بررسی استراتژی‌های بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران

بررسی استراتژی‌های بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران

بررسی استراتژی‌های بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران

بررسی استراتژی‌های بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایرانتعداد صفحات: ۱۵۰
مقدمه افزایش شدید جمعیت، کاهش ذخایر نفتی و تنزل تدریجی بازده چاه‌ها، و بی‌اعتمادی نسبت به آینده این کالا در بازار جهانی و افزایش قیمت آن، لزوم ترمیم خسارات ناشی از جنگ تحمیلی و بازسازی اقتصاد ایران، بی‌تردید، نیاز ایران را به ارز خارجی افزایش خواهد داد و قابل پیش‌بینی است که اقتصاد ایران برای بازسازی و توسعه به ارز بیشتری نیازمند است و لذا…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.