تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی

تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی

تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی

عنوان مقاله: تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی مطالعه در مورد: بازاریابی اجتماعی،رهیافتی مهم در رفتار اجتماعی
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: ۲۳
شرح مختصر:
دولت‌ها و سازمان‌ها روش‌های متنوعی را به کار می‌گیرند تا رفتار و رویه‌های خاصی را در محیط اجتماعی پیرامون خود نهادینه کنند. در این باب می‌توان به سه رویکرد آموزشی، حقوقی و بازاریابی اجتماعی اشاره کرد. در رویکرد آموزشی تلاش می‌شود تا با آگاه‌سازی مردم نسبت به منافع و…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.