت‌وگو با مشتری می‌شود آتنا آنجا را ترک کرد و دیگر هرگز بازنگشت.

    تلاش‌ها برای یافتن او ادامه داشت تا اینکه حدود بیست روز پس از این اتفاق یعنی ۱۹ تیر ماه، پلیس جسد او را در خانه مظنونی که بازداشت شده بود، پیدا کرد. متهم که از ۵ روز بعد از دزدیده شدن آتنا مورد بازجویی قرار داشت، جسد دختربچه را به طور ماهرانه‌ای در پارکینگ خانه خود جاسازی نموده بود.

    دادستان اردبیل همان روز از اعتراف متهم به قتل خبر داد و بر رسیدگی فوق العاده به این پرونده تاکید کرد. پس از آن بود که پرونده با نظارت دادستان مرکز استان وارد روند تحقیقاتی شد.

    با حضور سه پزشک متخصص در پزشکی قانونی، کالبدگشایی و نمونه برداری انجام و به گفته عتباتی علیرغم گذشت مدت طولانی از قتل، تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تایید کرد.

    با تاکید رئیس دستگاه قضا مبنی بر رسیدگی فوری به جنایت اخیر پارس آباد مغان، اقدامات قضایی در این زمینه شتاب بیشتر گرفت.

    حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا نیز در یکصدو چهاردهمین نشست خبری خود به پرونده قتل آتنا اصلانی اشاره کرد و جزئیات را اینگونه بیان داشت: در همان لحظه که اعلام شد این دختربچه مفقود شده، همه مسئولان استانی با جدیت تمام از جمله نیروی انتظامی، نیرو‌های امدادی و هلال احمر و ودادستانی و سایر دستگاه‌ها بلافاصله وارد کار می‌شوند و همه بررسی‌ها و بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

    تحقیقات ادامه داشت تا اینکه هفتم مرداد و درست ۱۹ روز پس از پیدا شدن جسد این دختر بچه معصوم رئیس کل دادگستری اردبیل از صدور کیفرخواست عامل این جنایت و ارجاع پرونده به دادگاه کیفری یک مرکز استان اردبیل خبر داد.

    ناصر عتباتی دادستان اردبیل هم فردای آن روز (۸ مرداد) از انتقال متهم از پارس آباد به زندان مرکز استان خبر داد و تصریح کرد که متهم تحت مراقب ویژه است و دادگاه کیفری یک استان اردبیل اتهامات را در سریع‌ترین زمان و با دقت کامل رسیدگی و حکم را صادر خواهد کرد.

    ۱۵ مرداد ماه رئیس کل دادگستری استان اردبیل در تشریح آخرین وضعیت پرونده قاتل آتنا اصلانی ،علت کمی معطل شدن پرونده در دادگاه کیفری یک استان را در نظر گرفتن زمان برای تکمیل تحقیقات بخش تجاوز به عنف اعلام کرد و گفت: دادگاه می‌توانست برای آن بخشی که کیفرخواست صادر شده وقت رسیدگی تعیین کند؛ اما تحقیقات یک بخش دیگر از پرونده که مربوط به تجاوز به عنف است و جرم مستقل جداگانه‌ای محسوب می‌شود هنوز انجام نشده و دادسرا نمی‌توانست تحقیقات مقدماتی در این زمینه را انجام دهد؛ لذا بهتر است که بعد از تکمیل شدن این بخش، وقت رسیدگی برای هر دو موضوع تعیین و جلسه دادگاه تشکیل شود تا به هر دو جرم با هم رسیدگی گردد.

    حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل ، با اشاره به تعیین زمان محاکمه قاتل آتنا گفت: متهم این پرونده روز شنبه هفته آینده چهارم شهریور در دادگاه کیفری یک استان محاکمه می شود.

    انتهای پیام/پ

  • اعدام در ملأ عام برای قاتل آتنا اصلانی + عکس

    http://static1.rokna.ir/thumbnail/WwRYeTzTw5SY/UtjBuyEcFlueNU9K4hSyNuOi6PfIJqsRQ-_dxw0RVwm0qukoI27-JV2XP73Xc1uGeDRyE0w8KroWzW-qqnnRxfOyqQAtqZ8do9oZXp5-8OaNWlwXnP7LbFQCibIcLQxMhJqVyl6FovVnWikCV82Jhu8MWkS6fiAh/%D8%A2%D8%AA%D9%86%D8%A7+%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg

    رکنا: مرد جنایتکار که متهم است آتنا، دختربچه خردسال را پس از تعرض به قتل رسانده‌است، روز گذشته در جلسه محاکمه با درخواست اعدام در ملأ‌عام از سوی اولیای‌دم مواجه شد.

    جلسه رسیدگی به صورت غیرعلنی در دادگاه کیفری شماره یک استان اردبیل برگزار شد. لحظاتی قبل از رسمیت یافتن جلسه بود که اسماعیل، متهم ۴۲ ساله پرونده در حالی که مأموران زندان Prison او را همراهی می‌کردند به جلسه دادگاه منتقل و با خانواده آتنا مواجه شد. بعد از رسمیت یافتن جلسه، نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و برای اسماعیل به اتهام تجاوز Rape به عنف و قتل Murder آتنا درخواست صدور مجازات شایسته کرد. بعد از آن اولیای‌دم گفتند که خواسته‌ای جز اعدام execution اسماعیل ندارند. پدر او به هیئت قضایی گفت که خواسته‌اش اعدام متهم در ملأ‌عام است. در ادامه اسماعیل در جایگاه قرار گرفت و در حالی که در تمامی مراحل بازجویی حادثه Incident را شرح داده بود، اتهام‌های خود را انکار کرد. هیئت قضات بعد از شنیدن آخرین دفاع متهم و وکیل مدافع وی وارد شور شد.

    حجت الاسلام محمدعلی قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در حاشیه دادگاه به خبرنگاران گفت: حکم دادگاه ظرف هفته آینده صادر خواهد شد.
    بهنام، پدر آتنا هم به خبرنگاران گفت: تنها خواسته‌ام اعدام قاتل The Murderer در ملأعام است تا درس عبرتی برای کسانی شود که به کودکان بی‌گناه تعدی می‌کنند. این ضایعه نه تنها برای خانواده‌ام تلخ و دردناک است، بلکه مردم شهر و استان را نیز داغدار کرده است.
    وکیل خانواده آتنا هم به خبرنگاران گفت: متهم یک جنگ روانی را آغاز کرده و سعی دارد از چنگال قانون Law فرار Escape کند، اما باور ما این است که او محکوم خواهد شد.
    امین جباری توضیح داد: طبق قانون انکار بعد از اقرار مقدور نیست و قاتل در اظهارات قبلی خود به دو قتل دیگر نیز اعتراف کرده‌است که مدارک به حد کافی علیه وی وجود دارد. وی افزود: اگر محکومیت متهم اعدام به دلیل تجاوز به عنف باشد، نیازی به پرداخت دیه وجود ندارد و حکم اعدام قطعی خواهد بود. جباری بیان کرد: در صورت محکومیت به دلیل قتل، باید نصف دیه طبق قانون پرداخت شود و اگر قرار باشد دیه‌ای پرداخت شود ما حاضریم سریعاً مبلغ دیه را تهیه کنیم. امیر اصلان حسینیان، رئیس دادگاه کیفری یک استان اردبیل هم در خصوص نتیجه بررسی ارتکاب به قتل دو زن دیگر توسط قاتل بیان داشت: ارتکاب به یک قتل محرز شده و ارتکاب به قتل دوم در دست بررسی بوده و پرونده آن فعلاً مفتوح است.
    مرد جنایتکار از ۲۸ خردادماه تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و پنج روز بعد از ناپدید شدن آتنا به عنوان مظنون اصلی بازداشت شد. متهم در اولین بازجویی‌ها جرمش را انکار کرد، اما وقتی مأموران پلیس، جسد آتنا را در محل کارش کشف کردند به جنایت سیاهش اعتراف کرد و گفت که بعد از تعرض به آتنا او را به قتل رسانده است. بعد از اعتراف متهم، پرونده سه زن دیگر که قاتل آنها شناسایی نشده بود روی میز بازپرس قرار گرفت. اسماعیل به قتل یکی از آنها اعتراف کرده و تحقیقات برای احراز دو جنایت دیگر وی در جریان است.

  • عکس های شیطان پارس آباد قبل از انتقال به دادگاه برای محاکمه

    رکنا: محاکمه شیطان پارس آباد صبح امروز در دادگاه کیفری استان اردبیل برگزار می شود. عکس هایی که می بینیدمحل نگهداری از قاتل آتنا اصلانی است وی صبح زود خود را جهت محاکمه آماده کرده است.

    http://static1.rokna.ir/thumbnail/IoY4XNFKvn8C/UtjBuyEcFlueNU9K4hSyNuOi6PfIJqsRQ-_dxw0RVwm0qukoI27-JV2XP73Xc1uGeDRyE0w8KroWzW-qqnnRxfOyqQAtqZ8do9oZXp5-8OZnq8cadKOMWlQCibIcLQxMhJqVyl6FovVnWikCV82JhrzFXSlPpscH/%D8%A2%D8%AA%D9%86%D8%A7+%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg

    به گزارش گروه جنایی رکنا، صبح امروز دادگاه شیطان Evil پارس آباد، قاتل The Murderer آتنا اصلانی به صورت غیرعلنی و در شعبه یکم دادگاه کیفری اردبیل به ریاست قاضی Judge حسینیان برگزار خواهد شد.
    این در حالی است که تصاویری از محل زندگی شیطان پارس آباد و انتقال وی برای برگزاری جلسه محاکمه آماده شده منتشر شده است.

  • حرف‌های قاتل آتنا دروغ است/ در مغازه‌اش به خانم‌ها تجاوز می‌کرد

    http://media.sarpoosh.com/images/9606/96-06-002.jpg

    پدر آتنا اصلانی، دختربچه ۷ ساله‌ای که توسط مردی ۴۰ ساله به قتل رسید می‌گوید آرزو داشته دخترش معلم شود. او گفته که همه حرف‌های قاتل آتنا مبنی بر انکار به قتل رساندن دخترش دروغ است و فقط زمانی رضایت می‌دهد که مُرده باشد.
    سرپوش حوادث – به گزارش تسنیم، ۲۸ خرداد امسال بود که خبر گم شدن دختربچه ۷ ساله‌ای به نام آتنا در میان مردم شهرستان پارس آباد اردبیل پیچید؛ خبری که از همان روز اول بین مردم شهر پیچید و همه برای پیدا کردن آتنا بسیج شدند.

    نهایتاً جسد بی‌جان آتنا، ۲۰ روز بعد از پرس و جو مردم و پلیس، از منزل فردی که در پنجمین روز مفقودی دستگیر شده بود کشف شد و طبق نظریه اولیه پزشکی قانونی استان زمان فوت آتنا اصلانی به روز مفقود شدن او برمی‌گردد.

    در مطلب پیش رو با بهنام اصلانی پدر آتنا که در غم از دست دادن دخترش به سوگ نشسته، به گفت‌وگو نشستیم تا کم و کیف این ماجرا را از زبان او بشنویم.

    ** آتنا کنارم مشغول بازی بود که به یکباره ناپدید شد
    ساعت ۱۱ بود که آتنا پیش من آمد. ساعت ۱۲:۳۰ بود که پسر برادر زنم آمد و آتنا با پسر دایی‌اش بازی می کرد و به من هم کمک می‌کرد. همان‌جا ناهارش را خورد و همان جا هم گوشی‌ام را دادم بازی کرد. حول و حوش ساعت ۴ بود که قاتل آتنا یک مقدار ترشی برایم آورد. من بالای سر بساط بودم و دخترم هم کنارم بود. ترشی را که آورد گفت این ترشی‌ها را در ییلاق درست کرده‌ایم. اگر خوشت آمد باز هم برایت می‌آورم.

    ترشی را گرفتم و گذاشتم داخل وانت. دخترم گفت نیاز نبود بگیری، در خانه ترشی داریم. ما که ترشی نمی‌خوریم و آنهایی را هم که داخل خانه داشتیم به مادربزرگ دادیم. حدود یک ساعت بعد از این ماجرا، آتنا ناپدید شد. خانه‌مان نزدیک بود. فکر کردم خانه رفته است.

    با خانه تقریبا ۵۰ متر فاصله داشتیم. با خودم گفتم حتما خانه رفته است. یکی دو ساعت بعد دیدم خانه نرفته است. با خودم گفتم کجا می‌تواند رفته باشد. به خانه زنگ زدم. به خانه مادر زنم زنگ زدم. گفتند آنجا نیامده است. بساط را سریع جمع کردم و همه جا را گشتیم.

    ** قاتل آتنا را وقتی شناختم که دوربین‌ها را بررسی کردند
    همه مردم پارس آباد به ما کمک می‌کردند و تمام پارس‌آباد را جستجو کردیم. ساعت ۱۰ شب بود که به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادیم و فردای آن روز آگاهی در جریان قرار گرفت و آنها هم پی‌جویی خودشان را داشتند و ما هم پرس‌وجوهای خودمان را.

    زمانی فهمیدم کار اسماعیل است که دوربین ها را بررسی کردند و متوجه شدند آتنا بین دو دوربین موجود در خیابان و جلوی مغازه اسماعیل ناپدید شده است.

    http://media.sarpoosh.com/images/9606/96-06-c06-65.jpg

    ** می‌دانستم قاتل آتنا سابقه کودک‌آزاری دارد
    فقط از دو تا از سابقه‌هایش خبر داشتم و می‌دانستم کودک آزاری است ولی از همه اینها تبرئه شده بود. پرونده‌های زیادی داشت و همه به من می‌گفتند اما تبرئه شده بود. این را هم می‌دانستم که از میوه فروش نزدیک مغازه میوه می‌دزد ولی شک نکردم. بعد از دیدن دوربین‌ها فهمیدم که کار این است.

    ** قاتل آتنا نزول‌خوار بود
    هشت سال است که در این مکان دستفرروشی می‌کنم و از همین جا هم می‌شناسمش و هر روز او را می‌دیدم. من اصلا این مسائل کاری نداشتم. البته درگیری‌های زیادی با سایرین داشت اما من اطلاع نداشتم. نزول خور بود و حتی میوه‌های میوه فروش را می‌دزدید. هفت ماه بود که میوه‌ها را می‌دزدید. میوه‌فروش ۵ فیلم داشت از میوه دزدیدهای این فرد اما باز هم محکوم نشد.

    ** همه حرف‌های قاتل آتنا دروغ است/در مغازه‌اش به خانم‌ها تجاوز می‌کرد
    گفته است به خاطر طلاهای آتنا، او را دزدیده و چک داشته اما حسابش را چک کردند و دیدن ۸ میلیون پول دارد. حتی اگر این هم دروغ باشد، ۶۰۰ میلیون تومان به اهالی پارس آباد پول داده است. حتی به دو نفر از دستفروش‌ها، ۱۰۰ میلیون پول داده است. از حدود ۱۰ روز پیش، همسرش راه افتاده و دارد طلب ها و نزول هایی که شوهرش داده را جمع می‌کند.

    دروغ می‌گوید. جلوی مغازه‌اش یک آبسرد کن وقف بود که همه می‌آمدند و آنجا آب می‌خوردند. آتنا هم وقتی می‌خواست آب بخورد آنجا می‌رفت یا به چلوکبابی کیوان. همه حرف هایش دروغ است. اگر او دخترم را نکشته است چرا از خانه او جسد کشف شد. چندین مورد قتل از او کشف شده است. اولین بار که هشت سال قبل برای دادم پیراهنم به مغازه‌اش رفتم دیدم مغازه‌اش ترسناک است. هیچ کس به مغازه‌اش نمی‌رفت. ماهانه ۱۰۰ هزار تومان هم در آن مغازه کار نمی‌کرد. همیشه خلاف می‌کرد. در آن مغازه به خانم‌ها تجاوز می‌کرده و الان هستند کسانی که به خاطر آبرویشان شکایت نمی‌کنند.

    ** می‌خواست بعد از آتنا، مهدی را بکُشد
    حتی اعتراف کرده که قصد داشته بعد از آتنا، مهدی پسر برادر زنم را بکشد. حتی این را هم گفته که در کوچه ما به فردی به نام جهان که فوت کرد، پیشنهاد داده بود و او از ترسش نزدیک این فرد نمی‌شد. فکر می‌کنم جهان را هم او کشته است. یعنی او قاتل حرفه‌ای و از داعش هم بدتر است. علت اینکه دولت به این فرد که این همه پرونده دارد، پروانه کسب داده را نمی‌دانم.

    ** آرزو داشتم دخترم معلم شود
    همسرم بیمار شده و روانپزشک‌ها برای درمانش می‌آیند. وزیرل بهداشت دستور داده بود و از نظر درمانی به ما کمک می‌کنند. حتی فرزند دیگر هم بیمار شده است. به او گفته‌‌ایم آتنا برای تحصیل به تهران رفته است. او هم می‌گوید من کِی بزرگ می‌شویم و برای درس خواندن پیش خواهرم می‌روم. آرزوم داشتم دخترم را بزرگ کنم، درس بخواند و معلم بشود.

    ** همسر اولش به خاطر تجاوز به یک بچه ۹ ساله طلاق گرفت
    خانواده قاتل اصلا به ما احترام نگذاشتند و حداقل یک پارچه سیاه جلوی مغازه‌شان نزدند تا عزای ما را نگه دارند. کینه دارم و راضی نیستم خانواده او در این شهر زندگی کنند. خانواده قاتل هر چه می‌گویند دروغ است. راحت زندگی‌شان را می‌کنند. به راحتی خرید و فروش‌شان را انجام می‌دهند و مغازه‌شان را هم باز کرده‌اند. همه‌اش دروغ است. فکر کنم حدود دو روز مغازه‌شان بسته بود اما بقیه دروغ است. آنها نمی‌دانستند که پسرشان قبلاً ۷ پرونده داشته؟ حتی همسر اول اسماعیل به خاطر تجاوز او به یک بچه ۹ ساله، طلاق گرفت. همه خانواده‌شان خبر داشتند که اسماعیل چطور آدمی است.

    ** فقط زمانی رضایت می‌دهم که مرده باشم/اشد مجازات را می‌خواهیم
    در صورتی می‌تواند از ما رضایت بگیرد که من، همسرم و دختر دیگرم مرده باشند. اصلاً امکان ندارد رضایت بدهیم. الان راضی هستم دختر دیگر بمیرد ولی رضایت ندهم. اصلاً امکان ندارد. در فضای مجازی پیشنهادهای زیادی داده‌اند اما دروغ است.

    ** خاطره‌های آتنا نمی‌گذارد به خانه برگردیم
    از دستگاه قضایی درخواست دارم این پرونده را هر چه سریعتر رسیدگی کنند و قاتل را به اشد مجازات برسانند تا ما هم راحت شویم. الان چند روز است که بلاتکلیفیم. نمی‌توانیم به خانه خودمان برویم. خاطره‌هایی از او در خانه خودمان داریم که نمی‌توانیم برگردیم و آنجا زندگی کنیم.

    ** دریافت ۱۰۰ میلیون تومان از علی دایی صحت ندارد
    الان بیکارم. شایعه درباره ما خیلی زیاد است. مثلا می‌گویند علی دایی ۱۰۰ میلیون به من پول داده یا فلان ماشین را دریافت کرده‌ام. می‌گویند به همسرم طلا داده‌اند. حتی از اداره صدایم کردند و گفتند شایعه است. شایعه پشت سر ما زیاد است و همه این حرف‌ها دروغ است. الان فقط به این پرونده فکر می‌کنم. متاسفانه همه جا نوشته‌اند که دخترم می‌رفته آنجا و آب می‌خورده که دروغ است. قاتل، این بچه را کشانده و گفته که پدرت از این ترشی خوشش می‌آید، بیا و بگیر.

  • عکس شیطان پارس آباد در سلول زندان / ۲۲ محافظ او را تحت نظر دارند

    http://static1.rokna.ir/servev2/rkD8gXm8yfxC/Db2f077dXpA,/1396060109561018711728204.jpg

    رکنا: درحالی‌که قاتل آتنا اصلانی قرار است صبح شنبه در دادگاه کیفری اردبیل پای میز محاکمه قرار بگیرد، در اظهاراتی عجیب تلاش کرده که خود را بی‌گناه جلوه دهد.

    به گزارش گروه جنایی رکنا، اسماعیل (قاتل آتنا) این روزها در سلول انفرادی یکی از زندان‌های اردبیل است. در حقیقت از وقتی او را به زندان Prisonآورده‌اند، در انفرادی بوده؛ دور از چشم همه؛ با ۲۲نفر محافظ شبانه‌روزی؛ می‌گویند زندانی‌های آنجا آنقدر غیرتی هستند که اگر بو ببرند «اسماعیل» پشت همین میله‌ها و دیوارهاست، لحظه‌ای زنده‌اش نمی‌گذارند. قاتلی که با اعمال شیطانی و قتل Murder فجیع آتنا، نه‌تنها قلب پدر و مادرش ‌ که قلب تمام مردم ایران را به آتش کشید.
    حالا اما این مرد، مدعی شده همه اعترافاتش درباره قتل‌ و آزار و اذیت آتنا دروغ بوده و او بی‌گناه است! اظهاراتی که بیشتر عجیب به‌نظر می‌رسد تا واقعی‌. او درباره روز حادثه Incident مدعی شده است: «توی مغازه در حال رنگرزی بودم؛ عرق کرده بودم؛ جلوی مغازه نشستم تا عرقم خشک شه؛ وقتی بلند شدم و رفتم داخل مغازه دیدم آتنا داره بطری آب معدنی پر می‌کنه؛ بهش گفتم دختر، داری چه‌کار می‌کنی؟ یهو دیدم افتاده جلو دستشویی؛ از پله افتاده و داره از بینی و دهانش خون میاد؛ نمی‌دونم سکته کرده بود یا هر چی؛ منم از ترس پدر و فامیلشون و اینکه اگه می‌فهمیدن منو می‌کشتن، پا و دهانش رو گرفتم که خون زمین نریزه. چون مغازه باز بود و ما کار می‌کردیم، توی مغازه مشتری میومد و برای اینکه مشتری نفهمه بردمش اتاق پشتی قایمش کردم اونوقت دیدم مرده؛
    نمی‌دونم از افتادن مرده یا سکته کرده یا تو دست من مرده به هر حال داخل مغازه من اتفاق افتاده بود. ‌ای کاش من مرده بودم و اون نمرده بود. خودم دختر دارم. سه تا بچه دارم. بعد از ترس اعتراف کردم که من کشته‌ام. من تجاوز Rape را هم قبول ندارم. پزشکی قانونی هم بگه، مهم نیست! من قبول ندارم.» براساس این گزارش، متهم در حالی اظهار بی‌گناهی می‌کند که مدارک و شواهد کاملی علیه او وجود دارد و قرار است صبح شنبه محاکمه شود

  • قاتل «آتنا» تمام اعترافاتش را انکار کرد

    http://static1.rokna.ir/thumbnail/T8RmgYsm3UVQ/UtjBuyEcFlueNU9K4hSyNuOi6PfIJqsRQ-_dxw0RVwm0qukoI27-JV2XP73Xc1uGeDRyE0w8KroWzW-qqnnRxfOyqQAtqZ8do9oZXp5-8OaNWlwXnP7LbFQCibIcLQxMhJqVyl6FovVnWikCV82JhkBL4N5Gbio_/%D8%A2%D8%AA%D9%86%D8%A7+%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg

    قاتل آتنا اصلانی در تازه‌ترین سخنانش، تمام اعترافات قبلی‌اش را منکر شد.
    خبرگزاری تسنیم: قاتل آتنا اصلانی در تازه‌ترین سخنانش، تمام اعترافات قبلی‌اش را منکر شد.

    «اسماعیل» قاتل آتنا ۶ ساله پارس آبادی که پیش از این در مراجع انتظامی و قضایی به قتل این دختربچه اعتراف و حتی صحنه قتل را بازسازی کرده بود، پس از گذشت حدود ۲ ماه از این حادثه تلخ، منکر تمام اعترافات قبلی‌اش شده و حتی نتایج آزمایشات پزشکی قانونی مبنی بر تجاوز به این دختر خردسال را انکار می‌کند.

    او با رد تمامی اتهامات قبلی خود، مدعی شد که تمام اعترافاتش زیر فشار بوده است.

  • مادر آتنا: باید طناب دار را خودم گردن قاتل دخترم بیندازم و …+ عکس

    http://static2.rokna.ir/thumbnail/sbfDWIDOLhrd/UtjBuyEcFlueNU9K4hSyNuOi6PfIJqsRQ-_dxw0RVwm0qukoI27-JV2XP73Xc1uGeDRyE0w8KroWzW-qqnnRxfOyqQAtqZ8do9oZXp5-8Ob8d1Djm5bId1QCibIcLQxMhJqVyl6FovVnWikCV82JhkOKu7Utbv66/%D8%A2%D8%AA%D9%86%D8%A7.jpg

    رکنا: قاتل آتنا اصلانی دختربچه ۷ ساله اهل پارس آباد مغان شنبه چهارم شهریور در دادگاه کیفری یک استان اردبیل در برابر قضات پای میز محاکمه می‌نشیند.

    دادستان پارس آباد با صدور کیفرخواستی از دادگاه خواستار مجازات اعدام execution برای این جنایتکار شده و مادر آتنا اعلام کرده هرگز حاضر به گذشت از قاتل The Murderer فرزندش نیست و در مراسم اجرای حکم اعدام باید طناب را به گردن قاتل بیندازد.

    ۲۸ خرداد امسال خبر گم شدن دختر ۷ ساله‌ای به نام «آتنا» در شبکه‌های مجازی منتشر شد. براساس اظهارات پدر دستفروش این دختر خردسال، او برای رفتن به خانه، پدر را ترک کرده و هرگز به خانه نرسیده بود.
    تحقیقات پلیسی و جست و جوهای محلی ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت حدود ۲۲ روز از این اتفاق، خانواده رنگرز محله که به‌عنوان مظنون پرونده دستگیر شده بود جسد متلاشی شده دخترک را در بشکه‌ای در پارکینگ خانه و درون سرکه توسط خانواده قاتل پیدا کردند. به این ترتیب اسماعیل مورد بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد برای سرقت Stealing طلاهای آتنا، او را ربوده و آنقدر دستش را روی دهان او فشرده تا نفس دخترک بند آمده است. با توجه به بازتاب گسترده این جنایت Crime و حساسیت ماجرا، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه انجام شد و در حالی که قاتل آتنا به قتل Murder دو زن دیگر نیز اعتراف کرده است اما پرونده قتل این دختر به صورت مجزا در دستور رسیدگی و محاکمه قرار گرفته است. با تکمیل تحقیقات این پرونده، صدور کیفرخواست قتل آتنا اصلانی و پایان بررسی‌های جامع قضات دادگاه کیفری استان، متهم روز شنبه این هفته برای محاکمه در برابر قضات دادگاه کیفری یک استان اردبیل قرار خواهد گرفت

  • اولین گفت وگو با دختر ۱۳ ساله شیطان پارس آباد / قاتل آتنا از دخترش چه خواسته بود؟ + عکس

    http://static3.rokna.ir/thumbnail/qX0zHmp6NP8y/UtjBuyEcFlueNU9K4hSyNuOi6PfIJqsRQ-_dxw0RVwm0qukoI27-JV2XP73Xc1uGeDRyE0w8KroWzW-qqnnRxfOyqQAtqZ8do9oZXp5-8OaNWlwXnP7LbFQCibIcLQxMhJqVyl6FovVnWikCV82Jhl9P1sv_REwN/%D8%A2%D8%AA%D9%86%D8%A7+%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg

    رکنا: محدثه ۱۳ ساله آنقدر ظاهری زیبا، معصوم ومتین دارد که آدم دلش نمی آید او را با عنوان دختر قاتل خطاب کند. با اصرار من و صحبت عمویش، سرانجام از اتاق بیرون می آید و …

    به گزارش گروه جنایی رکنا، محدثه ۱۳ ساله آنقدر ظاهری زیبا، معصوم ومتین دارد که آدم دلش نمی آید او را با عنوان دختر قاتل The Murderer خطاب کند. با اصرار من و صحبت عمویش، سرانجام از اتاق بیرون می آید و کنار مادر بزرگش می نشیند و بخش هایی از مصاحبه من با مادر بزرگ و یکی دیگر از عموهایش را می شنود. صدایش می لرزد ولی ظاهرش آرام نشان می دهد، تا اینکه سوال هایم را از او می پرسم. چند سوال را که مطرح می کنم، می بینم اشک از چشمانش جاری می شود. به سرعت چشمان آن دختر بچه به سرخی می زند. احساس می کنم با سوالاتم او را آزار می دهم و از خیر ادامه مصاحبه می گذرم و می گویم: برو محدثه. برو پیش مادرت و او بر می خیزد و به اتاق تاریکی که گویا مادرش نیز آنجاست بر می گردد. اما چند سوال من از او اینچنین بود؛

    سلام محدثه خوبین؟
    ممنون.

    شما فارسی صحبت می کنین؟
    بله می دونم.

    کلاس چندمی؟
    هفتم

    بعد از تابستان هشتم می روید؟
    بله.

    چند روز است که اینجا هستید؟
    ما اینجا نبودیم. شهرستان بودیم تازه اومدیم.

    شما خیاطی می کردین؟
    من نه ! مامانم.

    بعد خیلی آدم می آمد منزلتان می رفت؟
    نه فقط همسایه ها . آنهایی که اعتماد می کردند. روزانه یکی دو نفر خانم می آمدند و می رفتند.

    تو باورت می شد که بابات چنین آدمی باشد؟
    نه اصلا باورم نمی شد.

    در این مورد بابات چیزی هم به شما گفته بود؟
    بله.

    چی گفته بود؟
    می گفت تو نمازت دعا کن تا آتنا پیدا بشه ( و در این لحظه محدثه اشک می ریزد و گریه می کند و من دیگر از او می خواهم به اتاقش برگردد.)

  • رکنا: پس از اتفاق تلخ و فراموش نشدنی دو کودک معصوم آتنا و کیمیا، خبر از تجاوز به مبینا ۳ ساله در پارک پردیس قائم مشهد توسط یکی از مددکاران مهرآفرین شعبه مشهد اعلام شد.
    فریبا بهشتیان، مددکار اجتماعی موسسه خیریه مهرآفرین در این باره گفت: مبینا به همراه مادر و برادرش ساعت ٢ جمعه ۱، ۶ تیر ۹۶ به پارک می‌روند.
    وی افزود: ساعت ۵ به پارک پردیس قائم واقع در بلوار شهید فهمیده مشهد می‌رسند، مبینا به سرعت خود را به وسایل بازی رسانده و مشغول بازی می‌شود مادر نیز به همراه یکی از دوستان گوشه‌ای از پارک را انتخاب و به گپ و گفتگو با وی می‌پردازد.
    مددکار اجتماعی موسسه خیریه مهر آفرین ادامه داد: بعد از نیم ساعت مادر، مبینا را به زور از تاب بلند کرده و با خود به جایی که نشستن می‌برد، اما مبینا شروع به گریه می‌کند و مجددا به تنهایی و با گریه به سمت وسایل بازی می‌رود.
    بهشتیان گفت:هنگام بازی کردن مبینا، مادر چندین بار نگاهش را به سمت وسایل بازی انداخته و مبینا را می‌بیند، اما یکباره خبری از مبینا نیست.
    او افزود: مادر و دوستش بلافاصله به دنبال مبینا رفته و پس از نیم ساعت که خبری از وی پیدا نمی‌کنند موضوع را به نگهبان پارک اعلام می‌کنند و گشت‌ها برای پیدا کردن مبینا تشدید می‌شود.
    این مددکار ادامه داد: علی رغم‌های تلاش‌ها، اما خبری از مبینا نمی‌شود و مادر به همراه پسرش به خانه بازمی گردد تا به همراه همسرش به کلانتری بروند.
    وی بیان کرد: پس از اعلام مفقودی مبینا به پلیس Police ١١٠، موضوع از طریق کلانتری نزدیک پارک پیگیری می‌شود، تا اینکه ساعت ۹:۳۰ شب پاسگاه خبر پیدا شدن مبینا را می‌دهد.
    بهشتیان گفت: با حضور پدر و مادر در کلانتری، مبینا در آغوش مادر قرار می‌گیرد.
    او افزود:بعد از امضاء پدر و مادر مبینا در کلانتری، آن‌ها راهی یکی از درمانگاه‌های نزدیک خانه می‌شوند و بعد از معاینه پرستار به آنان می‌گوید باید به بیمارستان مراجعه کنید بعد از حضور در بیمارستان و بررسی، پزشک علائم کودک آزاری جنسی را تایید کرده و مبینا بستری می‌شود.
    این در حالی است که پدر مبینا به دلیل وضعیت مالی نامناسب و هزینه پزشکی قانونی جهت ادعای شکایت خود صرفه نظر کرده است

  • ?سیروس حسینیان، وکیل پرونده آتنا اصلانی:

    ?با توجه به اینکه کیفر خواست شخص متهم به قتل آتنا به دادگاه اردبیل ارسال شده است هفته آینده نخستین جلسه دادگاه تشکیل خواهد شد.

    ?با توجه به پرونده قتل آتنا گمان می‌کنم در یک جلسه رای صادر شود.

    ? منبع :خبر نگار جوان

  • پس از آتنا، بنیتا و یوسف حالا نوبت ملیکای یک و نیم ساله است که ماجرای ناپدید شدنش خبرساز شودخانواده چهار نفره ملیکا ساعت ۲ بعدازظهر یکم مرداد امسال از مهمانی به خانه خود در محله سیس‌آباد مشهد بازگشتند.

    ملیکا و خواهر پنج ساله‌اش در حیاط در حال بازی با جوجه رنگی‌هایشان بودند. بعد از پنج دقیقه پدر متوجه باز بودن در خانه و غیبت ملیکا شد.

    او سراغ ملیکا را از متینا گرفت اما دختر پنج ساله از خواهر خبری نداشت. پدر ملیکا می‌گوید: ماجرای بنیتا و آتنا را خوانده بودم. یک لحظه ترسیدم دخترم هم به سرنوشت آنها دچار شود. همراه همسرم جست‌وجو در محله را آغاز کردیم. کسی دخترم را ندیده بود. همسایه‌ها وقتی از ماجرا با خبر شدند، با ما همراه شدند. هر چه بیشتر می‌گشتیم، بیشتر ناامید می‌شدیم.

    مرد جوان که در شهرداری کار می‌کند، ادامه می‌دهد: به کلانتری محل رفتم و شکایت کردم. پرونده به پلیس آگاهی رفته و با گذشت هشت روز از گم شدن دخترم هنوز او را پیدا نکرده‌اند. چهار دوربین در اطراف خانه‌مان بود که از اداره آگاهی به من نامه دادند، فیلم دوربین‌ها را گرفتم و تحویل ماموران دادم. من یک کارگر ساده شهرداری هستم و نمی‌دانم باید چکار کنم. در این مدت همه جا را گشته‌ایم؛ اما اثری از دخترم به‌دست نیاوردیم. به همین خاطر تصمیم گرفتم مشخصات او را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنم تا مردم برای یافتن دخترم کمکم کنند. البته همسایه‌ها در این روزها خیلی به ما کمک کردند و شب و روز کنار ما جست‌وجو کردند.

    در نزدیکی خانه پدر ملیکا یک کانال آب است که احتمال سقوط دختر در داخل آن هم وجود داشت. به همین خاطر امدادگران هلال‌احمر به جست‌وجو در آنجا پرداختند اما اثری از دختر بچه به‌دست نیامد. پدر نگران می‌گوید: کانال آب از خانه فاصله دارد و فکر نمی‌کنم ملیکا بتواند خود را به آنجا برساند. در این مدت کسی با ما تماس نگرفته و اهالی هم چیزی ندیده‌اند. امیدوارم هرچه زودتر دخترم پیدا شود و به نگرانی من و مادرش پایان دهد.

    منبع: جام جم آنلاین

  • ⭕️ قاتل آتنا اصلانی خودکشی نکرده است

    ? ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل:

    ? خودکشی قاتل آتنا اصلانی را تکذیب می‌کنم.

    ? با رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده است، به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی برخورد قانونی خواهد شد.

    ? منبع :خبر نگار جوان

  • ⭕️قاتل آتنا اصلانی به زندان اردبیل منتقل شد / احتمال برگزاری دادگاه در همین هفته

    ?ناصر عتباتی، دادستان اردبیل، از ارجاع پرونده قاتل آتنا اصلانی به دادگاه کیفری این استان پس از صدور کیفرخواست خبر داد

    ?دستور رسیدگی فوق العاده در این زمینه صادر و دادگاه به احتمال زیاد در همین هفته برگزار می‌شود.

    ? متهم از پارس آباد به زندان اردبیل منتقل شده و تحت مراقب ویژه است.

    ?تلاش بر این است که در جهت مطالبه جدی مردم و تشفی خاطر اهالی پارس آباد و اولیای دم، اجرای حکم به صورت علنی انجام شود.

  • آرنین گفت:

    لعنت به ذات پستت اسماعیل . چ طور ممکنه انقدر بیرحم بود؟ واقعا شکه اوره. شکستن کل بدنش و قرار دادنش توی ساک!! خیلی وحشتناکو درد اوره خیلی

    • متاسفانه انسان های گرگ صفت همین خصوصیت را دارند. حتی بعضی وقت ها از گرگ هم بدتر می شوند. کسانی که غافل هستند همین کارها ازشون بعید نیست

  • محمد گفت:

    آتنا در واقع قربانی هوس افراد مسخره و بی جنبه واقع شد

    • بله اسماعیل رنگرز انسانی خوک صفت بود که در دام ابلیس گرفتار شد و شیطان او را فریب داد و به آتش سقوط کرد

  • علیرضا گفت:

    یکی از علت های تجاوز به دیگران این است که در محیط خانه جر و بحث های بی مورد و عدم ارضا شدن زوجین است

  • جواد گفت:

    تشکر از مطلب خوب شما راستی که بعضی افراد چقدر وحشی هستند که با هم نوع خود این رفتار را می کنند.!!!!!!!!

  • نظرات بسته شده است.