مقاومت گوشی آیفون در زیر دریا و مقایسه این گوشی با گلکسی در آب جوش

شاید شما هم درباره مقاومت گوشی آیفون حرف و حدیث هایی شنیده باشید. می گویند گوشی آیفون مقاومتش خیلی بالاتر از گوشی های دیگر است. ولی آیا این حرف حقیقت دارد؟ آیا این حرف چیزی شبیه به خیال نیست. در پاسخ می گوییم بله گوشی آیفون در واقع مقاومتش بالاست برای اثبات این مطلب به داستان زیر که توسط یک فرد خارجی اتفاق افتاده است، ببینید.

داستان از جایی شروع می شود که شخصی به نام مایکل گانتروم، از ساکنین شهر Knox ایالت پنسیلوانیا تصمیم می گیرد تا به همراه دوستان خود به ماهیگیری برود که ناگهان گوشی آیفون ۴ از دست وی سُر خورده و به داخل دریاچه می افتد.

گانتروم در این باره می گوید:

من ماهی را گرفتم، یک ماهی فلس آبی (Blue Gill) بود؛ اما ارزشش را نداشت.

اما از آن جایی که این دریاچه بنا به دلایلی از قبیل کمبود آب سد، در مقاطعی از سال به طور کامل خشک می شود، ساکنان این منطقه به جست و جوی تجهیزات و وسایل بر جای مانده ماهیگیران در این دریاچه می روند.

یکی از این افراد دنیل کالگرن نام دارد که یک مهندس مکانیک است و به منظور پیدا کردن اشیای فلزی، راهی این دریاچه شد. اما چیزی که عاید وی شد نه یک فلز با ارزش، بلکه یک گوشی آیفون ۴ اپل بود که در زیر حدود ۱۵ سال، گل و لای مدفون شده بود.
== من گوشی را به خانه بردم، تمیزش کردم و در برنج گذاشتم. از سر کنجکاوی مشتاق شدم تا ببینم که آیا این گوشی دوباره مثل قبل کار خواهد کرد یا خیر.

پس از دو روز، گوشی روشن شد و محافظ صفحه Pittsburgh Penguins بر روی آن به نمایش درآمد. کالگرن توانست شماره صاحب گوشی یعنی گانتروم را پیدا کند و این خبر خوش را به وی بدهد. اگرچه در ابتدا، گانتروم حرف کالگرن را باور نکرد اما زمانی که عکسی از صفحه نمایش گوشی خود را دید، یقین حاصل کرد.

گفتنی است کالگرن، گوشی را از طریق پست برای صاحبش که قرار است این گوشی را پس از تعمیر درست و حسابی، به مادرش بدهد، ارسال کرد.

در ویدیو زیر مقاومت گوشی آیفون با گلکسی را در آب جوش ببینید

 

تمام لب تاب ها را با این وسیله لمسی کنید

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.