تجاوز جنسی مسعود رجوی به زنان پادگان

تجاوز جنسی مسعود رجوی به زنان پادگان

جنسی پیشنهاد می کنم این کلیپ را ببیند تا از عمق فاجعه مسعود رجوی خبر دار شوید.تجاوز مسعود رجوی به زنان پادگان.خودتان قضاوت کنید دیکتاتورهای عالم جنایاتشان کم کم رو می شود.

هیچ فردى قادر نیست برنامه هایش را بدون عیب و نقص انجام دهد مگر آنهائى که در عاصمیت خداى متعال قرار گرفته اند و در اصطلاح قرآن و احادیث به آنان معصوم گفته مى شود که شامل پیامبران و امامان معصوم مى گردد و این تنها پناهگاهى است که خداى سبحان در موردعده اى قرار داده است. غیر از معصوم همگی در معرض گناه هستند .

مسعود رجوی از جمله کسانی بود که رابطه جنسی حرام داشت .و کسی به آنان در زمان خودشان انتقاد نمی کرد . اما پیشوایان معصوم (علیهم السلام) با این وصف همیشه مشترى انتقاد بودند و به مردم مى فرمودند شما خیال نکنید که ما از شنیدن حرف حق ناراحت مى شویم بلکه برعکس هر جا چیزى یا مطلبى از ما دیدید که برایتان قابل فهم نبود آن را به خودمان برگردانید و به راحتى به ایراد خود پردازید.بنابراین براى سایر مردم راهى جز قبول انتقاد در جهت تحقق رشد و کمال وجود ندارد

و کسانى که در طول تاریخ این مسئله را براى خود تحلیل نموده اند و از آن استقبال کرده به بالاترین مرحله از کمال صعود نموده و لذت آن را از نزدیک چشیده اند.این صورت نمى توان با توجیهات و عنوانهاى خاصى خود را از این واقعیت دورنگه داشت چون دلیل معقول و منطقى براى محصور شدن گروهى از انسانها از انتقاد شدن وجود ندارد تا اینکه عده اى براى توجیه تخلفاتشان بتوانند از آن استفاده نمایند. رجوی از جمله کسانی بود که اعتیاد به رابطه جنسی داشت.

علت غالب دستورات دینى روشن گردیده و پاسخ معقولى در اختیار او قرار مى گیرد وقتى که دین حقوق عمده انسان را بر عهده هم نوعانش مطرح مى سازد از دو جهت قابل تعریف است:جنسی

جنسی

.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر لینک ها:

روسری بستن بسیار عجیب خانم ها که واقعا احمقانه است

سگ های قیمتی چهار میلیارد تومانی را که جزء گران ترین حیوانات دنیا هستند را ببینید.

علائم هایی در بدن که نشانه سرطان معده است+راه درمان این بیماری در طب سنتی

لحظه دستگیری یک داعشی در عراق، چطور التماس می کند.

رفتار وحشیانه و خشونت مربی مهد کودک با طفل ۸ ماهه را ببینید

جزئیات تجاوز جنسی به الهام ستاکی توسط مهدی فلاحتی در صدای آمریکا

فساد جنسی ترامپ و حرف های غیر اخلاقی ترامپ درباره دخترش

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.