استراتژی های رقابت ، در بازار بی‌رقیب

استراتژی های رقابت ، در بازار بی‌رقیب

استراتژی های رقابت ، در بازار بی‌رقیب

عنوان مقاله: تحقیقات بازارایابی در بازارهای داخلی (بررسی سطح رقابت) (مورد مطالعه: استراتژی های رقابت ، در بازار بی‌رقیب)
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: ۲۱
شرح مختصر:
هدف از این مقاله، بررسی تفکر جدیدی درباره‌ استراتژی بازاریابی است. استراتژی و نوآوری در روشهای مرسوم، بر خلق ایده در محدوده تعیین شده و ساختار یافته صنایع موجود تمرکز دارد. نوآوری یک پدیده اتفاقی است که توسط تعداد محدودی از افراد درون شرکت، که معمولا در بخش تحقیق و توسعه…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.