بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای

بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای

بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای

عنوان پایان نامه: بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره­ای(همراه با پرسشنامه و کار آماری)پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: ۱۵۰
شرح مختصر:
امروزه افراد در محیطی زندگی می کنند که به طور روز افزون به سوی اقتصاد مبتنی بر خدمات پیش می رود. خدمات تنها به خدمات بانکی، پستی، بیمه ای، بهداشتی و آموزشی محدود نمی شود؛ بلکه اغلب محصولاتی که خریداری می کنیم مجموعی از خدمات را…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.