تحقیق در مورد تاریخچه یاهو از ابتدا تا کنون

تحقیق در مورد تاریخچه یاهو از ابتدا تا کنون

تحقیق-در-مورد-تاریخچه-یاهو-از-ابتدا-تا-کنون
کمپانی یاهو (yahoo inc)یک کمپانی امریکایی و خدماتی کامپیوتر و مصمم به پر تاثیر و واجب بودن در شبکه جهانی اینترنت برای کاربران و تاجران می باشد.یا هو پورتهای جدید اینترنتی ،کتاب های راهنما اینترنتی و هاست(میزان اطلاعات)برای هر گونه سرویسی مانند ایمیل yahoo mail)) فعال کرده است.اولین بار توسط دو دانشجوی فارغ التحصیل از دانشگاه استنفورد(گوگل از همین جا رشد کرد)با نام های دیوید فیلو و جری یانگ در ژانویه سال ۱۹۹۵ به صورت یک کمپانی رسمی در آمد.محل کمپانی در حال حاضر در sunnyvale’california می باشد.
بر اساس آمار alexa internet که یک کمپانی آمار گیر می باشد یاهو امروزه پر بیننده ترین وب سایت در اینترنت می باشد.وب سایت های شبکه جهانی یاهو تا ماه اکتبر سال ۲۰۰۴ روزانه ۳ میلیارد بازدید کننده داشته اند.

تاریخچه:
یاهو در ابتدا با نام “jerrys guide to the word wide web” شروع به کار کردولی پس از گذشت زمان تصمیم به تعویض اسم گرفت و با کمک دیگران و دیکشنری با بی تمایلی اسم را تغییر دادند.کلمه یاهو که مخفف کلمات “yet another hierarchical officious oracle” می باشد را برگزیدند. ولی “فیلو” و “یانگ” دنبال معنی و مفهوم خاصی از کلمه یاهو بودند تا معنی کلی دهد

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.