بررسی تأثیر گرایش به مشتری بر عملکرد با نقش میانجی گرایش به کارآفرینی مطالعه موردی:بانک مسکن کلانشهر قم

بررسی تأثیر گرایش به مشتری بر عملکرد با نقش میانجی گرایش به کارآفرینی مطالعه موردی:بانک مسکن کلانشهر قم

بررسی تأثیر گرایش به مشتری بر عملکرد با نقش میانجی گرایش به کارآفرینی مطالعه موردی:بانک مسکن کلانشهر قم

نوع فایل:PDFتعداد صفحات:۱۹
سال انتشار:۱۳۹۴
چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر گرایش به مشتری بر عملکرد با نقش میانجی گرایش به کارآفرینی انجام پذیرفت. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها، توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را مدیران و کارکنان بانک مسکن کلانشهر قم به تعداد ۰۵۱ نفر تشکیل داده اند که براساس جدول نمونه گیری استاندارد کرجسی مورگان ، ۰۱۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. برای -دسترسی به نمونه در این…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.