اثر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران، استان گیلان)

اثر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران، استان گیلان)

اثر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران، استان گیلان)

فهرستعنوان………………. صفحه
۱-۲)بیان مسئله. ۴
۱-۳)اهمیت و ضرورت تحقیق.. ۷
۱-۴)اهداف تحقیق.. ۹
۱-۴-۱)هدف علمی پژوهش… ۹
۱-۴-۲)اهداف کاربردی پژوهش… ۹
۱-۵)سوالات تحقیق.. ۱۰
۱-۵-۱)سوال اصلی که در رابطه با این تحقیق مطرح می باشد:۱۰
۱-۵-۲) سوالات فرعی در رابطه با این تحقیق به شرح زیر می باشند:۱۰
۱-۶)فرضیات تحقیق.. ۱۱
۱-۶-۱)فرضیه اصلی.. ۱۱
۱-۶-۲)فرضیات فرعی تحقیق.. ۱۱
۱-۷)تعاریف متغیرها۱۲
۱-۷-۱)تعاریف مفهومی متغیرها۱۲
۱-۸) قلمرو تحقیق:۱۶
۱-۸-۱) قلمرو موضوعی:۱۶
۱-۸-۲) قلمروی مکانی:۱۶
۱-۸-۳)قلمرو…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.