جزئیات جدید پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

جزئیات جدید پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

جزئیات جدید پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,رئیس‌جمهوری آمریکا
وکیل پیشین رئیس‌جمهوری آمریکا با یک مقام روس که پیشنهاد «مساعدت سیاسی» را به کارزار انتخاباتی وی داده بود، در ارتباط بوده است. 

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، «مایکل کوهن» وکیل پیشین «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، در سال ۲۰۱۵ با یک مقام روس که پیشنهاد «مساعدت سیاسی» را به کارزار انتخاباتی وی داده بود، در ارتباط بوده است.

 

«رابرت مولر»، بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، روز گذشته -جمعه- با اعلام این خبر گفت که این مقام روس در آن زمان پیشنهاد دیدار «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه و ترامپ را داده بود.  

 

تحقیقات اخیر مولر از ارتباط پنهانی مشاوران ترامپ و واسطه‌های روس پرده برداشت و اعلام کرد که کرملین بنا داشت که با کمک‌های مالی و سیاسی به کارزار ترامپ کمک کند. 

 

مولر اعلام کرد که چگونه کوهن با یک روس که مدعی بود «فردی معتمد در فدراسیون روسیه» است، صحبت کرده است. به گفته مولر، این فرد پیشنهاد «مساعدت سیاسی» و «مساعدت در سطوح حکومتی» داده بود. این فرد همچنین در تلاش برای ملاقات میان ترامپ و پوتین بوده و گفته که چنین دیداری می‌تواند تاثیری «چشمگیر» نه‌تنها از منظر سیاسی بلکه در ابعاد تجاری نیز داشته باشد.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.