تحقیق درمورد ۵ نکته در کسب و کار

تحقیق درمورد ۵ نکته در کسب و کار

تحقیق-درمورد-5-نکته-در-کسب-و-کارمشخصات فایل

عنوان: تحقیق درمورد ۵ نکته در کسب و کار

قالب بندی: ورد

تعداد صفحات: ۲۳

محتویات

قسمتی از متون

۵ نکته در کسب و کار

– کار جدیدی انجام دهید: اینترنت هنوز هم محیط جدیدی در تکنولوژی می باشد. وقت خود را با انجام دادن کاری که قبلا انجام شده است، تلف نکنید. بله، تعدادی از نام های مشهور امروز مانند Google، MySpace و Flikr در پیاده سازی ایده های از قبل مشخص شده، موفق شده اند. اما هنوز قدم های محکمی هست که باید برداشته شود. جیمی والس تکنولوژی ویکی را تبدیل به دائره المعارفی همگانی کرد. در کجا می توانید چیزی مانند Google Earth برای بدن انسان بیابید؟ به عنوان مثال، کپی های زیادی از Digg.com، MySpace و موارد دیگر وجود دارد اما هیچکدام موفق نخواهند شد. اگر می خواهید یک کپی از کاری که پیش از این انجام شده را پیاده سازی کنید، آن را فقط یک “تجربه” بنامید و از “شکست” آن “درس بگیرید”.

۲- وقت خود را با مطالعه وضعیت بازار تلف نکنید: اگر تنها بر صنایع، فروش، شرکت های رقیب و محصولات رقابتی تمرکز کنید، در خطر عدم توجه به مورد بالا قرار خواهید گرفت. مطالعه سنتی بازار شما را به سمت ایده ای انقلابی هدایت نخواهد کرد. من صراحتا نوع دیگری از تحقیق را پیشنهاد می کنم. به دنبال شرکت هایی بگردید که در حال پیاده سازی و اجرای ایده شما هستند. عموما، اولین ایده ها از کاری که فردی پیش از این انجام داده است به ذهن خطور می کنند. خیلی ایده آل نیست! در موردش بیشتر فکر کنید. الگویی طراحی نموده و ایده جدیدتری را مطرح کنید. تلاش بیشتری برای جلو افتادن از نوبت تان لازم است. وقتی ایده ای به ذهن من می رسد، ابتدا در گوگل یک بررسی می کنم. حدودا پانزده دقیقه در گوگل به جستجو در مورد ایده اصلی و درجه موفقیت آن می پردازم. اگر نتیجه ای کسب نکنم، فرض را بر این می گذارم که ده رقیب به صورت پنهان و مطرح نشده در این زمینه مشغول به کارند. در غیر اینصورت، فرض می کنم که ده برابر بیش از آنچه نتیجه جستجو به من نشان می دهد، رقیب وجود دارد. اگر بیش از یک یا دو مورد در نتیجه جستجو وجود داشته باشد، باید بیشتر در مورد ایده خود فکر کنید.

۳- از همان ابتدا بدانید که چگونه قرار است پول دربیاورید: یا حداقل، از همان ابتدا بدانید که چگونه قرار است برای پول درآوردن تلاش کنید. شما می توانید طرز فکر خود را عوض کنید و حتی طرح خود را تصحیح نمایید، اما از اول بدانید که چگونه قرار است پول دربیاورید. به راه انداختن هر نوع کسب و کار نیاز به پول نقد دارد. درآمد صندوق شرکت را مجددا پر می کند. پولی که برای شما می ماند (درآمد منهای هزینه ها) درآمد خالص شماست. البته سود خالص می تواند منفی باشد. بسیار خوب، این خود شاخص خوبی است. این بدان معناست که ایده شما در واقعیت، کسب و کاری ماندنی نیست و شما باید درآمد بیشتری کسب کنید، هزینه ها را کاهش دهید، یا ایده خود را اصلاح نمایید. در مورد ارائه و فروش تبلیغات چه نظری دارید؟ آیا تنها می خواهید با امید داشتن پول دربیاورید (“من امیدوارم مردم برروی تبلیغات کلیک کنند.”) یا می خواهید در نتیجه رسیدگی به محصول، سرویس و محتوای سایت خود، هدف سایت تان و یا توانایی گوگل در ارائه تبلیغاتی که کلیک خور هستند درآمد کسب کنید؟

۴- از شکست نترسید: مورد ساده ای را در نظر بگیرید و سپس به طور مداوم توسعه اش دهید. از روش های تجربی بهره گیرید. آزمایشات کوچک و ارزانی را به کار برید زیرا روش “چرا که نه” به ایده اجازه زندگی می دهد. در ادامه چند داده مفید برای مطالعه آمده است.

ثبت دامنه – سالیانه ۹ دلار

هزینه سرور – ماهانه ۳۰ دلار

کدنویسی برنامه ها – مجانی! (اگر شبها و در ایام تعطیل نوشته شود)
این داده ها برای هر کسب و کاری مفید نمی باشند، تنها به شما یادآوری می کنند که امروزه انجام کار جدیدی در اینترنت هزینه های کمی دارد.

۵- به کاربران خود اجازه دهید جزئی از تاریخ شوند: اگر تبلیغات ارائه می دهید بگذارید تا نام تبلیغ دهندگان همیشه در اینترنت بماند. مردم از شناخته شدن لذت می برند حتی اگر جزئی از یک کار بزرگتر از خود باشند.

چرا فروشگاه شما خوب کار نمی کند؟

اگر در زمینه تجارت در اینترنت تازه شروع به کار می خواهید بکنید حتما یادگرفته اید که بدون در نظر گرفتن اینکه مشتریان شما چگونه به مکان شما می آیند، نمی توان یک فروش خوب را بدست آورد. حتی با بهترین بازاریابی با موتورهای جستجو و تبلیغات خرفه ای برخط و یا حتی چاپی ممکن است دچار سردرگمی شوید که چرا فروش شما راه به جائی نمی برد و فروش شما افزایش پیدا نمی کند.
حوب در این میان شما تنها نیستید. تعدا زیادی سایت بر روی اینترنت وجود دارد که با تعدد زیاد بازدیدکنندگان روزانه و ماهانه و سالیانه ، نتوانسته در امر فروش موفق باشد. دلایل این مسئله می تواند متفاوت باشد و بر اساس نوع فروش و مخصول و بازار هدف می تواند دلایل متفاوتی را متذکر شد.
در اینجا ما ۱۱ دلیل را برای این مسئله مطرح می کنیم:
۱- سایت شما از روشهای مختلف ارائه نشده و قابل دسترسی نیست. برای تبلیغات سایت خود فقط به تبلیغات اینترنتی بسنده نکنید. استفاده از تبلیغات اینترنتی به همراه روشهای تبادل بنر و همچنین شرکت در گروههای خبری و تبلیغ در روزنامه ها و مجلات محلی می تواند به معرفی سایت شما کمک شایانی بکند. علاوه بر این دقت داشته باشید که تمامی صفحات سایت شما قابل دسترسی باشند. وضعیتی را تصور کنید که با هزینه زیاد کاربران را به دیدن سایت خود دعوت می کنید و سایت شما در نمایش دچار مشکل است.

۲- سایت شما غیر حرفه ای طراحی شده و این باعص کاهش مقبولیت شما میشود. همیشه از خود سوال کنید که آیا شما بعنوان یک غریبه حاضر هستید از سایتی با طرح و شکل سایت خود خرید کنید. مشتریان معمولا محصولات خوب را در سایتهای حرفه ای تر و زیبا تر جستجو می کنند. اگر شما می خواهید که محصول خود را ارائه کنید باید اهمیت محصول شما در سایتتان جلوه داشته باشد. اگرمایل نیستید که برای طراحی سایت خود هزینه زیادی بکنید می توانید با استقاده از موتورهای جستجو به دنبال صفحات آماده در اینترنت بگردید و از طراحی آنها در سایتتان استقاده کنید. این صفحات به شما کمک می کند که مختوای خود را در قالبهای حرفه ای تری قرار داده و در سایتتان ارائه دهید.
۳- محصول یا سرویس شما تقاضای کمی در بازار دارد. شما می توانید برای محصول خود هزینه زیادی بری تبلیغ بدهید اما اگر بازار محصول شما مناسب نباشد، این هزینه نمی تواند مفید باشد. در این حالت شما یا باید محصول یا سرویس خود را ارزیابی مجدد کنید یا اینکه به ایجاد بازار برای محصول خود بپرازید. ایجاد بازار برای محصول یک بحث بسیار مفصل است که در اینجا به آن نمی پردازیم.
۴- شما بازار هدف مناسبی را انتخاب نکرده اید. اگر خدمات یا محصول شما برای گروه خاصی از افراد و جمعیتها مناسب است، فراموش نکنید که بیشتر هزینه شما باید بر روی این افراد صرف شود. اگر می بینید که با صرف هزینه های بالا نتوانسته اید بازار مناسبی برای خدمات یا محصول خود پیدا کنید، یک دلیل آن می تواند انتخاب نادرست بازار هدف باشد.
۵- خدمات یا محصول ما برای بازار هدف انتخابی گران است. باید بدانید که بازار هدف شما از نظر توانائی اقتصادی در چه اندازه ای قرار دارد. هیچگاه تلاش نکنید که یک عطر گرانقیمت را به مشتری بفروشید که بدنبال یک حراجی ارزانقیمت است.
۶- ارزان بودن زیاد محصولات یا خدمات شما می تواند یکی دیگر از دلایل عدم موفقیت در بازار باشد. همیشه ارزان بودن به معنی فروش بیشتر نیست. گاهی اوقات با قیمت گذاری مناسب و گاها بالا می توانید به نتایجی در بازار دست یابید که در دید اول به نظر نمی رسد. سعی کنید اینبار قیمت محصول خود را کمی بالاتر از حد معمولی آن قیمتگذاری کنید.

۷- محصول شما بصورت رایگان در اختیار کاربر قرار دارد و کاربر انگیزه ای برای خرید آن ندارد. گاهی شما ممکن است یک نسخه آزمایشی از برنامه خود را در اختیار کاربر قرار می دهید و تمامی امکانات برنامه را در اختیار او قرار می دهید و فقط یک صفحه اولیه نشان دهنده این است که برنامه ثبت نشده است. کاربران می توانند از برنامه شما مدتها استفاده کنند و هیچ مشکلی نداشته باشند. همیشه دلیلی برای بروزرسانی برنامه در اختیار کاربر خود قرار دهید. میتوانید با محدود کردن دسترسی کاربر در برنامه، کاربر را مجبور کید که با پرداخت پول برنامه کامل را از شما بخرد. البته همیشه این امکان را به کاربر خود بدهید که با برنامه شما کار کرده و آنرا ارزیابی کنید. می توانید برنامه خود را برای مدت محدودی بصورت رایگان در اختیار کاربر قرار دهید و پس از مدت خاصی از او بخواهید که برنامه را بخرد.
۸- کاربر نمی داند که چگونه می تواند سفارش دهد. در بسیاری از موارد سایتها در مورد روشهای سفارش مشکلات بزرگی دارند. تعدادی از مدیران سایت با هزینه کردن زیاد در مورد سایت خود سعی در جذب مخاطب می کندد اما فراموش می کنند که بر روی مهمترین هدف خود یعنی فروش کار مناسب را انجام دهند. اغلب در این سایتها براحتی نمی توان سفارش داد.
۹- بخشهای مربوط به سفارش شما بدرستی کار نمی کند. همیشه بخش مربوط به فروش خود را تست کنید و مطمئن شوید که آیا درست کار می کند یا نه. با ارسال یک سفارش نمونه آنرا ارزیابی بکنید.

۱۰- بخش مربط به سفارش شما بسیار ناراحت کننده است. سعی کنید با ارسال یک سفارش به سایتخود بررسی کنید که زمان ارسال سفارش چقدر است. آیا زمان دیده شدن صفحات مربوط به سفارش طولانی است؟ آیا از نظر طراحی مناسب به نظر می رسند؟ برای فروش محصول خود مشتری را زیاد معطل پر کردن فرمهای مختلف نکنید. ابتدا مراحل فروش را انجام دهید و در صورت نیاز از مشتری بخواهید که به سوالات اضافه در سایت شما در صورت تمایل پاسخ دهد.
۱۱- انتظار غیر واقعی دارید و باید با یک روش علمی تبلیغ کنید. با خرید یکصد هزار کلیک، انتظار نداشته باشید که به همان اندازه هم فروش شما افزایش پیدا کند. همیشه با استفاده از فرمول های علمی ببینید برای داشتن فروش مناسب، نیازمند چه تعداد کلیک هستید.

دلایل ذکر شده تنها دلایلی نیستند که موثر بر فروش یک سایت هستند. شاید شما بتوانید دلایل دیگری را هم برای عدم فروش یا فروش موفق یک سایت اعلام کنید. فقط یک نکته را همیشه به خاطر داشته باشید : هیچگاه نمی توان فروش را تضمین کرد. سیتهائی که فروش شما را تضمین می کنند شما را گمراه خواهند کرد.

۱۰ قانون برای موفقیت کسب و کارهای کوچک

اگر میخواهید کسب کار تازه ای راه اندازی نمائید یا اینکه کسب و کار کوچکی دارید که می خواهید موفقتر باشید، اصول دهگانه زیر را همیشه مد نظر داشته باشید. هرکدام از این اصول بخشی از موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. اگر در حال راه اندازی کسب و کار جدید هستید، در اصول کاری که برای خود در نظر خواهید گرفت موارد زیر ار حتما لحاظ نمائید تا موفقیت کسب و کار جدید را تضمین کرده باشید.

هدف داشته باشید

شما همه چیز برای همه مردم نیستید. بر روی مشتریان مخصوص خودتان تمرکز کنید و سعی کنید آنها را راضی کنید. بازار هدف شما معمولا بخش خاصی از مردم هستند نه همه مردم.

۲- متفاوت باشید

اگر رقبای شما کاری را انجام می‌دهند، شما انجام ندهید. از بازارهای شلوغ پرهیز کنید که در این بازارها همه محصولات و تبلیغات آنها مانند هم هستند.
۳- یک تیم داشته باشید

برای پرنمودن یک جای خالی در کسب و کارتان استخدام نکنید. افراد را برای این استخدام کنید که بخشی از تیم شما باشند و کسب و کار شما را بسازند.
۴- سریع باشید

زمان گرانبهاترین کالای شماست. وقتی قرار است کاری را روز جمعه انجام دهید، سعی کنید آنرا پنجشنبه عصر انجام دهید. همه تلفنها و ایمیلها را سریع پاسخ دهید.
۵- تشکر کنید

خیلی زیاد. به مشتریان و کارمندان خود بگوئید که چقدر برای شما مهم هستند. حتی بهتر از این، اینکار را با روشهای قدیمی انجام دهید، قلم را بردارید و این مطلب را برای آنها بنویسید.

۶- یکرو باشید

مطمئن باشید که کسب و کار شما دارای ظاهر و درون یکسان باشد. مشتری همیشه باید با تمام افراد در کسب و کار شما یک ارتباط مناسب داشته باشد.
۷- لبخند بزنید

قیمت، محصولات، کیفیت یا خدمات شما دلیل خرید یک مشتری از شما نیست، بلکه مشتری چون شما را دوست دارد از شما خرید می‌کند.
۸- خوش‌بین باشید

همیشه نیمه پر لیوان را ببینید. نگرش مثبت شما در انتها بر همه چیز غلبه کرده و تمامی مسائل جانبی شما را دربرخواهد گرفت.

۹- فروشنده مهربان

تلاش نکنید با فشار و زور خدمت یا محصولی را به مشتری بفروشید. مشکلات را حل کرده و نیازهای مشتری را برطرف نمائید. بهترین کاری که می‌توانید برای مشتری انجام دهید.

۱۰- آسایش خود را فراموش کنید

هیچگاه اعتقاد نداشته باشید راهی که می‌روید همیشه باید بروید. هیچگاه باور نکنید که ایده‌های جدید یا تکنولوژی جدید بدرد شما نمی۲۰ قانون طلایی موفقیت در کار و تجارت

ر این جا ۲۰ قانون طلایی کـه شـمـا را در طـی مسیر یاری می رساند، بیان شده است.

۱- حتی رئیس هم باید آستین هایش را برای کار کمی بالا بزند.

زیردستان خـود را وادار بـه انـجـام کـاری نـکنید که خودتان تاکنون انجامش نداده اید یا رغبتی به انجام دادنش ندارید. اگر رئـیس یا سـردسته گروهی هسـتـیـد باید خودتان سرمشق و الگوی دیگران قرار بگیرید ، آنگاه دیگر کسی در انجام کار با شما بحث نخواهد کرد.

۲- اندکی شـانـس و اقبال، بهتر از کوهی از دانش و خردمندی است.

شما هر قدر هم که زیرک و باهوش باشید لحظاتی در زنـدگـی وجـود دارند که باید خودتان را آماده رویـارویـی بـا آنـهـا کـنـیـد. حتـی یـک مـرد خـردمند و دانا نیز پاهایش روی یخ لیز می خورد. هیچگاه اهمیت زمان و مکان مناسب انجام کارهایتان را دست کم نگیرید.

و . . .

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.