برانکو ایوانکویچ: نمی دانم سرمربی تیم ملی چه کسی است

برانکو ایوانکویچ: نمی دانم سرمربی تیم ملی چه کسی است

برانکو ایوانکویچ: نمی دانم سرمربی تیم ملی چه کسی است

اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتقاد از نحوه دعوت فدراسیون فوتبال از بازیکنان تیم ملی اظهار داشت: واقعا نمی دانم سرمربی تیم ملی چه کسی است؟

به گزارش مهر، برانکو ایوانکویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم تا با فشار بالا روی اهدافمان میل به زدن گل داشته باشیم.

 

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره باخت یک بر صفر تیمش در بازی رفت مقابل الدحیل اظهار داشت: ما به حریف اجازه گلزنی ندادیم. الدحیل یکی از شانس های قهرمانی است. حالا باید در بازی برگشت هوشمندانه ظاهر شویم.

 

وی تصریح کرد: باید حواسمان را جمع کنیم و از فرصت هایمان در طول ۹۰ دقیقه استفاده کنیم.

 

ایوانکویچ درباره اظهار نظر قبلی کارلوس کی روش مبنی بر اینکه یا او باید در فوتبال ایران باشد یا سرمربی پرسپولیس، گفت: من هنوز نمی دانم سرمربی تیم ملی ایران چه کسی است و اصلا جزئیات اردوی تیم ملی به چه صورت است؟  باید بگویم حرفی هم نزدم که حالا بخواهم جواب دهم. از کسی که این جمله ها را گفته بخواهید تا پاسخ دهد.

 

وی درباره غیبت بیرانوند در تمرین پرسپولیس و حضورش در اردوی تیم ملی گفت: به او اعتماد دارم اما اگر بحث اعتماد نبود او می توانست بگوید به اردوی تیم ملی می روم اما سر از شمال کشور درآورد. نمی دانم روشی که فدراسیون برای دعوت از ملی پوشان گرفته است چگونه بود اما در همه جای دنیا دو هفته قبل از هر اردو نامه می زنند و بازیکن را می خواهند سپس نامه قطعی را می زنند و لیست را اعلام می کنند. همین اتفاق برای بشار رسن که به تیم ملی عراق دعوت شده است افتاد. همچنین بازیکن موظف است خودش را یک روز بعد از پایان اردو به باشگاه معرفی کند و اگر از یک قاره دیگر به تیم باشگاهی اش بر می گردد ۴۸ ساعت فرصت دارد.

 

سرمربی تیم ملی درباره عدم دعوت از تعداد بیشتری سرخپوش به اردوی تیم ملی افزود: من نمی دانم سرمربی تیم ملی چه کسی است آن وقت چگونه می توانم درباره موضوعات دیگر اظهار نظر کنم؟ این درست نیست که بازیکن را بخواهند با پیامک به تیم ملی دعوت کنند. خوشحال می شوم شاگردانم به تیم ملی کشورشان بروند اما نمی دانم لیست تیم ملی شامل کدام بازیکنان است.

 

وی درباره دیدار این تیم مقابل نود ارومیه در جام حذفی اظهار داشت: با انگیزه تمام در این رقابت ها حاضر می شویم تا بار دیگر به اهدافمان دست پیدا کنیم.

 

وی درباره لغو تمرین روز گذشته پرسپولیس افزود: از اینکه دو جلسه تمرین نکردیم خیلی ناراحتم. شرایط چمن خوب نبود و نتوانستیم تمرین کنیم.

 

برانکو وقتی بار دیگر با سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه کدام بازیکنان این تیم را لایق حضور در اردوی تیم ملی می داند، تصریح کرد: متوجه صحبت های من می شوید؟ هر ۱۱ بازیکن پرسپولیس لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند. من اصلا نمی دانم سرمربی این تیم چه کسی است و تعجب می کنم این سوالات را از من می پرسید. تا حالا دیده اید من علیه کسی حرف بزنم. اگر کسی با من مشکل دارد بی اطلاعم و از خودش بپرسید.

 

وی از انتقال قرضی مهدی شریفی به سپیدرود رشت خبر داد و گفت: این بازیکن به سپیدرود می رود و سپس به جمع ما باز می گردد.

 

ایوانکویچ بار دیگر با سوال خبرنگاری که از او پرسید اختلافش با کی روش به کجا خواهد رسید، گفت: این شخصی که شما از او اسم بردید چه کسی است؟ من نمی دانم سمت او چیست. اگر هم اختلافی با من دارد از خودش  بپرسید.

 

من بازیکنانم را برای بازیها با پیامک به اردو دعوت نمی کنم چون سبک و سیاقم با هر مربی دیگری فرق می کند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.