آموزش زبان انگلیسی آنلاین همراه با متخصصان این فن یاد بگیرید

یادگیری زبان انگلیسی آنلاین با فرادرس


انگلیسی را به صورت آنلاین همراه با متخصصان این فن یاد بگیرید


آیا می دانستید با یادگیری آموزش زبان انگلیسی آنلاین از طریق سایت فرادرس در هر سن و سالی به میلیون ها زبان آموز در سراسر جهان می پیوندید و به راحتی مثل زبان مادری خود صحبت کنید، بله با یادگیری این فن حتی انگلیسی در سفر را به راحتی صحبت می کنید.

یادگیری سریع زبان انگلیسی با متدی راحت و جدید

اولین روش حضور در کلاس درس، که این روش نیاز به صرف وقت و طی مسافت های حتی طولانی و خسته کننده ای دارد، این روش به طور کلی منسوخ نشده و الان هم شاید ۷۰ در صد از مردم از این روش استفاده می کنند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی
آموزش آنلاین زبان انگلیسی

روش دوم، که این روش بسیار راحت تر و آسان تر از روش اول هست، آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین است. بله با این روش زبان انگلیسی را در خانه یا محل کار یا تفریح یا هر جای دیگری به راحتی یاد می گیرید. در این روش نیاز به طی مسافت طولانی و حضور در کلاس درس نیست، حتی می توانید با رایانه یا لب تاب و با حتی با گوشی موبایل خود مکالمه انگلیسی را مسلط شوید.

بهترین و آسان ترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی


ما روش دوم را به شما پیشنهاد می کنیم، روشی آسان و کم هزینه و حتی با کیفیت تر از روش اول. ما شما راهنمایی می کنیم که روش دوم را انتخاب کنید و به شما برای آموزش زبان انگلیسی آنلاین سایت فرادرس را پیشنهاد می کنیم.


اساتید زبان خارجی فرادرس که بسیار واجد شرایط و ماهر هستند در کنار شما می باشند و ابزارهای مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند تا به شما کمک کنند با اطمینان در دنیای واقعی تعامل داشته باشید و با آموزش زبان انگلیسی به موفقیت شغلی و شخصی خود دست پیدا کنید.

هدف اصلی اساتید حرفه ای ما به دانش آموزان در سراسر جهان فقط حرفه ای و مسلط شدن به زبان انگلیسی است. شما به راحتی می توانید به صورت آنلاین به آموزش زبان های خارجی بپردازید و از این آموزش ها نهایت لذت را ببرید..:


چرا باید زبان خارجی دیگری یاد بگیریم؟

“من دوست دارم زبان دیگری یاد بگیرم ، اما …” به راستی چرا یادگیری زبان دوم مهم است؟ هدف از یادگیری زبان انگلیسی چیست؟
در مدت سال‌های زندگی ام همواره دلایلی برای یاد نگرفتن زبان انگلیسی شنیدم و موقعی که با دقت فکر کردم و این دلایل را بررسی کردم، به این نتیجه رسیدم که آموزش زبان های خارجی خیلی می تواند در زندگی من مفید باشد.

 یادگیری زبان انگلیسی آنلاین
یادگیری زبان انگلیسی آنلاین با فرادرس


به طور خلاصه یادگیری زبان انگلیسی نتایج لذتی بخشی دارد از جمله:

۱- با یادگیری این زبان فرصت های شغلی جدید برای خودم ایجاد می کنم، لابد می پرسید چگونه با یادگیری زبان خارجی فرصت های شغلی برایم ایجاد می شود. در پاسخ به این سوال می گویم که وقتی مکالمه انگلیسی را مسلط شوم، می توانم در یک شرکت بین المللی استخدام شوم و با مشتریانی که انگلیسی زبان هستند صحبت و آن ها را راهنمایی کنم.


۲-شما در طول تعطیلات به شهر مورد علاقه خود می روید ، اما نمی توانید با کسی صحبت کنید زیرا همه به زبان انگلیسی مادری صحبت می کنند، یا بعضی اوقات در سفر خارجی به فروشگاه می روید و می خواهید چیزی بخرید یا می خواهید آدرسی سوال کنید، این جاست که به ضرورت یادگیری آموزش زبان انگلیسی پی می برید.


۳- با یادگیری زبان انگلیسی فعالیت مغز خودم را تقویت کنم. بهبود حافظه ، افزایش توانایی ، افزایش توجه و….همگی از فواید یادگیری زبان انگلیسی هستند.

آیا می دانستید دانشمندان مغز را به یک ماهیچه تشبیه می کنند و معتقدند با تمرین های درست و اصولی، عملکرد مغز افزایش می یابد. توجه داشته باشید که یادگیری زبان خارجی شامل حفظ یک سری قوانین و لغات است، که اگر این اصول رعیات شود به قوی شدن “ماهیچه ی” مغز و فکر کمک می کند. اجرای تمرینات اصولی حافظه ی کلی را تقویت می کند، تحقیقات دانشمندان نشان می دهد که کسانی که دو زبان را یاد می گیرند در حفظ لیست های خرید، و مسیرها و…عملکرد بهتری نسبت به بقیه افراد دارند..

۴-با یادگیری زبان انکلیسی مهارت های تصمیم گیری تقویت می شود.

تحقیقاتی در دانشگاه برلین و…انجام داده اند که کسانی که علاوه بر زبان مادری خود، زبان دیگر را مسلط می شوند، در دوران زندگی خود تصمیمات منطقی تر و اصولی تری نسبت به بقیه می گیرند.

رسالت فرادرس در آموزش زبان انگلیسی آنلاین

ما در سایت فرادرس دوره های آنلاین و بسیار کاربردی برای شما فراهم کرده ایم که با شرکت در این دوره تبدیل به یک فرد ماهر و مسلط به زبان انگلیسی انعطاف پذیر و شخصی سازی شده متناسب با سبک منحصر به فرد یادگیری شما را ارائه می دهیم.

سایت فرادس به شما کمک می کند که “آموزش مکالمه زبان انگلیسی” را یاد بگیرید.

مهم نیست در چه سطحی مکالمه را میدانید، سایت فرادرس از صفر تا صد شما را آموزش می‌دهد.

اگر صحبت کردن به زبان انگلیسی برای شما بسیار مشکل است و اصلا آشنایی با قواعد مکالمه زبان انگلیسی ندارید، یا بارها اراده کرده اید که مکالمه را یاد بگیرید ولی شکست خوردید، نگران نباشید با فرادرس دیگر نگران یادگیری مکالمه زبان نباشید.

ما به شما اصول، روش و تکنیک های مختلف را آموزش می دهیم به طوری که روان و اصولی یاد بگیرید و از مکالمه زبان انگلیسی لذت ببرید.

همانطور که گذشت یکی از فواید یادگیری زبان انگلیسی، مکالمه آسان در سفر می باشد. اگر می خواهید در این راه موفق شوید باید به صورت آنلاین، جدی و مستمر به این مساله بپردازید. باید اطراف و دور بر خود را با عبارات انگلیسی پر کنید و دائم در تمامی لحظات عبارات انگلیسی را حفظ و تمرین کنید.

راز موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی حضوری و غیر حضوری

اگر می خواهید در یادگیری زبان خارجی پیشرفت کنید باید یک برنامه ریزی بلند مدت برای خود داشته باشید، اما نکته مهم این است که چرا بعضی افراد برنامه ریزی هم می‌کنند ولی بعد از مدتی با شکست مواجه می شوند؟ راز یک برنامه ریزی موفق این است که با استاد پیش رفت، در فرادرس اساتید آنلاین زبان انگلیسی، این راه و مسیر را به شما نشان می‌دهند، و شما را قدم به قدم و اصولی از صفر تا صد آموزش می دهند که با برنامه ریزی رشد و پیشرفت کنید. پس نگران این مساله نباشید.

برنامه ریزی با اساتید ماهر فرادرس برای یادگیری زبان انگلیسی

دوستی داشتم که می‌گفت من می خواهم آموزش زبان انگلیسی در سفر را در ۶ ماه بیاموزم، ولی بعد از مدتی چون برنامه ریزی نداشت بعد از گذشتن یک ماه خسته شد، پس مهم داشتن برنامه ریزی دقیق و اصولی هست، این که روزانه چقدر وقت بگذارید، چقدر و چه کلماتی حفظ کنید، چه جملاتی به کار گیرید، نیازمند یک استاد ماهر و زبردست است که شما را راهنمایی کنید و خدا را شکر در فرادرس اساتید ماهری حضور دارند و می توانند شما را به اهدافتان برسانند.

نتیجه آن چه گذشت

آموزش زبان انگلیسی آنلاین نیاز به برنامه ریزی دقیق و اصولی دارد که در فرادرس قدم به قدم شما را با مهارت های زیر آشنا میکنیم.
آموزش زبان انگلیسی در سفر
آموزش مکالمه انگلیسی
آموزش اصولی لغات انگلیسی همراه با تصاویر

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *