بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای
بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای
عنوان پایان نامه: بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیرهای(همراه با پرسشنامه و کار آماری)پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: ۱۵۰
شرح مختصر:
امروزه افراد در محیطی زندگی می کنند که به طور روز افزون به سوی اقتصاد مبتنی بر خدمات پیش می رود. خدمات تنها به خدمات بانکی، پستی، بیمه ای، بهداشتی و آموزشی محدود نمی شود؛ بلکه اغلب محصولاتی که خریداری می کنیم مجموعی از خدمات را…