ترمیم و تعمیر خودکار ویندوز ۱۰ بدون نصب مجدد ویندوز

تعمیر ویندوز ۱۰

ترمیم خودکار ویندوز ۱۰ بدون نصب مجدد ویندوز را در کلیپ زیر ببینید


شاید بارها سیستم شما به مشکلی برخورده باشد که مجبور به نصب مجدد ویندوز شده باشید. نصب ویندوز فرایند زمان‌بری است که فارغ از مراحل نصب سیستم عامل، نصب مجدد نرم‌افزارهای جانبی، درایورها و … نیز شما را به زحمت می‌اندازند. اما بسیاری از اوقات نیازی به طی کردن این مراحل نیست. ویندوز ۱۰

ویندوز ۱۰ و یا به طور کلی نسخه‌های اخیر سیستم عامل ویندوز منجمله ۷ و ۸٫۱ از یک ویژگی بسیار کاربردی تحت عنوان ترمیم خودکار بهره می‌برند که بدون نیاز به نرم‌افزارهای جانبی و به سادگی قابل انجام پذیرفتن است. در این ویدئو با قابلیت ترمیم خودکار ویندوز ۱۰ آشنا خواهید شد، اما با فرا گرفتن این آموزش کوتاه ویدئویی قادر خواهید بود که از این روش در نگارش‌های قدیمی‌تر سیستم عامل ویندوز نیز بهره بگیرید.

تعمیر ویندوز ۱۰

ویندوز ۱۰ (به انگلیسی: Windows 10) با اسم رمز آستانه/سرآغاز (به انگلیسی: Threshold) آخرین نسخه سیستم‌عامل از خانوادهٔویندوز ان‌تی شرکت مایکروسافت است و نسخهٔ پس از ویندوز ۸٫۱ بشمار می‌آید ویندوز ۱۰ نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۴ در کنفرانس بیلد پرده برداری شد. این سیستم عامل برای رایانه شخصی، لپ تاپ، دستگاه‌های موبایل (تبلت و تلفن هوشمند) و رایانه‌های شخصی یکپارچه توسعه یافته است. به گفتهٔ ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، پس از این سیستم، این شرکت، سیستم عامل دیگری تولید نخواهد کرد.

تعمیر ویندوز ۱۰

معرفی جزئیات و تصاویر ویندوز ۱۰

شرکت مایکروسافت بعد از چند روز از رونمایی ویندوز ۹ از چدیدترین محصول خود به نام ویندوز ۱۰ رونمایی کرد.به گفته جو بلفیور قائم مقام مایکروسافت ویندوز ۱۰ ترکیبی از بهترین های ویندوز ۷ و ۸ است که به صورت پلتفرمی وسیع نسخه دسکتاپ و سرور و … را پشتیبانی می کند.

مایکروسافت سال هاست که وعده های مختلفی پیرامون کاهش حجم به روز رسانی های ویندوزی می دهد، اما حالا به نظر می رسد متد عملی و جدیدی برای ویندوز ۱۰ طراحی گردیده است.

کمپانی ساکن ردموند در حال آزمایش پلتفرم یکپارچه آپدیت (UUP) جدیدی است که حجم دانلود به روز رسانی های ویندوز ۱۰ کامپیوتر را به اندازه ۳۵ درصد کاهش می دهد.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.