بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان

بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان

بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان

فهرست صفحهچکیده..۱
فصل یک: کلیات پژوهش
۱-۱-مقدمه……….۳
۱-۲-بیان مسأله…………۴
۱-۳-اهمیت و ضرورت پژوهش……..۷
۱-۴-اهداف پژوهش…………..۸
۱-۵-چهارچوب نظری پژوهش……۹
۱-۶-فرضیه های پژوهش………۱۰
۱-۷-متغیرهای پژوهش…….۱۰
۱-۸-تعریف نظری و عملیاتی…….۱۰
۱-۹-قلمرو پژوهش…..۱۱
فصل دوم: ادبیات پژوهش
۲-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳
۲-۲- مدل اثربخشی…………………………………………………………………………………………………………. ۱۴٫٫٫

محمد باقر

نظرات بسته شده است.