آیا خوانندگی و طلاق آزاده صمدی بازیگر زن ایرانی حقیقت دارد؟

طلاق و خوانندگی آزاده صمدی

آزاده صمدی یکی از بازیگران صدا و سیمای ایران است، خبری به گوش رسید که از همسرش جدا شده است و طلاق گرفته است . آیا آزاده صمدی از همسرش هومن سیدی طلاق گرفت؟ آیا خبر طلاق آزاده صمدی از همسرش صحت دارد؟ چه علتی سبب شد آزاده صمدی از همسرش طلاق بگیرد؟

کلیپ اول درباره این آیا آزاده صمدی از همسرش هومن سیدی طلاق گرفته است، صحت دارد؟ از زبان خودش بشنوید


  کلیپ دوم خوانندگی آزاده صمدی فاش شد.آیا خوانندگی این بازیگر زن صحت دارد؟

طلاق و خوانندگی آزاده صمدی

ایا به راستی خوانندگی برازنده یک زن است؟ آیا یک زن مجوز دارد که صدایش را جلو مردان ظاهر کند، آن هم صدای نازک و ظریف خود را؟ خوانندگی زن یکی از بحث هایی است که امروز در جامعه ما راه افتاده است.خیلی از زن ها برای رسیدن به این آرزو صبح تا شب تلاش می کنند یک از همین زن ها آزاده صمدی است. یک بازیگر زن که الگوی جوانان است می خواهد خواننده شود. بازیگر لخت زن ، البته لخت به معنای این است که موها و صورت خود را بدون شرم و حیا جلو نامحرمان آزاد می گذارد.

هومن سیدی شوهر سابق آزاده صمدی در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون زندگی خصوصی‌اش واکنش نشان داد. سیدی در اینستاگرامش نوشت:

دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده.

بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده.

طلاق و خوانندگی آزاده صمدی

بیوگرافی از آزاده صمدی

تصویر زیر عکسی از آزاده صمدی با همسرش یعنی هومن سیدی است .

آزاده صمدی (متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان) بازیگر سینما،و تلویزیون ایرانی است. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید.
آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۶۷ در لاهیجان به دنیا آمد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند. در تئاتر «بی‌شیر و شکر» حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس در تله‌تئاتر «دریاروندگان» محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی «راه بی‌پایان» با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد. وی در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» با کارگردانی هومن سیدی و «هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید» نیز بازی کرده‌است.

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد وی در سال ۱۳۹۲ از هومن سیدی طلاق گرفت.وی در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.البته انسان باید حرف حق را حتی از دشمن خود قبول هم باشد قبول کند.واضح است چه کسانی از میر حسین موسوی حمایت می کنند.

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار راه بی پایان شناختند. جدای از داستان سریال و ویژگی هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آنها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود. صمدی و سیدی در این سالها همکاری های مشترک زیادی با هم داشتند. آزاده در سال ۹۱ در فیلم همسرش “آفریقا” بازی کرد و با اینکه این فیلم اولین تجربه رسمی سیدی در زمینه کارگردانی بود خیلی مورد توجه قرار گرفت.

عواقب طلاق در کشور بسیار وحشتناک و غیر قابل پیش‌بینی است و مسئولان مربوطه باید در این زمینه فکری کنند.

اما حکم شرعی خوانندگی زن در دین اسلام:

گوش دادن به موسیقى غیر لهوى که خواننده اش زن است براى بانوان چه حکمى دارد؟

همه مراجع: به طور کلى گوش دادن به غنا و خوانندگى دیگران (خواه مرد باشد یا زن) حرام است هر چند آهنگى که همراه آن نواخته مى شود از نوع غیر لهوى آن باشد.

  • [۱]. امام، تحریر الوسیله، ج ۱، المکاسب المحرمه، س ۱۳؛ فاضل، جامع المسائل، ج ۱، س ۹۷۸؛ خامنه اى، اجوبه، س ۱۱۳۲؛ صافى، هدایه العباد، ج ۱ م ۱۶۹۷؛ نورى، توضیح المسائل، مسائل مستحدثه؛ بهجت، وسیله النجاه، ج ۱، م ۱۴۴۹؛ تبریزى، صراط النجاه، ج ۵، س ۱۱۵۱ و ۱۱۶۲؛ مکارم، استفتائات، ج ۲، س ۷۰۱؛ وحید، منهاج الصالحین، ج ۳، م ۱۷ و سیستانى، منهاج الصالحین، ج ۲، م ۲۰٫(احکام ازدواج،پرسمان).

   دیگر لینک ها:

پیشنهادهای جنسی و نامشروع در تهران به بازیگر زن

حکم خوردن منی و لیسیدن آلت تناسلی زن توسط شوهر و بالعکس+فیلم

زنده به گور کردن یک دختر زیبا توسط پدر و برادر خود

رقص زن هندی در برنامه دور همی پخش شده از صدا و سیما با حضور مهران مدیری

کلیپ پیرمرد عصبانی که با چکش شیشه های بانک ملی را خرد کرد

وقتی زن گیس بلند و زیبا توسط راننده خسته زیر گرفته می شود

مهران مدیری عاشق دختر می شود. کشیده خوردن مهران از دختری

عاقبت شوخی جنسی با دختر رزمی کار در آسانسور

اظهار نظر جنجالی مهران مدیری درباره هنرمندان، بازیگران و دخترش

کلیپ دختر زیبای کرد تک تیر انداز ضد داعشی

کلیپ لحظه جنایات تروریست های داعشی در اهواز

وقتی سگ پلیس مجرم را لخت از ماشین بیرون می آورد و تکه تکه می کند

پسران تهرانی که دقیقا مثل دختر هستند و خود فروشی جنسی می کنند

وقتی تمساح، دختر جوان و زیبا را می بلعد.

وقتی پلنگ با یک ترفند تمساح را شکار می کند

دوقلوهای دختر بهم چسبیده آمریکایی بیست ساله

کلیپ دختر زیبا که شماره موبایلش رو روی ماشین ها می نوشت

وقتی بچه شیر روی دختر جوان و برهنه ادرار می کند

دختر بازی و چشم چرانی مهران غفوریان در برنامه تلویزیونی

وقتی راسو برای شکار، خرگوش را هیپنوتیزم می کند.

دختری که ریش دارد و مورد اذیت جنسی واقع می شود

پیشگیری از پوکی استخوان با چند دستور آسان طب سنتی

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.