آهنگ جدید حامد زمانی درباره اربعین حسینی

آهنگ جدید حامد زمانی درباره اربعین حسینی

خواننده جوان و مذهبی حامد زمانی آهنگی جدیدی درباره پیاده روی اربعین خوانده است که اکنون این آهنگ آماده دانلود است و این آهنگ را برای شما آماده کردم و گذاشتم امیدوارم استفاده کنید. بله پیاده روی اربعین واقعا عشق می خواهد و همگان توفیق این سعادت نصیب حالشان نمی شود . بله اربعین عشق عاشقان است

کسانی که به امامشان عشق دارند اربعین را رها نمی کنند .اگر هم نمی توانید به پیاده به کربلا روید زیارت امام حسین علیه السلام را فراموش نکنید. مهم آن زیات قلبی است که با عشق انجام شود. چه بهتر که انسان در همه حالات خدا و اهل بیت را فراموش نکند .این ها هستند که مایه امان اهل زمین می باشند. بله در احادیث هم آمده است که به وسیله این ها است که بلا از انسان دور می شود.اربعین .

موضوع اربعین حسینی اطلاعات بسیار خوبى را در اختیار انسان‏ ها بویژه نسل‏هاى جدید مى‏ گذارد زیرا جایگاه خاندان و والدین هر کس در افکار عمومى وضعیت فرزندانشان را روشن مى‏ سازد چون اعتبار شاخه‏ هاى هر درختى به تنه آن بازمى گردد و بلکه فرزندان عصاره وجود پدران و مادرانشان هستند چه اگر پدر و مادر و جَدّ کسى چنان قداستى داشته باشند که پروردگار متعال آنها را همراز و هم اسرار خود و حامل آیات و بلکه آنان را بزرگترین آیت و نشان خود برگزیده باشد. قطعاً ثمره وجودشان فرزندانى همرنگ خودشان خواهند بود زیرا نقش رحم مادر در پروراندن نطفه در طول نه ماه نقش بسیار مهم و کلیدى دارد و نمى‏توان از آن غفلت کرد چنانچه در زیارت اربعین آنحضرت و زیارت وارث به این موضوع بسیار مهم تصریح شده است‏.

در زیارت امام حسین می خوانیم شهادت مى‏ دهم که نطفه تو در صلب‏هاى بلند مرتبه مردان شریف بشکل نورى بود و در رحم پاکیزه مادران معصومه قرار گرفتى که به هیچ نوع پلیدى‏هاى دوران جاهلیت آلوده نبودند.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.