تحلیل مشکلات شعب بانک آینده در سراسر کشور با استفاده از روش داده کاوی

تحلیل مشکلات شعب بانک آینده در سراسر کشور با استفاده از روش داده کاوی

تحلیل مشکلات شعب بانک آینده در سراسر کشور با استفاده از روش داده کاوی

عنوان مقاله: تحلیل مشکلات شعب بانک آینده در سراسر کشور با استفاده از روش داده کاویقالب بندی: pdf
شرخ مختصر: بسیاری از بانکهای کشور به منظور مدیریت مشکلات و شکایات مشتریان و شعب خود، بخشی از واحد مدیریت ارتباط با مشتریان را به شرکت هایی مانند مراکز تماس ، برون سپاری میکنند. با توجه به اینکه این واحد مهم در خارج از بانکها مدیریت میشود ، لذا تحلیل دادههای آن و ارزیابی عملکرد مراکز تماس از اهمیت بسیاری برخوردار است . از سوی دیگر، بسیاری از…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.