توسعه الگوی استراتژی اقیانوس آبی درصنعت بیمه(مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران)

توسعه الگوی استراتژی اقیانوس آبی درصنعت بیمه(مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران)

توسعه الگوی استراتژی اقیانوس آبی درصنعت بیمه(مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران)

نوع فایل:PDFتعداد صفحات:۱۸
سال انتشار:۱۳۹۵
چکیده
در این مقاله عملکرد شرکت بیمه ایران با توزیع پرسشنامه بین نمایندگی های آن در ابعاد ، رفاه و آسایش، خدمات اینترنتی،کیفیت برخورد و ارتباطات، کیفیت خدمات، برند، شواهد فیزیکی، قیمت و خلاقیت مورد بررسی قرار گرفت. پس ازآن به کمک تابلو طراحی استراتژی و الگوی چهار اقدامی که از ابزارهای استراتژی اقیانوس آبی هستند به بررسی استراتژی های نوآوری درشرکت مربوطه پرداخته شد. نتایج نشان داد که ابعادخدمات…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.