بررسی استراتژیهای بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران
بررسی استراتژیهای بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران
بررسی استراتژیهای بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایرانتعداد صفحات: ۱۵۰
مقدمه افزایش شدید جمعیت، کاهش ذخایر نفتی و تنزل تدریجی بازده چاهها، و بیاعتمادی نسبت به آینده این کالا در بازار جهانی و افزایش قیمت آن، لزوم ترمیم خسارات ناشی از جنگ تحمیلی و بازسازی اقتصاد ایران، بیتردید، نیاز ایران را به ارز خارجی افزایش خواهد داد و قابل پیشبینی است که اقتصاد ایران برای بازسازی و توسعه به ارز بیشتری نیازمند است و لذا…