تحقیق در مورد کنترل جمعیت و تنظیم خانواده

تحقیق در مورد کنترل جمعیت و تنظیم خانواده

تحقیق-در-مورد-کنترل-جمعیت-و-تنظیم-خانوادهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

1
‏چکیده
‏پرونده مسأله کنترل ‏جمعیت‏ همچنان ب‏از‏ است. ارزیابی این موضوع ‏از‏ جهات مختلفی مورد توجه قرار گرفته است. یکی ‏از‏ نقاط مورد بحث، توجه به روایات و ملاکهای فقهی آن می باشد.
‏آنچه در این مقاله، توسط نویسنده محترم ارائه شده است، پرداختن به بخشی ‏از‏ این جنبه می باشد. این مقاله بیشتر ناظر به دیدگاه منفی یکی ‏از‏ نویسندگان نسبت به مسأله کنترل ‏جمعیت‏ می باشد. پیام زن ضمن سپاسگزاری ‏از‏ نویسنده محترم، اعلام می دارد این پرونده برای انعکاس نظرات دیگری که در این زمینه وجود دارد، همچنان مفتوح است و مورد استقبال می باشد‏ ‏.
‏تنظیم خانواده مجموعه اقداماتی است که افراد و زوجها را یاری میدهد تا از داشتن فرزند ناخواسته جلوگیری کنند و فاصله بین فرزندان را خود تنظیم نمایند.
‏آموزش و مشاوره ، تامین وسایل جلوگیری از حاملگی و دسترسی آسان به آن و کمک به کسانی که دچار ناباروری هستند و آموزش خانواده ها درباره فرزندان از جمله خدماتی هستند که بهداشت باروری را شامل میشوند. شناخت رشهای مختلف جلوگیری ازبارداری و آکاهی نسبت به مزایا و معایب هر روش میتواند خانواده را برای انتخاب مناسب ترین روش در پیشگیری از حاملگی ناخواسته راهنمایی کند.

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.