نشانه های بارز یک مرد هوسباز؛ مردان هوسباز چگونه رفتار می‌کنند؟


نشانه های بارز یک مرد هوسباز؛ مردان هوسباز چگونه رفتار می‌کنند؟

مرد هوس باز برای خودش محدودیتی نمی‌شناسد‎

 

مردان هوس باز چه خصوصیاتی دارند؟ بسیاری از دختران جوان به دنبال شناخت مردان هوس باز هستند و می خواهند بدانند مردی که به او دل بسته اند مرد هوس باز است یا نه در ادامه راه شناخت مردان هوس باز را بیان خواهیم کرد.

  

مردی که شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد 

به این نکته توجه داشته باشید که بطور معمول روابطی که در آن رابطه‌ جنسی پیش از ازدواج اتفاق بیفتد معمولا با مشکل مواجه می‌شوند. اگر در رابطه ای هستید که بطور مداوم از شما درخواست رابطه جنسی می شود، آگاه باشید که طرف مقابلتان فقط بدنبال اینگونه روابط با شماست و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند وضعیت شما بدتر و ارزش فردی شما زیر سوال خواهد رفت. دفت کنید که اگر شما برای فرد مهم باشید، قطعا برای تغییر رفتار خود با شما همکاری خواهد کرد پس با او صحبت کنید و اگر اینکار را نکند، بهتر است که از دست شما ناراحت شده و ترکتان ‌کند.

  

متعهد نمی‌ شود 

مردها با دلایل مختلفی به رابطه متعهد نمی شوند. دقت داشته باشید که اگر مردی فقط به قسمت جسمی و فیزیکی یک رابطه علاقمند است به این معنا است که مسئولیت یک رابطه واقعی را قبول نخواهد کرد. علت دیگری که یک مرد متعهد نمی‌شود، می‌تواند این باشد که مایل است با هر تعداد زنی که می‌تواند، رابطه‌جنسی داشته باشد.

 

زیر قول و حرفش می زند 

مردی که فقط حرف میزند واقعا غیرقابل تحمل است. این درست است که ما زنان با حرف زدن مردان به راحتی گول می‌خوریم. اما در درازمدت دیگر ذله می‌شویم. مردان ممکن است خیلی راحت روزی هزاربار بگویند دوستمان دارند. اما اگر واقعا کاری در جهت دوست داشتنمان انجام ندهند، بطور غیر مستقیم نشانه های مرد هوسباز را از خود بروز داده‌اند. اینگونه رفتار یعنی اینکه واقعا دوستمان ندارند و فقط می‌خواهند آن لحظه بطور مقطعی برای خواسته خودشان مخ‌مان را بزنند! مردی که دوست داشتنش را با عملش هم نشان بدهد یک گوهر کمیاب و خواستنی‌ست. به دنبال این باشید که طرف مقابلتان دوست داشتنش را به شما نشان دهد. گفتن «دوستت دارم» با نشان دادن آن تفاوت بسیار دارد. دقت کنید که بیان دوستت دارم ممکن است صرفا به این دلیل که وی به دنبال رابطه‌ جنسی است، عنوان شود نه این که واقعاً از ته قلب دوستتان دارد.

 

مرد هوس باز شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد ‎

 

شما را با دوستان و خانواده خود آشنا نمی‌ کند 

این نکته را در نظر داشته باشید که مردها در معرفی دختری که به او علاقه دارند به مادرشان، بسیار دقیق هستند. بطور معمول فقط دختری را معرفی می‌کنند که با وی رابطه جدی داشته باشند. اگر می‌بینید طرف مقابل شما مدام شما را خارج از برنامه‌هایی که با خانواده یا دوستانش دارد نگه می‌دارد، بیشتر مراقب باشید. چرا که اگر در یکی دو مورد از این برنامه‌ها شما را ببرد، این امکان وجود دارد که بسیاری از موقعیت‌های او با زنان دیگر را از بین ببرید.

  

مردی که برای خودش محدودیتی نمی‌شناسد 

مردی که برای خودش هیچ محدودیتی نشناسد. مرد جسور در راه رسیدن به خواسته‌های غیراخلاقی چنین مردانی شاید در نگاه اول جذاب بنظر برسند و شبیه همان شوالیه جسور رویاهایمان باشند. چون ما زنان عاشق جسارت مردان هستیم. مخصوصا اگر این جسارت سر تصاحب ما باشد! (قبول کنید که در این زمینه گاهی هوسبازی ما زنان هم دخیل است.)، ولی این صفت بسیار خطرناک است. مردی که برای خودش محدودیت نشناسد به خودش اجازه می‌دهد با ما هرگاه هرطور دلش خواست رفتار کند. او برایش اهمیتی ندارد اگر یک روز زن دیگری نظرش را جلب کرد به سمتش برود و با او وقت بگذراند. چون هیچ چیز و هیچ کس را بعنوان مانعی سر راه احساسات زودگذرش نمی‌داند.

  

مرد خودخواه 

یکی دیگر از نشانه های مرد هوسباز، خودخواهی است؛ اگر با مردی روبرو هستید که حس می‌کند آسمان باز شده و او همچون فرشته‌ به زمین نزول کرده است، باید بگوییم جزو بدشانس‌ترین زنان هستید. از آنجایی که مرد خودخواه خودش و اعمال خودش را بهترین می‌داند پس به خودش اجازه می‌دهد برای کسب رضایت خودش دست به هرکاری بزند. انگار همه بنده لذت و خوشی او باشند.

  

فقط ساعت های بخصوصی به شما زنگ می‌ زند 

ساعت رابطه‌ جنسی به ساعتی گفته می شود که فرد، وقت خوشگذرانی با دوستان، کار کردن یا هر مشغله دیگر خود را به اتمام رسانده و در پی رابطه‌ جنسی است. این ساعت برای افراد و گروه‌های سنی مختلف، متفاوت است. بعنوان مثال اگر فقط ۲ شب به بعد با شما تماس می گیرد باید هوشیارتر عمل کنید.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *