توسعه الگوی استراتژی اقیانوس آبی درصنعت بیمه(مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران)
توسعه الگوی استراتژی اقیانوس آبی درصنعت بیمه(مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران)
نوع فایل:PDFتعداد صفحات:۱۸
سال انتشار:۱۳۹۵
چکیده
در این مقاله عملکرد شرکت بیمه ایران با توزیع پرسشنامه بین نمایندگی های آن در ابعاد ، رفاه و آسایش، خدمات اینترنتی،کیفیت برخورد و ارتباطات، کیفیت خدمات، برند، شواهد فیزیکی، قیمت و خلاقیت مورد بررسی قرار گرفت. پس ازآن به کمک تابلو طراحی استراتژی و الگوی چهار اقدامی که از ابزارهای استراتژی اقیانوس آبی هستند به بررسی استراتژی های نوآوری درشرکت مربوطه پرداخته شد. نتایج نشان داد که ابعادخدمات…