تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه

تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه

تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه

عنوان مقاله: تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمهفرمت فایل: word
تعداد صفحات: ۲۶
شرح مختصر:
بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی ، هدف اصلی در این مقاله می باشد. بررسی سطح تقاضا برای کالا،‌کیفیت و تعیین قیمت در این مقاله بررسی می شود.در شرایطی که تولید و عرضه کالا و خدمات به عنوان مبنا و میزانی جهت سنجش توسعه‌یافتگی اقتصادی کشورها قلمداد می‌شود، عنصری که پایداری این روند را تضمین کند نقشی مهم و حیاتی ایفا…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.