چگونه بر هر ترسی غلبه پیدا کنید، درمان ترس کودک+فیلم

درمان ترس

کلیپ چگونه بر هر ترسی غلبه پیدا کنید؟ و موفق شوید


کلیپ درمان ترس کودک

 

حالا کدام مهندس و دانشمند قدرتمندى است که توانسته در یک بذر ریز و کوچک حقیقت بزرگى را با تمام ویژگیهایش قرار داده که با یک آبیارى دقیق، و قرار دادن در زیر خاک، [استارت‏] زده مى‏شود که تمام واقعیّات درون بذربا نظم ودقّت کامل اجرامى ‏گردد.

درمان ترس

باغبان زمین را آبیارى مى کند که در بذر اثر مى گذارد یعنى نباید از تأثیرگذارى خاک و آب [تغذیه‏] در شکوفایى بذر غفلت کرد خداى متعال در وجود انسان هم بذرى را کاشته که باید بر طبق دستورات الهى به آن رسیدگى شود.

این بذر حامل شخصیّت کامل و نورانى انسان است و تمام ویژگیهاى انسان کامل در آن قرار داده شده است. یعنى تصویر شخصیّت واقعى او به طور کامل در این بذر قرار گرفته است و مسئولیّت وى این است که بر طبق دستورات الهى، با آن رفتار نماید، چون پیچیدگیهاى موجود در آن به قدرى زیاد است به جز خالق متعال احدى را، قدرت تعریفش نباشد.

اگر به دنبال راهی برای غلبه بر ترس و اضطراب خود میگردید، این مطلب به شما در غلبه بر ترستان کمک میکند و راهی را برای رسیدن به موفقیت نشانتان میدهد.ترس

ترس
همه ما تا کنون شنیده ام که فردی می گوید «ریاضی من اصلا خوب نیست» یا «پرسیدن سوالاتتان از من هیچ فایده ای ندارد چون من هیچ چیزی در این مورد نمی دانم». اینها تنها دو مورد از مثال هایی هستند که مغزمان را درگیر آنها می کنیم و از رسیدن به اهداف و موفقیت هایمان جلوگیری می کنند. بسیاری از ما افکاری اشتباه را در مغزمان به راه می اندازیم و به این طریق به اهدافمان صدمه می زنیم. از سوی دیگر، اگر بپذیریم که توانایی هایمان بسیار ارزشمندند، این باور تاثیر خارق العاده ای بر زندگیمان خواهد داشت. اما چطور می توان به این نوع از تفکرات مثبت بازگشت و ترس هایی که به عملکرد و اهداف ما آسیب می زنند را نادیده گرفت؟ ما در اینجا ۴ توصیه کاربردی برای غلبه و نادیده گرفتن ترس ارائه کردیم که در کلیپ مشاهده کردید.

درمان ترس

وجود انبیاء و امامان معصوم (علیهم‏السلام) در هر زمان معرّف و مفسّر درون این بذر است که با درست انجام دادن مسئولیّت الهى، در مورد آن، حرکتها در درون بذر شروع گردید و از پوسته خاکى بدن بیرون مى‏زند و به تدریج حقایق و زیبائیهاى خود را آشکار مى‏ سازد.

چنانچه در قرآن از عصاره وجود پیغمبران، شخصیّت بى نظیر و یگانه جهان هستى یعنى پیامبر اسلام (صلى الله علیه و آله) نقل مى کند که مى فرماید:

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.