افشای گاف بزرگ وکلای رونالدو در پرونده تجاوز به مدل آمریکایی

افشای گاف بزرگ وکلای رونالدو در پرونده تجاوز به مدل آمریکایی

افشای گاف بزرگ وکلای رونالدو در پرونده تجاوز به مدل آمریکایی

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کریستیانو رونالدو
وکلای کریستیانو رونالدو به اشتباه فاز جدیدی از پرونده تجاوز این ستاره پرتغالی را به آغاز کردند. 

به گزارش ایلنا، شب گذشته اسناد منتشر شده نشان داد که وکلای کریستیانو رونالدو سعی در تغییر داستان خود در مورد تجاوز به عنف به یک مدل داشته است. تیم حقوقی ستاره یوونتوس، در ایمیل خود، در مورد رابطه بین این بازیکن با کاترین میورگا، ۳۴ ساله صحبت می‌کند.

 

ماجرا درباره پرسش‌نامه‌ای است که رونالدو، ۳۳ ساله پس از رابطه جنسی با خانم مایورگا در یک هتل در ماه ژوئن سال ۲۰۰۹، به همراه وکلای خود ایجاد کرده است. نشریه اشپیگل در گزارشش اذعان کرده بود در پرسشنامه‌ای که رونالدو کامل کرده، درباره برخورد او با میورگا تناقضاتی وجود دارد و در دسامبر ۲۰۰۹، نسخه دوم این سند با پاسخ‌های مختلفی مطرح شد!

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کریستیانو رونالدو

 

در دومین پرسشنامه رونالدو هرگونه ادعا درباره عدم رضایت میورگا را رد می‌کند! ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، به طور عمومی، همه شایعات را رد کرد و اظهار داشت که یک هکر جعل پرونده‌ها را برعهده داشته تا او را مجرم نشان بدهد.

 

اما اشپیگل در ایمیل جدیدش می‌گوید که پرسشنامه اصلی “نمی‌تواند یک سند جعلی باشد”. آنها گفتند که وکلای رونالدو صحبت‌های را انجام می‌دهند و مدارکی را به کار می‌برند و از عباراتی بهره می‌برند که پیش از این رونالدو در اظهاراتش از آنها استفاده کرده بود. یکی از سوالات مطرح شده این است که چگونه عبارات پرتغالی را ترجمه می‌کنند چرا که متن ترجمه شده توافقات ستاره پرتغالی و میورگا متفاوت است.

 

ستاره پرتغالی طی چند وقت اخیر همواره چنین ادعایی را رد کرده است و باید دید با افشاگری جدید نشریه آلمانی وکلای این بازیکن چه واکنشی به آن خواهند داشت.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.