علوم تربیتی

برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها

برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها

فرمت فایل: پاورپوینت – ppt  
کتاب سبز – قابل ویرایش ) 
 
تعداد اسلاید : ۶۳ ۱ برندسازی شخصی در ورزش: بایدها و نبایدها ۱۰۰۰،۰۰۰۰،۰۰۰۰،۰۰۰ ریال = ؟ ۳ ۱۰۰۰،۰۰۰۰،۰۰۰۰،۰۰۰ ریال = یک اسم ۴ ۵ ۶ احساس شما از شنیدن نام باشگاه فوتبال رئال مادرید چیست؟ اولین چیزی که به ذهن‌تان می‌رسد چه چیزی است؟ ۷ ۸ ۹ برند برند در واقع جایگاهی است که شما در ذهن مشتریان دارید و هرچه این جایگاه قوی تر و مستحکم تر باشد موفقیت شما بیشتر خواهد بود. ۱۰ برندسازی دانشی است که با برتری…

دکمه بازگشت به بالا