اعترافات عاملان ٢ جنایت خانوادگی بسیار وحشتناک

جنایت

 

اعترافات عاملان ٢ جنایت خانوادگی

جنایت

 

عاملان دو جنایت خانوادگی بعد از بازداشت از سوی کارآگاهان جنایی به ارتکاب قتل اعتراف کردند. یکی از متهمان همسرش را به قتل رسانده و دیگری خواهرش را کشته است. کارآگاهان جنایی استان چهارمحال‌وبختیاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر مرگ زن ۴٠ ساله به علت برق‌گرفتگی تحقیقات خود را آغاز کردند و به‌دنبال سرنخ‌هایی، از جمله وجود اختلافات خانوادگی و خراشیدگی و کبودی در ناحیه گردن مقتول، همسر این زن مظنون شدند و او را دستگیر کردند.

شرق؛ متهم در بازجویی‌ها ابتدا منکر هرگونه نقشی در قتل همسرش شد، اما در مواجهه با دلایل و مدارک ارائه‌شده، لب به اعتراف گشود و گفت: زمانی که فرزندانم مدرسه بودند با توجه به اختلافات قبلی، با جدال لفظی بین من و همسرم و از دست‌دادن کنترل خود، همسرم را با استفاده از روسری خفه کردم. سپس برای صحنه‌سازی رشته سیم برقی را به بدن او وصل کرده و در تماس با پلیس ١١٠ مرگ همسرم را به علت برق‌گرفتگی گزارش کردم. دومین جنایت در استان فارس اتفاق افتاد و کارآگاهان وقتی از آن باخبر شدند که جوانی با مرکز فوریتی‌های پلیسی ١١٠ تماس گرفت و اعلام کرد خواهرش را کشته است.

جنایت

جنایت

او سپس نشانی محل سکونتش را به پلیس داد. مأموران وقتی در محل حاضر شدند جنازه غرق در خون دختری جوان را که به‌نظر می‌رسید هدف ضربه چاقو قرار گرفته است، مشاهده کردند. در ادامه متهم به نام جمشید تحت بازجویی قرار گرفت. او گفت: «من و خواهرم در خانه پدری‌مان تنها زندگی می‌کردیم از مدت‌ها قبل به خواهرم جمیله ظنین شده و حتی با او سر این موضوع مشاجره کرده بودم. چند روز قبل هم بر سر همین مسئله با هم دعوا کردیم بعد از آن قهر بودیم و کاری به هم نداشتیم تا اینکه شب حادثه خواهرم نیمه‌شب به خانه بازگشت. من که از این رفتارهای او به‌شدت عصبانی بودم دلیل تأخیرش را پرسیدم که جواب داد کارهایش به من ربطی ندارد. همین حرف باعث شد دوباره مشاجره شروع شود. خواهرم حین دعوا به من حمله کرد و من هم او را به زمین کوبیدم و با چاقو زخمی‌اش کردم البته فکر نمی‌کردم اتفاق خاصی افتاده باشد.

بعد از آن رفتم خوابیدم. حدود ساعت سه بعدازظهر بود که بیدار شدم و دیدم خواهرم در همان‌جایی که دعوا می‌کردیم روی زمین افتاده است. جلو رفتم و فهمیدم بدنش سرد است. به‌شدت ترسیده بودم. هرگز فکر نمی‌کردم همان یک ضربه باعث مرگ او شود. در‌حالی‌که نمی‌دانستم چه‌کار کنم با برادرم تماس گرفتم و او به من گفت بهتر است به پلیس تلفن کنم و واقعیت را بگویم».بنا بر این گزارش، این متهم و مرد همسرکش در بازداشت به‌سر می‌‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.