بازیگری که سالانه ۲۳۹ میلیون دلار درآمد دارد

بازیگری که سالانه 239 میلیون دلار درآمد دارد

بازیگری که سالانه ۲۳۹ میلیون دلار درآمد دارد

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,جورج کلونی
«جورج کلونی» بازیگر ۵۷ ساله آمریکایی در یک سال اخیر موفق به کسب درآمد هنگفت ۲۳۹ میلیون دلاری شده است. 

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس نیوز، نشریه اقتصادی فوربس جدیدترین فهرست از پردآمدترین چهره‌های سرشناس جهان در رشته‌های مختلف را منتشر کرد و «جورج کلونی» بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی با درآمد سالانه ۲۳۹ میلیون دلار پس از «فلوید می‌ودر» بوکسور آمریکایی در جایگاه دوم این فهرست قرار گرفت تا در یک سال گذشته از هر سینماگر و بازیگری در جهان درآمد بیشتری داشته باشد.

 

«جورج کلونی» اولین بار برای بازی در سریال‌های «حقایق زندگی» و «روزان» به عنوان یک بازیگر مطرح شد اما بازی در نقش دکتر «دو راس» در سریال «ER»  بود که برای او دو جایزه «امی» و سه جایزه «گلدن گلوب» به ارمغان آورد. وی در سال ۱۹۹۹ برای حضور در صنعت سینما، بازی در سریال «ER» را رها کرد و از آن زمان تاکنون شش‌بار (برای بهترین بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی و تهیه‌کنندگی) نامزد کسب جایزه اسکار شده است که یک‌بار برای فیلم «سیریانا» در سال ۲۰۰۵ موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و در سال ۲۰۱۲ نیز در مقام تهیه‌کننده در کنار «بن افلک» و «گرنت هسلا» اسکار بهترین فیلم را برای تهیه‌کنندگی «آرگو» به دست آورد.

 

«کلونی» تاکنون فیلم‌های «اعترافات یک ذهن خطرناک» (۲۰۰۲)، «شب بخیر و موفق باشید» (۲۰۰۵)، «کلاه‌چرمی‌ها» (۲۰۰۸)، «عید مارس» (۲۰۱۱) و «مردان تاریخی» (۲۰۱۲) را در مقام کارگردان مقابل دوربین برده است.

 

در فهرست پردرآمدترین سلبریتی‌های جهان پس از «فلوید می‌ودر» (۲۸۵ میلیون دلار) و «جورج کلونی» (۲۳۹ میلیون دلار)، «کایلی جنر» با درآمد ۱۶۶٫۵ میلیون دلاری قرار گرفته است که در حال تبدیل شدن به جوان‌ترین میلیونر جوان و مستقل آمریکایی است.

 

«جودیت شایندلین» وکیل آمریکایی با ۱۴۷ میلیون دلار، «دواین جانسون» بازیگر آمریکایی معروف به راک با ۱۲۴ میلیون دلار، گروه موسیقی بریتانیایی کُلدپلی با ۱۱۵٫۵ میلیون دلار، «لیونل مسی» ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا با ۱۱۱ میلیون دلار، «اد شیران» خواننده انگلیسی با ۱۰۸ میلیون دلار و «کریستیانو رونالدو» با ۱۰۸ ملیون دلار در مکان‌های چهارم تا دهم پردرآمدترین چهره‌های مشهور جهان در یک سال اخیر قرار گرفته‌اند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.