بروزرسانی و آپدیت جدید برای نسخه آپدیت Creators پاییزه ویندوز ۱۰

بروزرسانی و آپدیت جدید برای نسخه آپدیت Creators پاییزه ویندوز ۱۰

اگرچه بروزرسانی بزرگ Fall Creators ویندوز ۱۰ هفته آینده به طور رسمی و عمومی منتشر خواهد شد، اما کمپانی مایکروسافت یک آپدیت تجمیعی جدید را برای کاربران اینسایدر ویندوز ارائه کرده که در حال حاضر بیلد ۱۶۲۹۹٫۱۵ را مورد بررسی قرار می‌دهند.

این شرکت پس از انتشار بیلد ۱۶۲۹۹ که نسخه RTM یا در آستانه عرضه محسوب می‌شد، یک بیلد تجمیعی ۱۶۲۹۹٫۱۵ را نیز اوایل ماه میلادی جاری ارائه کرد. اما آپدیت جدید منتشر شده بیلد ۱۶۲۹۹٫۱۹ را در اختیار این کاربران قرار خواهد داد.

توجه داشته باشید که این یک بروزرسانی رسمی نبوده و تنها یک آپدیت تجمیعی است که در اختیار کاربران Insiders قرار گرفته و چند مشکل کوچک و بزرگ را پیش ار عرضه عمومی آپدیت Creators پاییزه ویندوز ۱۰ برطرف خواهد کرد. مایکروسافت در این باره می‌گوید:

این بروزرسانی تنها بهبودهای کیفی را در بر داشته و شامل ویژگی‌های جدید در سیستم عامل ویندوز ۱۰ نخواهد بود.

در زیر می‌توانید ببینید مایکروسافت چه مشکلاتی را در آپدیت Creators پاییزه با این بروزرسانی برطرف کرده است.

  • رفع مشکلی که پس از حذف یک برنامه، منجر به نصب مجدد آن پس از هر بار ری‌استارت، لاگ‌آف و یا لاگ‌این می‌شد.
  • بروزرسانی‌های امنیتی برای درایورهای سطح کرنل ویندوز، Microsoft Graphics Component، Windows kernel، Microsoft Windows Search Component، Windows TPM، Windows NTLM، Device Guard، Microsoft Scripting Engine، Windows Wireless Networking، Microsoft Windows DNS، Windows Server، Microsoft JET Database Engine و در نهایت Windows SMB Server.

بنظر می‌رسد این بیلد همان نسخه نهایی آپدیت Creators پاییزه ویندوز ۱۰ باشد و انتظار می‌رود مایکروسافت به زودی ایمیج‌های ISO بیلد ۱۶۲۹۹ نسخه Fall Creators Update ویندوز ۱۰ را ارائه کند. این نسخه جدید از ویندوز ۱۰ به صورت عمومی در تاریخ ۱۷ اکتبر، یعنی تنها ۳ روز دیگر منتشر خواهد شد. اما باتوجه به رویکرد جدید مایکروسافت در زمینه توسعه نرم‌افزاری و ارائه آپدیت‌ها، به نظر می‌رسد تمام کاربران قادر نخواهند بود که این آپدیت در همان روز انتشار رسمی تجربه کنند.

در واقع برخی دستگاه‌ها یا کاربران پس از عرضه عمومی این بروزرسانی، ممکن است حداقل ۶ ماه جهت دریافت این نسخه انتظار بکشند!

منبع: wccftech

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.