بررسی تطبیقی موضوع محیط زیست در کتابهای علوم تجربی و علوم اجتماعی پایه ششم دبستان در کشور های ایران و عراق

بررسی تطبیقی موضوع محیط زیست در کتابهای علوم تجربی و علوم اجتماعی پایه ششم دبستان در کشور های ایران و عراق

بررسی تطبیقی موضوع محیط زیست در کتابهای علوم تجربی و علوم اجتماعی پایه ششم دبستان در کشور های ایران و عراق

چکیدههدف از انجام پژوهش توصیف میزان توجه به موضوع محیط زیست و میزان توجه به معضلات زیست محیطی در کتاب های علوم تجربی و اجتماعی پایه ی ششم در کشور های ایران و عراق می باشد و که بعد از بررسی تحلیل محتوایی با الگوی بردی مقایسه تطبیقی صورت می گیرد این پژوهش با استفاده از سیاهه های تحلیل که قبلا توسط پژوهش دیگری (قضاوی و همکاران ۱۳۸۹) تعیین روایی و اعتبار شده است انجام می پذیرد و روش آن ترکیبی از دو روش تحلیل محتوا و مطالعه ی تطبیقی است . داده ها با…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.