تاثیر برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی بر سطح اثربخشی نمایندگی های مدیران خودرو (نمونه موردی نمایندگی های خراسان)

تاثیر برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی بر سطح اثربخشی نمایندگی های مدیران خودرو (نمونه موردی نمایندگی های خراسان)

تاثیر برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی بر سطح اثربخشی نمایندگی های مدیران خودرو (نمونه موردی نمایندگی های خراسان)

نوع فایل:PDFتعداد صفحات:۲۳
سال انتشار:۱۳۹۵
چکیده
هدف از پژوهشتوصیفی همبستگی حاضر؛ بررسی ارتباط ابعاد مختلف برنامه ریزی استراتژیکمنابع انسانی با اثربخشی سازمان بوده است. جامعه ی آماری ۲۰۸ نفر از کارکنان اداری نمایندگی های مدیران خودرو خراسان می باشند که به دلیل امکان پژوهش بر روی تمام جامعه آماری از روش تمام شماری استفاده و جهت ارزیابی اثربخشی سازمان چهار بعد متغیر کیفیت محصولات و خدمات، استحکام فرهنگ سازمانی، بازدهی منابع انسانی و نقل و…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.