تحقیق در مورد ناپلئون بناپارت ۲ص

تحقیق در مورد ناپلئون بناپارت ۲ص

تحقیق-در-مورد-ناپلئون-بناپارت-2صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏ناپلئون بناپارت
‏در جزیره کرس در شهر آژاکسیو متولد شد. مدتی بیش از این تاریخ جزیره کرس را اهالی ژن به لویی پانزدهم پادشاه فرانسه واگذاشته بودند بناپارت ابتدا در برین به خرج دلت به تحصیل مشغول شد. او آرزوی دخول در بحریه را داشت اما او را به ‏پاریس فرستادند که مدرسه نظامی را طی کند‏ در سال ۱۷۸۵ بناپارت از این مدرسه خارج شد در این زمان ۱۶ سال‏ داشت و معلمین او را در یادداشت‏ حروفی او‏،‏ این عبارت را نوشت‏ند : (خیلی پیش خواهد رفت اگر حوادث ایام وی را مساعدت کند‏) در این اوقات بناپارت ‏ظاهراً فرانسه را خیلی دوست نداشت‏ و مایل بود که استقلال‏ ‏جزیره ی کرس را تأمین نماید‏ ‏اما ظهور انقلاب راس اول او را دگرگون ساخت و به شدت طرفدار فرانسه شد‏ و در سال ۱۷۹۳ به رتبه ی سلطانی رسید و در محاصره‏ تولون ابراز شجاعت فوق العاده ای کرد و پس از گرفتن قلعه ی کوچکی که در مداخل بندرگاه تولون بود و آنرا جبل الطارق‏ ‏صغیر می فتند وسایل تسخیر شهر مزبور را فراهم آورد‏.
‏این فتح نمایان موجب شد که در سن ۲۴سالگی به درجه ی ژنرال بریکاد توپ خانه نایل شود و روبس پیر به او تکلیف کرد‏ که به جای هانویر فرماندهی گارد ملی پاریس را بپذیرد و اما بناپارت این دعوت را ‏ اجابت کرد‏.
‏در سال ۱۷۹۵ او را به ریاست یک بریگارد پیاده نظام‏ منصوب و به جنگ شورشیان واندره مأمور کردند لکن ‏ بناپارت این کار را در مرتبه ی خود ندانست واز رفتن سر باز زد و آ‏ن‏ را به منزله تنبیه و توبیخی

 

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.