برای رسیدن به تحریک جنسی چه مقدار زمان لازم است؟

تحریک جنسی

برای رسیدن به ارگاسم چه مقدار زمان لازم است ؟

در طول آمیزش زمان مورد نیاز برای رسیدن به ارگاسم از فردی به فردی دیگر به طور قابل ملاحظه ای متفاوت است. عواملی مانند سن ، تجربه های قبلی جنسی و بعضی از داروها ، مدت زمانی را که فرد برای رسیدن به ارگاسم نیاز دارد ، تحت تاثیر قرار می دهند .

هم زنان و هم مردان می توانند با به کارگیری روش های مختلفی ارگاسم خود را به تاخیر اندازند، به عنوان مثال در بعضی از تمرین‌های هندویی – مانند: تانترا که تاکید بر،آمیزش به دلایل مذهبی شده است .

تحریک جنسی

رابطه جنسی در دوران نامزدی

در طی صدها سال تکنیک های پیشرفته ای به وجود آمده که به شخص این امکان را می دهند که انزال و ارگاسم خود را کنترل و به تاخیر اندازند.
در سال های اخیر نیز در کشورهای غربی از طربق یک سری کتاب ها ، تکنیک هایی آموزش داده شده است که بکارگیری آن ها منجر به رضایت جنسی بیشتر در فرد می شود (به عنوان مثال به کتابهای کنث ری استابز مراجعه نمایید.)

تحریک جنسی

مردان به طور معمول برای رسیدن به انزال به ۲ الی ۱۰ دقیقه آمیزش نیاز دارند. در مردانی که ارگاسم تاخیر یافته را تجربه می کنند ، این مدت به یک ساعت یا بیشتر افزایش می یابد.

مانفردوالدینگر و همکارانش عنوان کردند مردانی که انزال زودرس داشته و آن هایی که انزال دیررس دارند، در دور سر منحنی نرمال قرار می گیرند، فرضیه آن ها این است که همه افراد در طول زندگی خود ، به طور طبیعی گاه تجربه انزال زودرس و گاه تجربه انزال دیررس را دارند.

مطالعات نشان داده اند که اکثر زنان نیاز به زمان بیشتری به تحریک جنسی برای رسیدن به ارگاسم دارند. با این حال بعضی از زنان در عرض ۳۰ ثانیه پس از شروع خودتحریکی به انزال می رسند. اما اکثر زنان ارگاسم را پس از ۲۰ دقیقه تجربه می کنند.

 

منبع : مشاوره آنلاین مهکام

محمد باقر

نظرات بسته شده است.