تور کیش قیمت مناسب از مشهد

جزیره کیش با سواحل شنی ، مراکز خرید ، ورزشهای مختلف آبی و بسیاری از کافه ها در مقایسه با تعداد زیادی از جاذبه های تاریخی و فرهنگی کشور مقصد مختلف سفر در ایران است. با بیش از ۹۰ کیلومتر مربع مساحت و سواحل اطراف خلیج فارس ، مانند اکثر مقاصد ساحلی دیگر در منطقه ، کیش دارای آب و هوای گرم در طول سال است. در تابستان ها ، جزیره کیش می تواند گرم و مرطوب شود اما در حوالی پاییز و زمستان ، که از حدود اکتبر تا آوریل آغاز می شود ، این جزیره ایرانی برای یک تور ماجراجویی در کیش یا فقط برای استراحت تماشای آبهای زلال خلیج فارس مناسب است. شاید خیلی ها ندانند اما جزیره کیش ایران سومین مقصد بیشترین بازدید جزیره در جنوب غربی آسیا است و هر ساله گردشگران زیادی را به ویژه مسافران عرب محلی و همسایه می بیند.

برخی از جاذبه های اصلی جزیره کیش ساحل مرجانی این جزیره ، کشتی یونانی ، درخت سبز ، پارک دلفین ، باغ پرندگان ، شهر زیرزمینی کاریز ، لاک پشت های ساحلی ، آکواریوم ، شهر باستانی حریره و غیره است. بسیاری از جاذبه های طبیعی و باستانی دیگر. کیش یک مقصد عالی در ایران برای گردشگرانی است که مایلند از برخی عناصر منحصر به فرد تاریخی در کنار برخی فعالیت های آبی و ورزش های آبی در ایران لذت ببرند. کیش با فعالیت های گسترده گردشگران بازدید کننده از ایران و تور جزیره کیش را فراهم می کند. غواصی در زیر آب ، موج سواری ، شنا با ماهی ها و به خصوص با دلفین ها ، اسب سواری ، بانجی جامپینگ ، پینت بال ، بانجی جامپینگ ، تیراندازی ، کارتینگ ، موتور سواری ، سافاری ها ، سوار شدن به عقب ، پرواز با هواپیما ، قایق موزی ، ماهیگیری ، پاراسول ، جت اسکی و هنگام بازدید از کیش می توانید از چیزهای بیشتری لذت ببرید.

مراکز خرید کیش یکی از اصلی ترین جاذبه های جزیره به ویژه برای گردشگران داخلی ایران است زیرا طیف بسیار خوبی از اقلام اصلی و مارک دار را با نرخ تخفیف ارائه می دهند. جشنواره تابستانی کیش و جشنواره های خرید کیش زمان مناسبی برای بازدید از مراکز خرید فراوان کیش است. این جزیره دارای بیش از ۱۰ مرکز خرید و بازار بین المللی است که برای خرید سوغاتی و صنایع دستی منطقه از جمله قهوه ، شکلات ، خرما ، ادویه جات ، سبد های سنتی ، ظروف سفالی و اقیانوس مانند پوسته ، مرجان و سایر بقایای دیگر نیز بسیار مناسب است. موجودات زیر آب در اطراف کیش همچنین می توانید نسخه متفاوتی از غذاهای ایرانی را که بیشتر شامل غذاهای دریایی است بچشید.

ساحل نقره ای ، خورشید براق ، آسمان آبی ، آبهای شفاف ، هوای پاک و آرامش بی نظیر جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده و بسیاری از مکانهای دیدنی جزیره از شگفتی های طبیعت است که طی سالها ایجاد کرده است تور ایران به عنوان یک تضاد بزرگ با دیگر جنبه تاریخی و فرهنگی زیبای کشور است.

کیش یک جزیره زیبا در ایران است که در امتداد ساحل دریای ایران در شمال خلیج فارس واقع شده است. این جزیره به دلیل موارد مختلف در سراسر جهان مشهور است. مردم برای بازدید از مجتمع پارک دلفین ، لذت بردن از غواصی ، و چشیدن غذاهای دریایی سنتی آن مانند قالیه و دیگران می آیند. هیچ چیز خوشایندتر از گذراندن یک شب آرام در این جزیره هنگام گوش دادن به موسیقی و نوستالژی با دوستان نیست.

 

در زیر تعدادی از هتل های کیش و هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد را معرفی میکنیم :

هتل سورینت مریم کیش :

هتل لوکس سورینت مریم کیش با معماری الهام گرفته از باروک در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است. این ساختمان ۷۰۰۰ متر مربع مساحت را اشغال می کند و دارای ۳ طبقه با ۵۵ اتاق راحت است. اگر به دنبال خرید در مراکز خرید معروف کیش هستید ، این هتل جذاب بهترین مکان خواهد بود.

از داخل ، هتل با یک لوستر زیبا که از طبقه آخر تا طبقه اول گسترش یافته است ، روشن است و راهروها و تالارهای آن فضای خانه های تابستانی سنتی ایرانی را دارند.

هتل مریم سورینت دارای اتاقهایی کاملاً مجهز و با دکوراسیون زیبا است که در برخی از دیوارهای آنها روکش های چوبی و بالکن های جادار مشرف به شهر وجود دارد.

علاقه مندان به غذا باید بدانند که هر سه دوره ارائه شده توسط هتل خوشمزه و فراوان است. این هتل کیش همچنین دارای یک کافی شاپ است که غذاهای لذیذ و طراوت را برای زمانی که به یک عصر دنج نیاز دارید ، سرو می کند. اگر می خواهید درباره جزیره کیش بیشتر بدانید ، این مقاله را ببینید: یک راهنمای سفر به جزیره کیش

 

امکانات:

  • آرایشگر
  • اتاق استراحت
  • تاکسی سرویس
  • تمیز کردن خشک
  • اجاره اتومبیل
  • یک مینی بار گسترده

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد هتلی ۴ ستاره است که به تازگی بازسازی شده است. مسافرانی که برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به ایران سفر می کنند ، هتل جواد را مکانی مناسب برای اقامت پیدا می کنند. این هتل برای راحتی شما از سوئیت ها و اتاق های کاملاً مجهز برخوردار است. با حرم مطهر امام رضا (ع) فقط ۲۰ دقیقه فاصله است. علاوه بر این ، هتل همچنین به جاذبه های بی شماری و مراکز خرید در مشهد نزدیک است. هر اتاق مبله در هتل شامل سرویس اتاق ۲۴ ساعته است. حمام دارای یک سینک ظرفشویی ، حوله های بهداشتی و دوش است. با کانال اخبار و ماهواره از جدیدترین اتفاقات در سراسر جهان مطلع شوید. با عزیزان در خانه با اینترنت بی سیم در ارتباط باشید. اگر به دنبال مکانی راحت برای اقامت هستید ، هتل جواد مکان مناسب شماست.

در لینک : http://www.gullivertravels.net/mashhad-hotel-apartment لیست کاملی و جامعی از هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد سفرهای گالیور یافت میشود

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *