بهترین کرم پودر برای انواع مختلف پوست

بهترین کرم پودر برای انواع مختلف پوست

وقتی صحبت از آرایش می شود، یکی از اولین محصولاتی که اکثر ما با آن آشنایی داریم، کرم پودر است و انتخاب یک کرم پودر که پوشش قابل قبول و ماندگاری خوبی داشته باشه کار دشواری است.

nike air jordan 11 cool grey

the wig shop
mens nike air max
adidas yeezy boost 350 v2
cheap nfl jerseys
best sex toys for couples
team jerseys
cheap adidas shoes
adidas yeezy slides onyx
sex toy stores
nike air max 270
team uniforms
custom basketball uniforms
NFL shop
adam and eve sex toys
adidas outlet online

انتخاب درست کرم پودر همیشه یکی از مهمترین دغدغه های هر کسی است که حداقل یکبار خرید لوازم آرایش را تجربه کرده است

اولین نکته  که باید در انتخاب  کرم پودر به آن توجه کنیم  پوشش دهی آن است، که به میزان رنگدانه در کرم پودر بستگی دارد. کرم پودرها  با رنگدانه های بالا پوشش کاملی را ارائه می‌دهند، در حالی که کرم پودرهایی با درصد رنگدانه پایین‌تر در محدوده پوششی متوسط ​​تا کم ​​قرار می‌گیرند.

انواع بافت کرم پودر

کرم پودرها  به صورت مایع، کرمی و پودر می باشند. هر کدام  از این ها از  نظر پوشش و همچنین قدرت ماندگاری متفاوت هستند.کرم  های پودری به ندرت پوشش کاملی را ایجاد می کنند و معمولاً نیاز به استفاده مجدد در طول روز دارند.


بافت مایع،کرم پودر با بافت مایع را می توان برای هر نوع پوستی از خشک گرفته تا چرب و نرمال و حساس استفاده کرد.خانم هایی که دارای چین و چروک و خطوط ظریف هستند نیز می توانند از آن استفاده کنند.کار با کرم پودر مایع بسیار راحت است  می توانید آن را با قلم مو، انگشتان یا اسفنج بر روی صورت خود بمالید.
بافت پودری ،اگر پوست چرب دارید و می‌خواهید از پوست براق دوری کنید، کرم پودر با بافت پودری بهترین گزینه است.این نوع کرم پودر را اگر به صورت  خشک استفاده کنید  پوشش سطحی ایجاد میکند .برای داشتن  پوشش کامل بر روی صورت خود می‌توانیداز یک اسفنج مرطوب برای پخش کردن آن بر روی صورتتان  استفاده نمایید.
بافت کرمی، بافتی نرم و خامه ای، غنی از مواد فعال نرم کننده که به پوست احساس راحتی و سبکی می دهد.ظاهری صاف تر به پوست خشک می‌دهد جلوه ای سالم تر و درخشان تر به پوست شما می بخشد میکاپ آرتیست های حرفه ای، بیشتر از این بافت برای زیرسازی استفاده می کنند .اگر کرم پودر با بافت کرمی به درستی استفاده نشود، می تواند به سرعت ظاهری به مانند کیک را برای شما به ارمغان می آورد.

انواع نمای نهایی کرم پودر

جلوه نهایی کرم پودرها به صورت مات، درخشان، براق و طبیعی می باشد.

کرم پودرهایی که کلماتی مانند ‘dewy’, ‘glowing,’ and ‘luminous’ روی بسته بندی دارند حاوی رنگدانه های منعکس کننده نور و درخشندگی هستند تا ظاهری درخشان به پوست ببخشند. این کرم پودرها  ها برای کسانی که می خواهند پوست را سالم تر و جوان تر نشان دهند بهتر است کرم پودرهایی که به پوست، ظاهری طبیعی می بخشند اغلب به عنوان ‘natural’ یا ‘matte'” (بدون درخشش) توصیف می شوند و به ندرت حاوی مواد بازتابنده هستند. با استفاده از کرم پودرهای مات یا طبیعی پوست بیشتر شبیه پوست واقعی به نظر می رسند.

چند نکته که در خرید کرم پودر باید به آن توجه کنید :


1)نکته کلیدی برای یافتن بهترین رنگ زیرسازی این است که ته رنگ خود (undertone) ، رنگ پوست  خود را بشناسید.

 ساده ترین راه برای تشخیص رنگ پوست این است ، چه جواهراتی برای شما بهتر به نظر می رسند – نقره ای یا طلایی. ؟

طلایی با ته رنگ گرم و نقره ای با ته رنگ سرد مطابقت دارد – هر کدام بیشتر رنگ پوست شما را تکمیل می کند ته رنگ شما  است.

2)هرگز برای انتخاب رنگ کرم پودر ان را بر روی مچ دستتان امتحان نکنید. 

بسیاری از مردم رنگ پوست صورت، گردن و دست‌هایشان با هم تفاوت دارد. پس امتحان کردن کرم پودر  بروی دست شما در این موارد نتیجه اشتباهی میدهد . اگر رنگ صورت و گردن شما یکسان است، می توانید کرم پودر را روی گونه خود امتحان کنید. اگر پیشانی شما کمی بیشتر از گونه هایتان برنزه است، پیشنهاد می کنم آن را روی پیشانی خود آزمایش کنید. در حالی که انتخاب رنگ پیشانی ممکن است باعث شود  پوست شما کمی تیره‌تر به نظر برسد ، ولی استفاده از رنگ  روشن‌تر می‌تواند پیشانی‌تان را خاکستری‌تر نشان دهد و از هدف اصلی  استفاده  کرم پودر  دور شود.

3)نوع پوست شما تعیین کننده  بهترین کرم پودر شماست.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب

مشکلات آرایشی برای افرادی که پوست چرب دارند هرگز پایان ندارد زیرا پوست این افراد دارای منافذ زیادی هستند و ترشح چربی در این مدل پوست ها بیشتر از حد معمول است. همین امر باعث می شود که آرایشتان ماندگاری بالایی نداشته باشد و بعد مدتی آرایش شما می ریزد و ظاهر شما را بهم می ریزد.

اگر بدانید از کدام فرمول های زیرسازی استفاده کنید، می توانید از این اتفاق  آزاردهنده جلوگیری کنید.در ادامه  چندتا از بهترین کرم پودرهای مناسب پوست‌ چرب را معرفی کردیم.

کرم پودر مات فاقد چربی و ضد حساسیت حجم 30 میل فلورمار

این کرم پودر  بافتی مخملی و مات دارد که پوشش بالا  ایجاد می کند و کاملاً با پوست شما هماهنگ می شود. کرم پودر مات فلورمار بهترین انتخاب برای ظاهری مات و صاف است. همچنین باعث می شود پوست شما در تمام طول روز بی عیب و نقص و مات به نظر برسد. این کرم پودر حاوی ویتامین E برای داشتن پوستی نرم و سالم و برای  پوست های مختلط و چرب مناسب تر است. لایه ای ظریف از این کرم پودر  تاثیر دلخواه را روی پوست شما ایجاد می کند

                                                         

کرم پودر مات فلورمار برای افرادی که پوستی چرب و مختلط دارند مناسب است.

چرا انتخاب کنم
جذب سریع و بافت مات و سبک
پوشش  بالای 

چرا انتخاب نکنم
ماندگاری  کم

کرم پودر مات لورال مدل Infallible مناسب پوست چرب و مختلط حجم 30 میل

کرم پودر لورآل به شما ظاهری مات می دهد و پوست شما را برای یک آرایش ماندگار و حرفه ای آماده می کند. این محصول فرمولاسیونی نرم سبک دارد و چربی اضافی روی پوست شما را جذب می کند. این کرم پودر با پوشاندن عیوب صورت شما، زیبایی پوستتان را چندین برابر می کند.

کرم پودر مات فلورمار برای افرادی که پوستی چرب و مختلط دارند مناسب است.

چرا انتخاب کنم
خیلی سبک
پوشش  بالای
 مقاوم در برابر آب و تعریق

چرا انتخاب نکنم
روی پوست به راحتی

کرم پودر مات SPF15 مای سری بلک دایموند مناسب پوست چرب حجم 35 میل

کرم پودر مات مای با داشتن فرمولاسیون جدید خود از پوست شما در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش آفتاب محافظت می کند. این محصول دارای اثر مات کنندگی بالایی دارد و زیبایی خاصی را برای پوست ایجاد می کند. همچنین چربی اضافی و درخشش ناشی از آن را گرفته و عیوب سطحی پوست را مانند لک و آکنه را به خوبی محو می کند.این کرم پودر به شما جلوه ای مات و یکدست می دهد و باعث می شود آرایش شما جلوه طبیعی داشته باشد.

کرم پودر مات مای برای انواع پوست به ویژه افرادی که پوست چرب و مختلط دارند مناسب است

چرا انتخاب کنم
دارای 6 رنگ مختلف
پوشش دهی بالا
جذب فوق العاده
بافت سبک

چرا انتخاب نکنم
حجم کم

کرم پودر مات کننده نوت مدل Extreme Wear مناسب پوست چرب حجم 35 میل

کرم پودر مات کننده نوت مدل Extreme Wear دارای روغن چوب سدر و عصاره اسیریا که خواص ضد آکنه و ضد التهابی دارد این کرم پودر انتخاب خوبی برای افرادی که پوستشان مستعد آکنه است می باشد.این کرم پودر راه حل موثر برای کسانی است که دارای پوستی چرب و مختلط اند و به دنبال داشتن ظاهری مات و بدون درخشش با ماندگاری بالایی هستند. این کرم پودر با کاهش منافذ پوست به شما کمک میکند تا پوستی بی عیب و نقص داشته باشید. کرم پودر مات کننده نوت دارای  SPF 15 برای محافظت بیشتر از پوست شما در برابر آفتاب است.

کرم پودر مات نوت برای انواع پوست به ویژه افرادی که پوست چرب و مختلط دارند مناسب است

چرا انتخاب کنم
پوشانندگی بالا
ماندگاری بالا
فاقد پارابن
بدون تست حیوانی

چرا انتخاب نکنم
بافت نسبتا سنگین

بهترین کرم پودر برای پوست های خشک

پیدا کردن محصولاتی که خشکی پوست را بیشتر نکنند برای افرادی با پوستهای خشک می تواند یک چالش واقعی باشد. کرم پودر می تواند دشمن اصلی پوست های خشک باشد. کرم پودر مناسب افرادی که دارای پوست خشک دارند علاوه بر پوشش دهی بالا و یکنواختی آن، باید آبرسانی خوبی به پوست داشته باشد چون در غیر این صورت علاوه بر اینکه باعث ایجاد ظاهری نامطلوب می شود باعث آسیب های جبران ناپذیری به پوست می شود.

کرم پودر میوه ای هلثی میکس بورژوا

کرم پودر  Bourjois Healthy Mix به پوست  شما درخششی طبیعی می بخشد که باعث می شود پوست شما سالم و بدون لکه به نظر برسد. ترکیبات این کرم پودر به دلیل داشتن بافتی سبک  به پوست شما اجازه تنفس می دهد.این کرم پودر با داشتن ترکیباتی از ویتامین‌های C، E و B5، فورا عیوب و نشانه‌های خستگی را پوشش می‌دهد و همچنین درخشندگی پوست را برای داشتن چهره‌ای شاداب افزایش می‌دهد. پوست شما تا 16 ساعت 70 درصد درخشنده تر از پوست بدون آرایش شما  خواهد بود و تا 24 ساعت هیدراته می ماند.

 کرم پودر هلثی میکس مناسب افراد با  پوست های نرمال و خشک

چرا انتخاب کنم

بافت سبک 
پوشش دهی عالی
رنگ دهی عالی دارای طیف رنگی وسیع

چرا انتخاب نکنم
روی پوست اکسید می شود

کرم پودر مینرال 30میل کاپرا

کرم پودر مینرال کاپرا حاوی مواد معدنی و فاقد پارابن می باشد. این کرم پودر با قدرت آبرسانی بسیار بالای خود مناسب پوست های خشک تا نرمال می باشد. این کرم پودر برای پوست شما پوششی صاف و مخملی، با پوشش دهی بالا و دوام 18 به ارمغان می آورد. کرم پودر مینرال کاپرا نواقص و عیوب پوست شما را به خوبی محو کرده و در اصلاح رنگ پوست نقش موثری ایفا می کند.

کرم پودر مینرال مخصوص پوست‌های خشک تا نرمال

چرا انتخاب کنم
سبک بودن
بافت نرم و ابریشمی‌

چرا انتخاب نکنم
 ماندگاری کم

کرم پودر گلدن رز 34 میل

کرم پودر گلدن رز دارای  بافتی  سبک و با ماندگاری  است ، به این دلیل  پوشش کاملی که در تمام روز ایجاد میکند  برای استفاده  خانم های  پرمشغله و مدرن امروزی کاملا مناسب است این کرم پودر داشتن چهره ای کاملاً صاف و طبیعی را در طول روز تضمین می کند. این کرم پودر حاوی آنتی اکسیدان فوق العاده به همراه ویتامین E است و با دارا بودن  SPF 15 پوست شما را در برابر اشعه های مضر آفتاب  محافظت می کند.

کرم پودر گلدن رز مخصوص پوست‌های خشک تا نرمال

چرا انتخاب کنم
سبک بودن 
پوشش مناسب
ماندگاری کافی

چرا انتخاب نکنم
روی پوست نمی خوابه

بهترین کرم پودرها برای مصرف روزانه

دورانی که زنان فقط در مناسبت های خاص از کرم پودر استفاده می کردند گذشته و امروزه   زنان همیشه خواهان ظاهری صاف و پوستی روشن هستند. اگر شما هم جزء آن دسته از خانم هایی هستید به دنبال کرم پودری با بافتی سبک هستید که در طول روز از آن استفاده کنید و به پوستتان آسیب وارد نشود در ادامه این مقاله چند برند مناسب استفاده روزانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

موس مات کننده حاوی پرایمر و Spf18 میبلین

این کرم موس  دارای فرمول نوآورانه ایست که پوشش کاملی را ایجاد میکند  این فرمول منافذ را مسدود نمی کند  و باعث ایجاد پوستی طبیعی و یکنواخت میشود بدلیل اینکه این کرم پودر فاقد عطر میباشد و توسط متخصص پوست تست شده مناسب برای پوست های حساس است  آرایشگران حرفه ای موس صورت رو برای زیرسازی و پوشش دادن نواقص پوست، استفاده میکنند،اما شما هم میتوانید برای آرایش روزانه از کرم موس صورت استفاده کنید.

مناسب برای  انواع پوست

چرا انتخاب کنم
حاوی پرایمر
ماندگاری طولانی

چرا انتخاب نکنم
 بافت سنگین روی پوست

کرم پودر SPF8 مای مدل Long Lasting مناسب انواع پوست حجم 35 میل

ما در اینجا از کلمه کرم پودر استفاده کردیم اما مقصود ما شامل هر محصول پایه‌ای ست که بتواند پوشش یا رنگ مورد نیاز فرد را تامین کند. اگر پوست خوبی داشته باشید ممکن است یک بی‌بی کرم یا مرطوب‌کننده رنگی برای شما کافی باشد. کرم‌پودر مایع برای اکثر انواع پوست به خوبی جواب می‌دهد، در حالی که پوست‌های حساس اغلب با فرمولاسون‌های معدنی سازگار هستند. کرم‌پودرهای جامد و فشرده کمتر رایج هستند،اما هنوز هم طرفداران خود را دارند.

مناسب برای انواع پوست

چرا انتخاب کنم
بافت  سبک و نرم 
محافظ پوست در برابر نور خورشید
یکدست کننده رنگ پوست 
قیمت مناسب

چرا انتخاب نکنم
پوشانندگی متوسط
حجم کم
ماندگاری کم 

از نظر ما این کرم پودرها بهترین کرم پودرها هستند اگر تجربه استفاده از هر کدام رو دارید تو نظرات برای ما بنویسید علاوه بر اون برای ما کرم پودر مورد علاقه تون رو بنویسید.

محسن معمار وب‌سایت
Boba99 Boba99  Boba99 Boba99 Bandar99 Asia99Asia99 Mega888 4DLotto Bandar99Asia99 Asia99 Asia99 Asia99 Asia99 Asia99 Asia99 Bos918 Bos918 Bos918 Bos918 Bos918 Bos918 Bos918 Bos918 Toto918 Toto918 Toto918 Toto918 Asiagame99 Asiagame99 Asiagame99 Asiagame99 Texas77 Texas77 Texas77 Texas77 Texas77 Texas77 Texas77 Texas77 Texas77 Texas77 Texas77 Texas77 Texas77 Texas77 Texas77 Texas77 Raja918 Raja918 Raja918 Raja918 Raja918 Cinta99 Cinta99 Cinta99 Cinta99 Cinta99 Cinta99 Asia99 Asia99 Bandar99 Bandar99 Bandar99 Bandar99 Lato99 Lato99 Lato99 Lato99 Lato99 Raja918 Lato99 Lato99 Bos918 Bos918 Bos918 Bos918 Bos918ASIA99 Bandar99 Bandar99 Bandar99 Bandar99 Game Online Casino Apk Slot Mega888 Aplikasi Mega888 Mega888 Casino Online Casino Malaysia Jackpot Progressive Sbobet Sports Apk Mega888 Esay Win mega888 apk Download Mega888 Apk Mega888 Ios Download Mega888 Original Mega888 Apk Download Mega888 Original Download Mega888 Apk Mega888 Mega888 Original Apk Mega888 Mega888 Original Mega888 Ios Download Mega888 Apk Download aplikasi mega888 Mega888 Ios Mega888 Apk Download Mega888 Apk Mega888 Apk Download Link Alternatif Maxwin Slot Gacor Mega888 Original aplikasi mega888 Mega888 Apk Mega888 Download Mega888 Apk Mega888 Ios Download Aplikasi Mega888 Mega888 Apk Mega888 Ios Mega888 aplikasi mega888 Mega888 Original Mega888 Ios Download Download Mega888 Apk Mega888 Ios Download Download Mega888 Apk Mega888 Download Apk Mega888 Apk Download Mega888 Apk aplikasi mega888 Mega888 Apk >Mega888 Download Mega888 Apk Mega888 Ios Download Aplikasi Mega888 Mega888 Apk Mega888 Ios Mega888 aplikasi mega888 Apk Mega888 Mega888 Ios Download Mega888 Apk Download Mega888 Apk Download Mega888 Apk >Mega888 Original Mega888 Ios Download Download Mega888 Apk Mega888 Apk Download Mega888 Original Mega888 Apk Download Download Mega888 Apk aplikasi mega888 Mega888 Apk Mega888 Download Apk Mega888 Apk Download Mega888 Apk aplikasi mega888 Mega888 Apk Mega888 Download Mega888 Apk Mega888 Ios Download Aplikasi Mega888 Mega888 Apk Mega888 Ios Mega888 aplikasi mega888 Apk Mega888 Mega888 Ios Download Mega888 Apk Download Mega888 Apk Download Mega888 Apk Mega888 Original Mega888 Ios Download Download Mega888 Apk Mega888 Apk Download Mega888 Original Mega888 Apk Download Download Mega888 Apk aplikasi mega888 Mega888 Apk Mega888 Download Apk Mega888 Apk Download Mega888 Apk aplikasi mega888 Mega888 Apk Mega888 Download Mega888 Apk Mega888 Ios Download Aplikasi Mega888 Mega888 Apk Mega888 Ios Mega888 aplikasi mega888 Apk Mega888 Mega888 Ios Download Mega888 Apk Download Bandar99 Slot Online Gacor Gampang Menang Hari Ini Jackpot Progressive Slot Online Bandar99  Bandar99 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *