ارزشیابی برنامه درسی در دانشگاه فرهنگیان(پردیس های استان سیستان و بلوچستان)، بر اساس اسناد بالا دستیword
ارزشیابی برنامه درسی در دانشگاه فرهنگیان(پردیس های استان سیستان و بلوچستان)، بر اساس اسناد بالا دستیword
چکیدههدف از پژوهش حاضر، ارزشیابی برنامه درسی پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان بر اساس اسناد بالا دستیبوده است.
روش پژوهش حاضر، ارزشیابی با استفاده از الگوی (CIPP) بود. جامعه آماری این تحقیق شامل ۱۰۰ نفر از اساتید مؤظف و غیرمؤظف شاغل در پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ بوده است که با استفاده از جدول مورگان تعداد ۸۰ نفر از آنان با روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای…