آرایش برای کوچک کردن بینی+فیلم و عکس

کرم‌پودر یکی از اصلی‌ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن مد روز چندان معنایی نداشته باشد. یک زیرسازی خوب می‌تواند شما را بسیار زیباتر کند به همین دلیل بهتر است تا آنجا که می‌توانید هنگام انتخاب کرم پودر، نزدیک‌ترین رنگ به رنگ پوست‌تان را انتخاب کنید.

کرم پودر در فروشگاه اینترنتی خانومی

داشتن بینی خوش فرم در زیبایی صورت تاثیر بسیاری دارد،اما نباید به دلیل داشتن بینی بزرگ آن را به تیغ جراحی سپرد.بلکه با تکنیک های زیبایی می توان همان تاثیر را در زیبایی صورت پیاده کرد.

می توانید فیلم آموزشی کوچک کردن بینی را هم در ذیل ببینید. کوچک کردن بینی با آرایش در ۵ دقیقه

 

در این مطلب با نحوه کوچک کردن بینی با آرایش و گریم صورت آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید عیب های موجود در بینی تان را برطرف کنید و صورتی بدون نقص و زیبا داشته باشید.

بینی از اعضای تاثیرگذار و حساس در مرکز صورت می باشد و خانم های زیادی هستند که از بزرگ و یا کوچک بودن بینی و پهن و یا کشیده بودن آن ناراضی می باشند و همیشه به دنبال راه هایی برای پوشاندن عیب های موجود در بینی خود می گردند. کوچک کردن بینی با آرایش و گریم یکی از آسان ترین راه ها برای پوشاندن بزرگی بینی است و شما می توانید با تکنیک های سایه روشن و استفاده از رنگ های روشن و تیره بینی بزرگ خود را کوچک تر کنید و تا حدی این نقص را پوشش دهید.

برای کوچک کردن بینی با آرایش می توانید از ۹ گام ساده آرایشی استفاده کنید و با کمک این چند گام بینی بزرگ خود را تا حدودی کوچک کنید و حالت و فرم صورتتان را نرمال تر نمایید.

نحوه کوچک تر کردن بینی با کمک گریم

آموزش کوچک کردن بینی با آرایش

برای نرمال کردن هر یک از اعضای صورت می توانید از تکنیک های گریم صورت استفاده کنید. بینی مهم ترین عضو تاثیرگذار در زیبایی چهره است و داشتن بینی با شکل نرمال باعث می شود که چهره شما زیبا و جذاب تر به نظر برسد. اگر بینی شما بزرگ است میی توانید برای کوچک کردن بینی از آرایش و گریم بینی استفاده کنید که کوچک کردن بینی با آرایش و گریم مراحلی دارد که بهتر است در انجام این مراحل دقت لازم را داشته باشید.

آموزش گریم بینی

 با کمک آرایش و گریم

۱. ابتدا از پالت کانتور رنگی که یک درجه از تن رنگ پوست طبیعی شما تیره تر است را انتخاب نمایید

کانتورینگ و هایلایتر در فروشگاه اینترنتی خانومی
آموزش کوچک کردن بینی با آرایش

۲. از زیر ابروهایتان خطی مستقیم را به سمت سوراخ بینی خود بکشید توجه داشته باشید که این خط هر چقدر به نوک بینی شما نزدیک تر باشد در انتهای کار بینی کوچک تر و خوش فرمی خواهید داشت. ۳. مرحله دوم را برای سمت دیگر بینی تان تکرار کنید.

مدل گریم بینی

۴. برای اینکه طول بینی کوتاه تر به نظر برسد مقداری از سایه تیره را زیر نوک بینی خود بکشید.

مراحل کوچک تر کردن بینی

۵. با کمک قلم مو خطوط کشیده شده را محو کنید و آن را در زیر ابروهایتان با سایه چشم ترکیب نمایید تا چهره شما حالت طبیعی تری داشته باشد.

آموزش کوچک کردن بینی با روشی آسان

۶. خط هایی که در دو طرف بینی کشیده اید را با کمک حرکات کوتاه قلم مو به طور کامل محو کنید.

آموزش مرحله به مرحله کوچک کردن بینی

۷. در این مرحله باید از کانسیلر روشن استفاده نمایید.

کانسیلر در فروشگاه اینترنتی خانومی
کوچک کردن بینی با روش های آسان

۸. خطی از بالا تا نوک بینی تان بکشید و مقداری از کانسیلر روشن را هم به پایین پیشانی تان بزنید.

نحوه کوچک کردن بینی با روشی آسان

۹. پد مخصوص را با کمک مقداری آب مرطوب کنید و با کمک پد مخصوص کانسیلر را روی پیشانی و بینی تان بخش کنید.

گریم بینی نحوه کوچک کردن بینی بزرگ

در نحوه کوچک کردن بینی با آرایش و تکنیک سایه روشن توجه داشته باشید برای نقاطی که تمایل دارید کوچک تر به نظر برسند باید از سایه تیره استفاده کنید و برای نقاطی از صورت که تمایل دارید برجسته و بزرگ تر به نظر برسند باید از سایه روشن استفاده کنید و در انتها با محو و ترکیب کردن رنگ ها به شیوه درست به صورت و بینی خود فرم و حالت طبیعی و نرمالی بدهید.

منبع : آرگا
کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.