انجمن سخت‌افزار اروپا: HUAWEI P20 Pro، بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۸

انجمن سخت‌افزار اروپا: HUAWEI P20 Pro، بهترین گوشی هوشمند سال 2018

انجمن سخت‌افزار اروپا: HUAWEI P20 Pro، بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۸

بهترین گوشی هوشمند,گوشی هوآوی,گوشی HUAWEI P20 Pro

 
به تازگی HUAWEI P20 Pro عنوان بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۸ میلادی را در فرایند انتخاب بهترین‌های سخت‌افزار اروپا (European Hardware Awards) در سال ۲۰۱۸ میلادی  که توسط انجمن سخت‌افزار اروپا (European Hardware Association) برگزار شد به خود اختصاص داد. این عنوان، یکی دیگر از عناوین بین‌المللی است که سری Huawei P20 در بازه زمانی سه ماهه پس از عرضه به بازار، به خود اختصاص داده است. بازار و مشتریان، مکرراً توجه و علاقه خود را به سری Huawei P20 ابراز کرده‌اند.
 
فرایند انتخاب بهترین عناوین سخت‌افزاری اروپا توسط انجمن سخت‌افزار اروپا ترتیب داده می‌شود تا انتخاب بهترین‌های حوزه الکترونیک در بازار اروپا را توسط سردبیران با تجربه از سراسر جهان شاهد باشیم. در انتخاب بهترین‌ها در سال ۲۰۱۸ میلادی، بیش از ۱۰۰ سردبیر، آرای خود را برای محصولات مورد علاقه از ۴۲ دسته متفاوت، شامل محصولات سخت‌افزاری نظیر گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی و مولفه‌های مربوط به کامپیوترهای شخصی، ثبت کردند که در پایان، HUAWEI P20 Pro عنوان بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۸ میلادی را به خود اختصاص داد.

Li Xiaolong جانشین بخش گوشی همراه هواوی در این خصوص می‌گوید: این نتیجه، عامل با ارزش دیگری را که Huawei P20 Pro می‌تواند به آن ببالد نشان می‌دهد. علاوه بر این، تاکیدی است بر این نکته که محصولات این شرکت مورد توجه مصرف‌کنندگان و بازار قرار گرفته‌اند. ما مفتخریم که چنین افتخاری را بدست آورده‌ایم.

تا پیش از این، سری HUAWEI P20 به دلیل کیفیت عالی محصول و کاربرپسند بودن آن، عناوین مختلفی را بدست آورده بود. در میان این عناوین می‌توان به دریافت لقب بهترین گوشی هوشمند ویژه عکس‌برداری در انجمن جهانی خبری عکس‌برداری فنی (TIPA) در سال ۲۰۱۸ میلادی اشاره کرد که باعث شد این محصول، به عنوان استاندارد جدیدی برای عملکرد گوشی‌های هوشمند در بخش عکس‌برداری، مشخص شود.

عناوین سالیانه انجمن TIPA، لقب اسکار را در حوزه تجهیزات عکاسی یدک می‌کشند. با توجه به فرایند مستقل رای‌گیری در TIPA، تنها محصولاتی که به واقع ارزش تحسین را دارند، می‌توانند عناوین برتر این انجمن را به خود اختصاص دهند. با این تفاسیر، عناوین اختصاص داده شده، منصفانه‌تر و معتبر‌تر خواهند بود. در چنین سطح بالایی از ارزیابی، این عنوان برای دومین سال متوالی به سری HUAWEI P اختصاص یافته است.

 

بهترین گوشی هوشمند,گوشی هوآوی,گوشی HUAWEI P20 Pro

 
در چین نیز از سری HUAWEI P20 به نیکی یاد می‌شود. در کنفرانس CES ASIA2018 که به تازگی پایان یافته، HUAWEI P20 Pro عنوان رسمی محصول مورد پسند و معتبر را در کنار عنوان بهترین محصول CES Asia به خود اختصاص داد.
 
سری HUAWEI P20 Pro به اتفاق آرا عناوین حرفه‌ای داخلی و بین‌المللی را به خود اختصاص داده که همین امر ثابت می‌کند کیفیت عالی این محصول، قلب متخصصان را در این کشور تسخیر کرده است.

 

بهترین گوشی هوشمند,گوشی هوآوی,گوشی HUAWEI P20 Pro

 
سری HUAWEI P20 تحسین همگانی را از طرف رسانه‌های بین‌المللی نیز به همراه داشته است. رسانه‌های سطح اول در اروپا شامل Pocket-lint و CONNECT به HUAWEI P20 Pro بالاترین امتیاز را داده‌اند که این امر نشان می‌دهد کیفیت ساخت عالی HUAWEI P20 PRO در سراسر جهان، عمیقاً ریشه دوانیده است.
 

بهترین گوشی هوشمند,گوشی هوآوی,گوشی HUAWEI P20 Pro

 
به دست آوردن اعتبار در چنین ابعاد وسیعی، ساده نیست. سری HUAWEI P20 از طراحی رنگ با ساختاری تدریجی بهره‌مند شده تا زبان طراحی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند ایجاد کند. طراحی بی‌سابقه سه دوربینه لایکا (Lecia) نیز سطح عکس‌برداری با موبایل را به استانداردهای عکس‌برداری حرفه‌ای ارتقا داده تا سنگ محک و معیار تازه‌ای را برای کل بازار ایجاد کند. به ثبت رساندن این تعداد عنوان، نتیجه تلاش بی‌وقفه سری HUAWEI P20 بوده و تنها نوآوری انقلابی و قدرت زیاد می‌تواند این مزیت را تحکیم کند.

در پایان لازم به ذکر است هم اکنون در جشنواره تابستانی هوآوی ده ها گوشی Huawei P20 Pro به قید غرقه به کاربران اهدا می شود.

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت زیر مراجعه بفرمایید:
http://huaweistars.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.