اقدام پژوهی آموزگار استثنایی چگونه توانستم دانش آموزم شهلا که دیر آموز بود را به درس خواندن علاقه مند کنم؟

اقدام پژوهی آموزگار استثنایی چگونه توانستم دانش آموزم شهلا که دیر آموز بود  را به درس خواندن علاقه مند کنم؟

اقدام پژوهی آموزگار استثنایی چگونه توانستم دانش آموزم شهلا که دیر آموز بود را به درس خواندن علاقه مند کنم؟

اقدام پژوهی آموزگار استثنایی چگونه توانستم دانش آموزم شهلا که دیر آموز بود را به درس خواندن علاقه مند کنم؟در قالب ورد و قابل ویرایش در ۴۱صفحه بهترین نمونه در فضای مجازیچکیده:
با توجه به ویژگی های دانش آموزان دیرآموز متخصصان تشهلام و تربیت عادی و استثنایی عموماً بر این باورند که چون این قبیل دانش آموزان از نظر رشد ذهنی تفاوت کمی با دانش آموزان عادی دارند بهتر است در مدارس عادی و همراه سایر همسالان خود تحصیل کنند. در آموزش کودکان دیرآموز…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.