تحلیل مشکلات شعب بانک آینده در سراسر کشور با استفاده از روش داده کاوی
تحلیل مشکلات شعب بانک آینده در سراسر کشور با استفاده از روش داده کاوی
عنوان مقاله: تحلیل مشکلات شعب بانک آینده در سراسر کشور با استفاده از روش داده کاویقالب بندی: pdf
شرخ مختصر: بسیاری از بانکهای کشور به منظور مدیریت مشکلات و شکایات مشتریان و شعب خود، بخشی از واحد مدیریت ارتباط با مشتریان را به شرکت هایی مانند مراکز تماس ، برون سپاری میکنند. با توجه به اینکه این واحد مهم در خارج از بانکها مدیریت میشود ، لذا تحلیل دادههای آن و ارزیابی عملکرد مراکز تماس از اهمیت بسیاری برخوردار است . از سوی دیگر، بسیاری از…