بهترین روش خلاصی از موهای زائد

بهترین روش خلاصی از موهای زائد، ابتدا کلیپ زیر را ببینید.

از بین بردن موهای زاید

موهای زائد

و اگر در یک جمله بخواهیم تفکّر را تعریف کنیم باید بگوئیم، جلسه خلوتى که در میان [من و روح دمیده شده‏] صورت‏ مى گیرد و به خاطر همین ارتباط ظریف روحانى و نورانى یک لحظه فکر کردن برتر از شصت سال عبادت مى گردد، چون عبادتها پیوسته براى تحقّق ارتباط، مخلوق با خالق متعال انجام مى شود که قرآن در مورد نماز مى فرماید: أقِمِ الصَّلوه لِذِکْری، «۱»نماز را اقامه کنید تا به یاد من باشید.
در حالى که فکر کردن یعنى با خداى متعال خلوت نمودن، از اینجا مقام ارزشمند تفکّر هویدا مى‏ شود.

موهای زائد

بنابراین انتخابها، احساس لذّتها، تشخیص نیک از بد و … به وسیله [من‏] صورت مى گیرد، لیکن خود [من‏] اگر بعد از تفکّر و تعقّل باشد با همان روح دمیده شده الهى چنان معجون مى شود که تمام کارها و انتخابها و لذّتهایش، در شعاع اوامر و نواهى الهى خواهد بود، ولى اگر با هواهاى نفسانى مخلوط شود، تمام برنامه هایش شیطانى مى‏ شود.

موهای زائد

برای درمان پرمویی و موهای زاید لازم است علل هر کدام جداگانه بررسی شود

برای درمان پرمویی و موهای زاید لازم است علل هر کدام جداگانه بررسی شود. درمان موهای زاید و پرمویی متفاوت بوده و درمان‌های خودسرانه برای پرمویی یا موهای زاید، می تواند مشکل آفرین باشد

خودسرانه اقدام به درمان موهای زاید نکنید
دکتر عرفانی  متخصص پوست و مو، با اشاره به اینکه پر مویی معمولا در کل بدن ایجا می‌شود، گفت: پر مویی معمولا در نواحی مانند چانه، روی سینه و نواحی ران‌ها ایجاد می‌شود.

این متخصص پوست و مو با بیان اینکه یکی از علت‌های ایجاد موی زاید، اختلالات هورمونی است، اضافه کرد: یکی از علل ایجاد موهای زائد در زنان، افزایش سطح هورمون‌های مردانه است که علاوه بر رشد موهای زائد، موجب ریزش موی سر و ایجاد آکنه نیز می‌شود.

این متخصص پوست و مو با اشاره به اینکه یکی از روش‌های رفع موهای زاید و پرموئی، لیزر است، اضافه کرد: معمولا  ۷۰ درصد موهای ضخیم و مشکی با چندین مرتبه لیزر از بین می‌روند، البته افرادی که موی زاید دارند باید پیش از اقدام به لیزر موها، علل ایجاد آن را ریشه‌یابی و درمان کنند.

دکتر عرفانی ادامه داد: موی زائد معمولا در زنانی دیده می‌شود که مبتلا به کیست‌های تخمدانی هستند و این افراد بهتر است پیش از اقدام برای از بین بردن موهای زائد، دورهای درمانی را طی کرده باشند.

وی در خصوص درمان‌های طب سنتی و استفاده از برخی روغن‌ها مانند روغن مورچه به منظور کمتر شدن موی زاید، گفت: اطلاع خاصی در این زمینه ندارم، اما بهتر است افراد اقدام به درمان خودسرانه موهای زائد نکنند؛ زیرا چنین مشکلاتی به راحتی قابل درمان نیست.

موهای زائد

و چون احساس لذّت در تمام کارها و انتخابها، و نیک و بدهاى انسان، تعیین کننده است یعنى بدون آن، هیچ حرکتى و تلاشى از انسان صادر نمى شود و درک کننده آن یا روح دمیده شده است یا نفس انسانست. اگر شخصى با تعقّل و اندیشیدن که اولین دلیل براى اثبات انسان بودن اوست تصمیم گیرى نماید، بدون تردید در حوزه مخلوقیّت خود را، قانع مى کند و با علاقمندى، تسلیم کامل مدیریّت‏ خالق خویش مى گردد. در این صورت روح مقدّس در وجودش، با [من‏] وى یکى مى شود و از حقایق معنوى و خداپسند احساس لذّت مى کند، مانند، عبادت، جهاد، عدالت، و انصاف، زنده کردن معروف، و از بین بردن منکر، گفتار حق، یتیم نوازى، احترام به دیگران، و ….

منبع: isna.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.